Bezobrazna azbuka

Onda u maju 2010. kada je „upoznavanje“ kroz azbuku, bilo tema na mnogim blogovima, pored obične napišem i bezobraznu azbuku. Za početak ispišem slova i pored svakog slova „bezobrazne“ reči na koje me prvo asociraju ta slova. I tako…stoji to u draftu i mislim da je red, ili da ga bacim u đubre ili da pojasnim i objavim. ‘Ajde da probam ovu drugu mogućnost. Što da ne? Znači imam već gotove napisane reči, samo još da vidimo što sam baš te reči napisala. „Bezobrazne“.

A – Anus. Moj stariji sestrić kad je bio prvi razred piše domaći. M – mačka, mama, medved, S – sreća, sunce, suncokret, Š – šišarka, šupak, šubara … hteo reći anus, ali nije znao kao ni ja u njegovom uzrastu, šta bi to moglo da bude. 🙂 Kakve sad to veze ima sa čmarom? 😆

B – Banana. Pričala sam vam već što mi je banana bezobrazna voćka.

V – Voajerstvo. Jednom prilikom sam ne svojom voljom bila voajer. Studentska soba, pokušavam da zaspim, ulazi moja cimerka sa momkom, nije me ni pitala jesam li budna, bacila se u akciju. Kukuuu…šta se sve dalo nazreti, a tek čuti. Nije bilo šanse to da propustim. 😆

G – Guziti. Malo muški izraz, ali s obzirom da muškarac ne može da guzi ako nema koga, samim tim ženska prvo mora da se naGuzi. 😛

D – Dupence. Ništa mi smešnije nema od muškarca koji ima veliko dupe, bez obzira na kilažu. Dupence je baš onako, seksi po meri.

Đ – Đoka. I ova reč mi je malo bezveze. Mislim stvarno, koja žena može da izgovori: „Želim tvog Đoku u sebi.“? Đoka mi nekako više ide uz neku mušku priču: „imam neke tačkice po Đoki, šta da radim?“ 😆

E – Eksperimentisanje. Uuuhu… Uvek treba biti spreman na nove izazove, poze, „eksperimente“. Sve za ljuuuubav, sve za ljubaaaav… 🙂

Ž – Žaklina. Žaklina je naš papagaj, Srećkova žena. Šta sve može da se nauči prilikom posmatranja dva papagaja, tj. papagaja i papagajice, ne može da se objasni. Ko šta radi oni se „vole“. Ponekad me sramota kao onda kada je cimerka upala u sobu sa momkom.  😳

Z – Zatvor. E da neko može da mi kaže što li sam pod Z napisala zatvor i šta je tu bezobrazno? Hm…? Verovatno testesteron koji „puca“ na sve strane, pa se misli i želje zatvorenika samo mogu naslutiti.  🙄

I – Igrarije. Seks bez igrarija nije zanimljiv. Da se razumemo igranje i igrarije nije isto. 😉

J – Jebanje. Nekako mi ružna reč i koristim je isključivo ako nekom „jebem sve po spisku“ ili „sunce žarko“ ili tako nekako… u psovkama uglavnom.

K – Klitoris. Mogu da razumem kada neko muško ne zna gde se na ženi nalazi klitoris. Mladost, ludost, priglupost, ali kada žena ne zna gde je, e to mi nije i ne može biti jasno.

L – Lizanje. E sad…nije baš seksi da vas neka konjina liže po obrazu ko kerče, ali ako ga usmerite na pravo mesto, može biti vrlo zanimljivo i to isključivo ako znate gde se nalazi pojam iz predhodnog slova, pa da ga uputite, ako on već ne zna. 😛

Lj – Ljubljenje. Mmmm…volim da se ljubim. Ljubljenje je put „do kreveta“, tako da se nikada ne ljubim na javnim mestima, može svašta nešto da se desi na nekom neobičnom mestu, a to može da dovede i do toga da vas uhapse. 😆

M – Muda. Ovo mi je skroz simpatična reč. Kada sam provalila još u nižim razredima osnovne škole da tu negde između nogu, dečaci imaju nešto što može da ih zaboli i obori, postalo mi je glavna fora da ih navlačim na svoje koleno. Surovo. Mislim da me neki od njih još uvek mrze zbog toga. 😛

N – Nos. Ako nos kaže da nešto nije u redu u nekom budućem odnosu, poslušajte ga. Fuuuj… Mislim da žene mogu više da smrde od muškaraca. Bljak…

Nj – Njuškanje. To je fina radnja. Kada nos već da „zeleno svetlo“, onda je njuškanje prijatno, lepo, zanimljivo i izuzetno seksi. Njuškanjem pamtimo. 😉

O – Orgazam. Ovo neka neki „stručnjak“ objasni. 😆

P – Prst. Ne mora da se nađe ni u jednom otvoru na telu da bi njegovo delovanje uspelo da „proizvede“ neviđenu strast. Mislim da…ma zamišljajte. 😉

