Vrednosti života – Jovana

Juče 04. decembra, u Sportskom centru „Majdan“ na Senjaku je održan Gran Prix projekta „Vrednosti života“ pod pokroviteljstvom Asocijatije sportskih menadžera Srbije, za decu bez roditeljskog staranja. Okupilo se puno dece iz atletičarskih klubova i osnovnih škola da odmere svoju brzinu u trčanju na 30 metara.

Na ovom takmičenju je trčala i naša Jovana. Konkurencija je bila jaka i ovo je bilo pravo mesto gde smo mogli da vidimo koliko je Jovana zaista brza., jer nije isto trčati na treningu, trkati se sa drugarima iz škole na času fizičkog i stati na „crtu“ sa drugom decom koja redovno treniraju u nekom drugom atletičarskom klubu.

Učestvovale su 32 devojčice i na prvi pogled sam se i sama prepala. Moju malu sitnu curicu su u samom startu te visoke otpisale u fazonu „ona je mala, lako ćemo sa njom“, čak su joj neke to i rekle, ali su se grdno prevarile.  I ako iz opravdanih razloga nije trenirala zadnja dva meseca, i ako su mnoge njene vršnjakinje bile dosta više od nje, pa samim tim i dužeg koraka, Jovani su na kraju svake kvalifikacione trke gledale u leđa.

Do finalne trke sam više puta jedva zaustavila suze. Kako joj izgovore ime meni zadrhti brada i napune mi se oči suzama. Finalna trka mi je totalno oduzela dah. Uplašila sam se da se ne razočara, da ne pomisli da nije dovoljno vredna, da atletika i trčanje nisu za nju. Pre trke sam joj prišla i samo šapnula na uvce, „Nemoj da usporavaš na kraju, nego ubrzaj još više.“

S obzirom da sam pokušala da nešto snimim mobilnim telefonom, nisam ni videla šta se u stvari desilo. Poslušala me je i na kraju je jako ubrzala. Da je bila i poslednja samo sam želela da joj nekako priđem kroz gomilu dece i da je jako zagrlim. „Pustite me da zagrlim svoje dete, ljudi ona je moja!“ Htela sam da viknem. 😀

Naša Jovana je osvojila drugo mesto i srebrnu medalju.  Jako sam ponosna na moju malu zvezdicu. Iz zvezdice će jednog dana zasijati kao prava velika zvezda. Čestitamo Jovana, ti si naša šampionka.

Posted on 05/12/2010, in NAŠA DEČURLIJA, Slavlja i žurkice, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 21 коментара.

  1. Sve čestitke sa moje strane. Iako kažu da je bitno učestovati a ne pobediti, slagala bih kad bih rekla da roditeljima, gde svrstavam i sebe lično, ne imponuje kada mu je dete najbolje. Samo napred! 😉

  2. 😀
    Čestitke od srca!!! Samo hrabro i brzo!!! 😀

  3. Neno naravno da je važno učestvovati, ali meni se nekako učinilo da su je onako sitnu svi napali. 😀 A nisu. Bila je baš onako svoja i opuštena. Ona kao i ja ne voli da gubi, pa sam se zato najviše i uplašila, da se nedemorališe. Nekako nisam ni sama svena koliko je ona u stvari brza i dobra u tome što radi. Našu podršku uvek ima i kad nije dobra u nečemu.

    Slušajući njene trenere, uvek sam mislila da malo preteruju, a sada nekako postajem svesna da imamo pravu pticu trkačicu.

    Hvala na čestitkama. 🙂

  4. Soulstormer hvala od srca. 🙂

  5. Hvala Dži, pljeskali smo i navijali ko blesavi. 😀

  6. Srećkica mala!!! 😀
    Pobeđivaće ona još, navijam unapred!!! Popijte jedno piće za mene!

  7. Hoćemo Miljo, živeli. 🙂

  8. Čestitke Jovani i ponosnoj mami, i naravno još puno pobeda i medalja.
    Odlično napisan tekst, Čarolijo 🙂

  9. Hvala Alex, a kako sam počela tekst pomislila sam da će do kraja da izgleda kao izveštaj za novine. 😀

  10. Bravo za srećicu! :kiss:

  11. Hvala Zverčice. 🙂

  12. BRAVO njoj i BRAVO tebi!

    Sjajne ste!

  13. Hvala Ivančice ovo bravo stvarno i ja zaslužujem. Dobro sam se držala. 😀

  14. Jovanice, cestitam, samo naprijed gazi i bice medalja u izobilju.A ti mamice, suze si mi natjerala na oci i podsjetila me na davna vremena kad sam slusala moju curicu dok je pjevala pjesmu od Minee“uberi ljubicu“ i osvojila je,tad, drugo mjesto.

  15. :love: Bravo za Jovanu i za sve vas koji je volite i navijate za nju )))))))))))))))))))

  16. Hvala Ljubbice, ovakvi trenuci se stvarno pamte ceo život. 🙂

  17. Malo kasnim, ali… BRAVO za nju 8)

  18. :kiss: :kiss: :kiss: :love: za Jovanu, srebrnu zvezdicu sa željom da ne odustaje, već da trči, trči, trči!

  19. SanjaKokica

    E jbg, sad teraš i meni suze…meni tako zadrhti brada samo kada vidim da je Deki uspeo šutnuti loptu 😀 Bravo za Jovanu i bravo za mamu i verujem da su one što su se nagledale ledja bile neprijatno iznenadjene malom :woot: Neka ih, kada potcenjuju protivnicu u startu 👿 Bravo još jednom 🙂

  20. Bravo za tu malu-Veliku sjajnu devojcicu…samo napred…
    Jupiiiiiiii :
    Sve cestitke 😀

Оставите одговор

