Još malo, pa stiže…

Svakog dana sve vreme pred očima imam primer onih koji se čistog srca, neopterećeno, ponekad i bezrazložno smeju i raduju sitnicama i odlučila sam da im se potpuno predam i pridružim. Neću više ništa da mislim, neću da tupim mozak, hoću da prestanem da brinem zbog bilo čega, hoću da budem dete kakva su moja deca.

Vreme je da počnem da se radujem Deda Mrazu. Javio nam se juče telefonom i rekao da u četvrtak dolazi kod nas. Mnogo je žurio, a Ana se okačila na telefon, kao da samo ona ima nešto da naruči, pa nisam stigla da prozborim koju reč sa njim i da naručim sve što želim.

Da Deda Mraz nešto ne bi zaboravio napisali smo mu dva pisma i sada nam preostaje da čekamo četvrtak.  Rekao je da će da sleti između 6 i 8 uveče. Pitali smo ga da li da mu postavimo sunđer i palačinku, da mu bude meko prizemljenje, a on kaže „biće snega, ne treba ništa“. Ok Deko kako ti kažeš, nemoj samo slučajno da nam ne dođeš.  😀

Do tada ću da se zabavim najboljim novogodišnjim programom ikada, što preporučujem i vama.  🙂

Posted on 27/12/2010, in Slavlja i žurkice, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Je si li napisala svoje željice? To da si bila dobra, to znamo i mi, a samim tim i Deda mraz. 😀

    Свиђа ми се

  2. Jesam Zverčice, opasno sam se raspisala, pa će možda neku želju i da mi ostvari. 🙂 Nije pošteno da mene preskoči. 😉

    Свиђа ми се

  3. nije tebi danas dobro, definitivno 😆

    Свиђа ми се

  4. Nije Zelena, eto priznajem. Nego htedoh da te pitam, da se slučajno nešto te planete nisu mnogo uzjebale, pa zato ‘vako? 😕 😀

    Свиђа ми се

  5. retrogradni merkur je do petka sa nama, odjeci proslosti, proci ce, nije mnogo bolelo 😉
    ma ti si spicena, kad te uhvate pundravci po tri posta u danu izbacujes, ali boli te paja :kiss:
    Aj neka ti taj Deka donese nesto pa nek` ide zivot 🙂

    Свиђа ми се

  6. Tako Carolijo, samo veselo… srecna Nova i da je lepo docekate… 🙂

    Свиђа ми се

  7. Zelena znači taj Merkur me opičio po mozgu. 🙄 Imala sam još nešto da ispričam, ali nekako sam se obuzdala. 🙂

    Čekamo Deku ko ozeblo sunce. 😀

    Свиђа ми се

  8. Hvala Alex, mnogo nam je pametnije da se bezrazložno radujemo, nego da tupimo mozak u prazno. 😉

    Свиђа ми се

  9. Vidim ja da imam problem u glavi, a ono „koči“ Merkur, mamicumumamicinu!
    Meni Deda mraz danas doneo PEGLU. Treba samo da je uključim u struju a sve ostalo ona SAMA RADI. Pa, jebem li ga, možda bi bilo bolje da je zadržao peglu sebi, a ja da mu šaljem veš! 😆
    Zezam se, naravno, sada ću, zaista, peglati sa mnogo većim zadovoljstvom! Koji je divan osećaj kada pljušti para iz nje.
    I ja se trudim, pored tog „kočničara“ da ostanem pri sebi, neću da se nerviram. Samo čekam lovu u novčaniku i to je to! Poljubim vas sve!

    Свиђа ми се

  10. A ja jadna s Merkurom vazda. Ma neka me.

    Srećno vam bilo.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

