Idemo u nove pobede…

Doborodošli u Novu Godinu na mom blogu. Nije me bilo ovih par dana. Koliko, ne znam tačno? Pokušala sam da ponešto pročitam, da pošaljem po neku čestitku, da ostavim neki komentar, ali uglavnom me nema. S obzirom da server na kom se sve ovo nalazi ima kojekakvih problema i vi koji ste možda očekivali poneku reč od mene, naišli ste na stranu sa greškom, a greške nema. Bar kod mene.

Dočekasmo 2011. godinu. Kada vam je kuća puna dece, ne postoji šansa da vas ne zahvati taj duh radosti i veselja. U 21h te noći sam još bila u pidžami i mirisala na đakonije iz kuhinje, (pidžama je moja omiljena zimska garderoba), ali kada decu picnete, zato što sami to žele i nekako im je sve to naročito važno, e onda nema smisla da Novu Godinu dočekate kao da vam nije uopšte stalo. Picnula se i mama, ko što nije odavno.

I tako izađe mama iz kupatila, a dečica….“Vaaau mamaaaa…!!!“. Jebote, rođena deca me jedva prepoznala, jer nisu me videli sređenu Bog te pita od kada. Tako da je jedna od maminih ovogodišnjih odluka da se redovnije picka.

Ako još uvek nemate decu, a niste i suviše mladi, onda zajebite sve i ove godine pravite i rađajte decu. Verujte mi, smejaćete se, i igraćete, i pevaćete, i bićete srećni ljudi, ma uvek. Čak i onda kada ostanete sami sa sobom u nekom svom tmurnom svetu, zbog „ovoga“ i „onoga“, vaša deca će vas održavati u životu. Biće vaši „aparati“ za održavanje života. Samo im se prepustite.

Ako mislite da nemate dovoljno novca, da vam je karijera u usponu i da baš i nije vreme, ako vam se učini da vam je jedno dete dovoljno, jer nemate uslova za više, ako imate dvoje i mislite da je to sasvim „taman“, verujte mi da definitivno dece nikad nije dosta.  Jedan dečiji osmeh vredi više od svog blaga ovoga sveta. Deco hvala vam za sve.  Voli vas vaša majka.

E sad… ako imate decu, onda svojoj deci nabavite Labradora. Ne bilo kojeg drugog kerića, već isključivo baš Labradora.  Ne kažem da drugi „pasići“ nisu dobri, ali boljeg psa za svoju decu od Laba, sigurna sam da nećete moći da nađete među svim drugim psećim vrstama. Ako već imate nekog drugog koji vam odgovara, to je potpuno u redu, ali ako nemate psa, a želite ga, onda je moja preporuka isključivo Labrador.

Ljudi, pa oni se vole kao da su iste vrste. 🙂 A i nisu daleko, deca i psi su na istim talasnim dužinama. On ih poštuje i trpi, kao da je stariji, a nije, ima tek 8 meseci. On ih čuva, ljubi, igra se sa njima. Oni njega vole, šetaju, ljube, paze. On ništa ne traži. On je posle dece, nešto najlepše što može da vam se desi u životu, a da nije osnova života, a osnova života je ljubav, neko sa kim ćete sve ovo navedeno, da sprovedete u delo. Neko sa kim ćete da pravite tu decu, da se radujete zajedno, da delite dobro i loše, da se svađate i mirite, da živite.

Još nešto novo, Žaklina je sigurno žensko, a Srećko nije peder. Imamo prinovu…Žaca je snela jaje, posle puno ljubavi i seksa, Srećko i Žaklina su budući mama i tata, iskreno se nadamo budućem malom papagaju.

Posted on 06/01/2011, in Edi Mocca House - Labrador Retriver, Slavlja i žurkice, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 12 коментара.

  1. Sretna Nova godina. Sretno Vam Badnje veče i Božić.
    pozdrav

  2. Bravo Carolijo, odlicno ispricano, i odlicno dokumentovano… a deca su zaista najvece bogatstvo (sve dok ne udju u pubertet 😉 )… a za labradora se takodje slazem 🙂

  3. Divno si napisala o deci, svaka ti čast. I ja tako mislim, zaista i jedva čekam da postanem baka.
    Drago mi je što si rešila da se pickaš, jer, deca upijaju od roditelja, a imaš devojčice, pa, moraju biti pravi „ženskaći“.
    Srećno vam bilo i druženje sa psićem i papigom a želim vam srećno Badnje veče i Božić! Ljubim vas sve! 🙄 :kiss:

  4. srećno u Novoj tebi upicanjenoj i tvojim ukućanima;)

  5. Prijatno Badnje vece, srecan Bozic!
    Zelim vam svima puno radosnoh dana, zdravlje i srecu, iskrenih osmeha!
    Predivne su slike, pricaju vise od reci…

  6. Char, sreca neka vas prati u ovoj i svim narednim godinama. Srecan Bozic. I beskraj tih vasih divnih osmeha 🙂 . Deca su najvece bogatstvo, i nase najlepse ogledalo 🙂 Budi ne samo vesela nego i lepa mama za svoju decicu 🙂 .

    Labradori su divni, ali def za kucu. Stan namece ipak drugacije kriterijume. I – srecna prinova 🙂

  7. Srećni praznici!

  8. Srećna NG i Božić Charolijo, tebi i tvojima 🙂 Super ste tako svi zajedno, zbilja, ništa pametnije čovjek ne može da uradi nego da pravi djecu 😀

  9. Nemam decu ali zato u kuci imamo dodža… ali mnogo lepog i milog 🙂

  10. ma ono sa decom si pogodila ko` prstom u oko !
    u ovom ludilu – oni su nam jedini kompas …! (aj` sad me pitaj otkud znam….!) ludilo ce tek da posne, u to na zalost nema sumnje…. al` kad pogledam njih – tacno znam sta treba da radim…
    🙂

  11. dok ne vidim tebe picnutu na slici, nista ti ne verujem 😛
    jebali te ovi baloncici i srcici samo mi lete izmedju slova 🙄

  12. Sve znam ko matora… imam i decu i kučiće 😀
    Mnogo ste mi slatki, svi 😉 Picnuti ili ne, bitno je da ste srećni i da ljubav izbija iz teksta i slika, ma pršti na sve strane, nekako mi nakon ovoga srce veeeeeeliko ko kuća 😀

    Želim vam zdravlje i ostvarenje svih želja koje će vam doneti sreću i zadovoljstvo 😉

Оставите одговор

