Joooj dragi…jebem li ti kolje…napravismo zbrku

Da smo se svađali jesmo, da je Ivana poludela, i to, jeste, eeee….da su se pravi prijatelji odmah javili i to jeste. Hvala vam drugari. Ma…mnogo vam hvala. Nije bilo ništa neubičajeno. Malo je Ivana htela Ivanu da kopa oča, između zavijanja sarmi i mešanja…mešanja hm…a znate šta…nema te svađe što dobrim seksom ne može da se reguliše.

Kada ga budem ostavila i razvela se načisto, nećete biti obavešteni preko bloga, nego u novinama ima da čitate i tačka. „Žena ubila čoveka pogledom“…i…i ništa …tačka….Ili muž ženu sredio sa dve reči. Pala mučenica. Svi se nadali da će se pridići, kad ono, jok!

Nego…ljudi da li verujete da i dalje postoje ljudi koji će tako vaditi oči jedni drugima i onda posle svega toga ostati OK? On je mene isterao s pameti da sam ja to morala, ja ne koristim reč morati, e baš morala da objavim svetu. Izvinite ako sam bilo kakvu pometnju napravila…ali,

„je l’ tako …“, „jeste“….“e pa sad ćeš da vidiš, mamicu ti da ti mamicu i mamicinu mamicu“… i onda ja mislila da napišem, ispljujem, kažem i tako to. Kad ono pročulo se. Izvinite. Da je svađa bila prava, jeste. Da ću da se razvedem, hoću. Da će on da se trudi da ne dođe do toga, trudi se. Ma…nas treba zatvoriti, da narod ne bude zbunjen.

Izvinite…odoh da zavijem tu sarmu, a onda ću da vam ispričam šta je bilo sve sa Deda Mrazom. Mislim…nije mu fora. Došao sa sve ženom i ja htela da ga poljubim, a ona me gleda popreko. Maaa….Jooj izvinite načisto….što sam jednu original’ svađu podelila sa vama. Hvala vam na podršci, zna Jabučilo da ako ga ne ubijem ja, ubiće ga neko od vas, ako ništa manje, ono bar, postavićemu par pitanja…i bez suđenja ima da bude kriv. 🙂

Posted on 31/12/2010, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 11 коментара.

  1. Svi padobranci su dobri ljudi, ali su malo ludi 🙂

    Свиђа ми се

  2. E da vas jebem lude, kad ja već moram ovako da psujem. >:<
    Poradova se ja danas svom kompjuteru, dodjoh sva sretna a dočeka me onakav post, zamalo ne padoh sa stolice. 😮
    Sad, znam ja kakva si ti kad „poludiš“, znam da uvek ozbiljno misliš ono što kažeš u tom trenutku kada izgovaraš.
    Znala sam i da će veoma brzo da vas sve to prodje, ali bre ŽENO, jel’ tebi jasno više koliko se mi medjusobno (bar mnogi od nas) zaista cenimo, poštujemo i volimo kao prijatelji?
    Jebem ti sunac (ovo je tvoj izraz) malo li smo dana i sati proveli zajedno, malo li smo jutara dočekali „drndajući“ na skajpu, pa kako da mi bude svejedno?
    Ustadoh jutros u tri i sad odoh da spavam jer ne vidim belu mačku više, a vas ću sutra prvo da zadavim kad dodjem sebi.
    Eto toliko da znaš, drugo moja, moj neverni Tomo. Mi blogeri, evo javno to govorim pa kome se svidja kome ne, jedne druge cenimo, poštujemo i volimo. To podrazumeva i da se iskreno zabrinemo kada…… no, iako bih vas zadavila što me ovako u momentu poplašiste, ljubim vas što je opet sve u redu i sad odoh spavati, ne mogu više. Pojma nemam ni šta pišem.
    Jebo te konj, znaš li ti kad je bilo tri sata ujutro :blush:
    Ajd ljubim vas još jednom :kiss:

    Свиђа ми се

  3. sve je ovo bila ljubav i neka smo bili deo toga…steta sto ste se tako brzo pomirili nije stigao trac da se prosiri po blogo svetu 😀

    Свиђа ми се

  4. Znaš Dezareo…uopšte nije lako biti drugačiji. Vidi…ljudi te u startu vide drugačijeg, i ako ti sam to vidiš kao „ništa naročito“…sve u svemu…nema spora…postoji samo jedan normalan padobranac. Čik pogodi ko je to? 🙄

    Definitivno sam najnormalnija od svih njih, ali verovatno zato…što i dalje ne umem, ne smem, i ne želim da kažem da sam padobranac. Ima dana…ima dana i za mene. 😀

    Onog dana kada svetu budem rekla da jesam padobranac ….biću najbolja u onome što želim. Sve pre toga, sam đak i neko ko nema muda da skoči iz aiona. 🙄

    Свиђа ми се

  5. Verka draga, ja ne verujem u ljude koji sebe nazivaju ….blogerima. Nisu to loši ljudi, nego eto to je samo naziv nekoga, nečega. Verujem u žive, mrdljive ljude, Ne može meni niko da zameni pljugu i priču sa ženom koja ne voli da se linkuje. 8)

    Свиђа ми се

  6. Jebem vas blesave. Uplaši me sinoć! Hvala Bogu da ste ok.
    Kad završiš sa sarmama, pređi na kolače 😀 , jer mi smo pre svega majke, domaćice i čuvari porodice pa tek onda sve ostalo. 😕 Sviđalo nam se ili ne!
    Drugi put kad se razbesniš imam predlog. Postani pravi padobranac i skoči, izduvaćeš se sigurno 😛

    Свиђа ми се

  7. iiiiiiiii opetttttttttt 😛

    Свиђа ми се

  8. Draga moja pa ni jaci nisu uspeli mene da ubiju pa ne ocekujes valjda da ce bloger neki da me zvekne ajte molim vas oce me zvekne sa tastaturu po glavu skroz ce me izludu he he he

    Свиђа ми се

  9. Hahaha….dragi tebi samo ja glave mogu da dođem. 😛

    Свиђа ми се

  10. si sigurna, si siguran? 😀

    Свиђа ми се

  11. Volim vas takve opičene, načisto. Znam još jedne koji tako žive sto godina. Posvadjani, ne govore, a uredno se sexaju. To im je kao piti vode, nasušna potreba, a sutra opet ne govore.
    Sva sreća, vi ste bolji slučaj! Živeli vi meni zajedno do veka! 😆

    Свиђа ми се

Оставите одговор

