Šta posle svega?

Šta ćemo onda, kada mi srce prepukne? Puf…Tras…Cangr… Koliko toga se sakupilo u tom mom malenom „srcetu“? Ko će meni da pomogne da sve to razvrstam, da napokon neke stvari shvatim, uhvatim i doznam, a tiču se njega? Srca mog.

Niko, sem mene same. Znam da se tu unutra krije nešto nedokučivo, što nema veze sa životom i ljubavlju. Nešto samo moje, što ne dam nikom. Ne zato što neću, rado bih dala, ali ne znam šta je to, a kako dati nešto kada ne znaš šta bi dao?

Oni „pametni“ kažu: „Zamislite sebe mrtvog u kovčegu, šta biste želeli da kažu o vama oni koji ostaju? Živite sa tom mišlju.“ Hoće da nam kažu da živimo tako da nam sutra niko na grob ne pljune.

Znam šta želim nad svojim mrtvim beživotnim telom, koje leži u kovčegu da kažu oni koji su me voleli. „Bila je baš nedokučiva…čudo jedno, koje smo voleli, a čak i ne znamo zašto.“ Ništa takva jedna rečenica ne govori, ali meni znači. Razumeli smo se oni i …ja koja je otišla. 😉

Posted on 14/01/2011, in Upoznajte sebe razumite druge, Štrajk protiv same sebe and tagged , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. otisla, gde si otisla…?
    otkad se to zivi za ono kako bi drugi trebalo da te vide… to je uvek promasaj… izdaja sebe…. a to se ne isplati….
    pusti ti njih i njihove price ! nek` se oni brinu za sebe, a ti imas za koga !
    doznajes redom, koliko si kada sposobna da shvatis… ne vredi zuriti… sve u svoje vreme… i nece puci, ne boj se !
    😉

    Свиђа ми се

  2. Izvini, ali ja ne mislim da si ti nedokučiva! Jok! Znam, ima u svakome od nas deo u koji niko ne može da udje, ali, uglavnom, svako od nas blogera, svašta ispriča o sebi, naročito mi, blizanci. Na dupe bi progovorili!
    A, pravo da ti kažem, šta će biti sa mnom kad pandrknem, zabole me. Neka me strovale u kontejner, i neka me pokriju djubretom. Uopšte mi nije važno, naročito to, da li će neko da mi pljune na grob ili da se maca pokaki! Živim ovaj život kako znam i umem i HOĆU I ŽELIM, što bolji i lepši! Tako i tebi! 😀

    Свиђа ми се

  3. I koji vrag sad ovde ja tebi da napišem. Kakvi kovčezi, kakvo mrtvo beživotno …………….idi begaj 🙂
    Ja tebe volim baš takvu kakva si a da li si ovakva ili onakva nema veze, to si TI, i takvu te VOLIM!!!!

    Свиђа ми се

  4. Za mene je nedokučiv samo tvoj izvor energije, koji mora da čuči u tvom srcu, ne pada mi ni jedno drugo mesto na pamet.
    A te ‘pametne’ bih radije zamislila u kovčegu nego tebe. Ti pripadaš nebu i tačkica. 😀

    Свиђа ми се

  5. Ajde lepo zajebi takve postove. Koji ti je …? To nisi ti! Sećam se da postoje dve Ivane, ona koja nije htela na more i ona koja je otišla. Ajde kaži onoj drugoj da briše a ti lepo nazad ❗
    I ja se nadam da smo se razumele ali druga Ivana i ja, ne ona koja je naterala moju drugaricu da piše ovakav post 😉

    Свиђа ми се

  6. e zabole te bas sta ce neko da kaze kad mandrknes, mani se corava posla! 😛

    Свиђа ми се

  7. to mislim i za sebe :mrgreen:

    Свиђа ми се

  8. Charolijo, da si se smjesta napila i..ma znaš već šta još 😉

    Свиђа ми се

  9. Mislim, ne volim kad si takva.. 😦

    Свиђа ми се

  10. Char,budimo sebi drugovi,pazimo na sebe, gledajmo na sebe sa najtoplijim pogledom i cuvajmo tu neraskidivu vezu sa onim sto je samo nase.Covijek mora da ima prostoriju za sebe, u koju moze da se povuce , ali iz koje moze da izvuce novu energiju. 🙂

    Sve ce biti ok ! 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