R – Razvaljivanje. To vam je ono, kada ujutru ne možete ni prstom da mrdnete. 😉

S – Stiskavac. To bi bio ples uz neku finu muzikicu. Recimo plešete sa nekim ko vam se mnogo sviđa, pa kad vas malo stisne uz sebe ostanete bez daha i jedva uspete da se suzdržite da tu na licu mesta, ne preduzmete neke „ozbiljnije mere“. 😉

T – Tango. To je jedan od najseksipilnijih plesova svih vremena. Vi kao tu plešete u ritmu tanga, a u stvari vodite ljubav, a niko nema pojma da prisustvuje neviđenom izlivu strasti. 😉

Ć – Najnebezobraznije slovo. Ć kao Ć ili ipak… „Vidi ćune prava pionirska.“  🙄

U – Ulaženje. Trenutak kada dođe do ulaska muškog polnog organa u ženski je neprocenjiv. Trenuci čine sreću i u seksu, a i u životu. 🙂

F – Felacio. Verujem da ne postoji muškarac koji ovo ne voli. 🙂

H – Homoseksualci. Neka radi ko šta hoće. Sve dok mene lično niko ne ugrožava, ne smeta mi uopšte.

C –  Centimetri. Nema šanse da nisu važni kada ih ima ili nema na pravom mestu. „Mali, ali tehničar.“, to su izmislili oni sa malim kurcem. Drage dame da ne dođete u situaciju da se „oči u oči“ susretnete sa „smoki tehničarem“, opipajte na vreme. 😉

Č – Čavrljati. Čavrljanje uz smeh, posle dobrog seksa je nezamenljivo.

Dž – Džarati. Šta drugo sam i mogla da kažem?… ili ipak ak…tj. vreća za spavanje. Ograničen prostor i dve osobe koje se vole, stisnute u tom malom prostoru. Mmm… 🙂

Š – Ševa. Mala ptica iz reda vrapčarki.  :mrgreen:

Eto uspela sam. Jedan tekst manje u draftu. Neću sada da vas prozivam da i vi napišete nešto ovako slično, ali ako baš imate neodoljivu želju da sa svima podelite svoje bezobrazne reči, rado bih to pročitala.

Posted on 25/01/2011, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 19 коментара.

  1. ja ovo nista ne znam, a dje da znam sa komada dva 😆

  2. Ćuti tu ne brukaj se. :mrgreen:

  3. Царица си мајке ми 🙂 Екстра текст 🙂
    Бем ти …. where is the „mega like“ button now? 😀 :mrgreen:

  4. Skywalker…hvala…ma ne treba nam mega like. 😀

  5. Ма какви не треба… мислим да се зна 🙂 кад је нешто доброооо 🙂 :mrgreen:

  6. Ovaj..ja volim ono pod G..i pod F..i R.. 😳

  7. Definitivno D! Što se tiče H, tu bi svašta napisala, ali mi idemo ka Evropi tako da to je što je!
    Što se mene tiče izdvajam U 😆 i L 😳
    Uh, beše teško i sramotno 🙄

  8. Pod H – himen, najvažniji ženski “organ“ u muškom rodu :mrgreen:

  9. Tek mogu da zamislim da se oformi slovarica sa slikama iznad slova i da s njima formiramo riječi. hehe
    pozdrav

  10. Mandrak ideja ti je odlična. :mrgreen:

  11. Mahlat himena se nikad ne bi setila, a mudro zboriš. 😀

  12. Milko baš si lepu kombinaciju napravio. 😉 😀

  13. Što Neno teško i sramotno, pa šta onda ja da kažem. :mrgreen: I tvoja kombinacija je super. 😆

  14. GLIF 😀 😀 😀 😀 😀

  15. Cool. Nije da baš ima veze sa azbukom ali mi pomaže da impresioniram tu i tamo nke strance ili Slovence kada im kažem da zna 9 imena za zadnjicu. Dakle stavi pored zatvora i zadnjicu. Onda imamo još pod broj dva: guzicu. Broj tri: dupe. Četiri: prkno. Pet: kloaka. Šest: anus. Sedam: šupak, Osam: bulja. Devet: čmar i ako uzmem slovenačku reč RIT, eto deset imena za donji deo leđa (11)!

  16. Upravo se setih i dvanaestog naziva.
    Broj 12 je trtica 🙂

  17. Odoh po đozle, jer bRez njih ne mogu ovde da nađem niš’ bRezobrazno. 😛

  18. Haha nije baš toliko brezobrazno. Više je obraz(ov)no. 🙂

  19. Ovo je očigledno azbuka za večernju školu :)))
    I mislim da bi je učenici sa oduševljenjem prihvatili. 😀
    Odličan post, svaka čast.

Оставите одговор

