Rusi u akciji

Meni je hladno i kad samo čujem da je danas u Moskvi bilo -22C. Umrla bih pri samom pogledu kroz prozor, tako da ne bih ni stigla da izađem napolje. Odakle sad Moskva i Rusija. Eto čeprkala nešto sinoć po YT-u i ko zna kako došla do Rusa…i čudila se, i smejala se, i krstila se, i levom i desnom rukom, pa pogledajte i vi. U tako velikoj zemlji nije ni čudo što ima toliko nekih šašavih ljudi.

1. Ovo ste možda i videli, ali nisam mogla da odolim da ne postavim. Ubi se čovek ko slika.  😀

2. A kako se mladi Rusi zabavljaju zimi? Ma o čas posla nađu zabavu. Kakve veze ima što je sve okovano snegom i ledom? 😆

3. E sad, kada je mladim Rusima baaaš dosadno, onda budu malo ekstremniji. Slušajte kako ovaj što snima, mrtav ‘ladan razgovara sa ženom. Ko zna šta su sve navikli da gledaju?  8)

4. I tako sedite u kancelariji, a onda fino uđu dva kulturna momka, „zdravstvuj“, „zdravstvuj“… i „dosvidanja“… :woot: Ovima zavidim. 😀

5. To da Rusi piju ko Rusi, znamo. Kod njih se kaže „alkaši“ i takvih snimaka ima stvarno mnoogo, ali ovaj lik u pozadini na ovom snimku je neprevaziđen i verovatno najpopularniji. 😆

6. Da ne preteram postaviću samo još ovaj snimak. Predlažem da ga pogledate, ali to svakako činite na svoju odgovornost. Meni prvo nije bilo dobro, ali onda sam se slatko smejala. Jedan u komentarima kaže: Ovaj je 100% pod gasom, inače nikako drugačije nije moguće. :woot:

I tako kad vam je mnogo dosadno, a vi nemojte da skačete sa zgrade nego idite na YT potražite Ruse i sigurna sam da ćete se odlično zabaviti.  😀

Posted on 01/12/2010, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 27 коментара.

  1. Ahahahaha, pa kako da ne iskomentarisem bracu mi 🙂 Da su poremeceni jesu, ali me i slatko nasmeju. Na klipove moram da se vratim, da ih sve detaljno proucim, ali onaj pijani micko je pobedio. Bravo za post!

  2. „Три дибила на весеннем льду“ ….kakav divan naslov. 😀

  3. Hmmm…zašto je Stevan iz Srbije, a ja iz poslednje Jugoslavije? Bezveze ovaj IP detektor. :whistle:

  4. e kuku majko 😀

  5. Dali da se smejem ili da plačem vrag će ga znati.
    :woot: Ono i mene gledajući zabole

  6. Odlučan izbor… baš sam se ismejao :woot:

  7. Neke sam gledao i ranije, u svakom slučaju PRVA LIGA idiota :angel:

  8. Blesava si isto koliko i oni :kiss:

  9. Hahahahaaha, crkla sam od smeha!!! 🙂 😆

  10. Sopran pravo da ti kažem htela sam još koju reč da napišem o Rusima, ali sam se setila tebe i shvatila da ništa i ne umem da kažem o njima, jer ima vas koji ih mnogo bolje poznajete od mene. 😉 Ja sam samo upoznala neke „šašave“ padobrance, ali nisam imala priliku da se duže družim sa njima. Ti si ipak kompetentniji za opisivanje temperamenta i uopšte života, braće nam. 🙂 Drago mi je da ti se svideo moj izbor. 🙂

  11. Ivo „tri debila“ je pravi naslov, a što se tiče IP adresa i detektora nije do mene.

  12. Zelena vidiš da ima većih ludaka od nas 😀

  13. Verkić nas može da zaboli i gledajući, ali treba da imaš u vidu da su to Rusi, bre. 😀

  14. Alex da se malo i nasmejemo drugima, jok samo nama da se smejemo. 8)

  15. Stevo još sam i gledala da izaberem one neke umerene, pa ti onda vidi kakvih sve tek ima. :woot:

  16. Šovlja kao što rekoh Stevi, pa nismo ni mi najgori, ‘ajde malo i drugima da se smejemo. 😆

  17. Jao Neno pravo da ti kažem iskreno se nadam da sam bar za koji procenat malo blaže odlepila od ovih. :whistle:

  18. Toooooooo! 😆

    Charolijo, popravila si mi upravo dan 😀

  19. Ne mogu da verujem, onaj lik je ladno skočio sa zgrade u sneg??? O_O

  20. Milko ako jesam, radujem se sa tobom. 😀

  21. Milice da je jedan ne bi bilo mnogo čudno, nekako mi se čini da su trojica u pitanju, još pri tom su jednog uhvatile komšije i ubile boga u njemu. Rusija je obećana zemlja za ludosti, kunem se u to. :whistle: 😀

  22. Što kod nas ne napada ogroman sneg da i mi skačemo sa zdrage. 😦

  23. Dži kad onu mogu sa petog šestog sprata mogli bi i mi, ja sa trećeg, a ti…hm…ne sećam se…čini mi se da ni tebi nije mnogo visoko? 😀

  24. Kad sam pisala o Rusima i piću dvoumila sam se oko postavljanja između ovog alkosa koji stoji u pozadini radnika koji kuka kako teško žive i ne dobijaju platu, i pesme Visockog „Milicionerski protokol“, pa ipak ode Visocki. Pogledaj: http://miljalukic.blogspot.com/2010/08/super-hik-u-ruskoj-akciji.html
    A što se tiče hladnoće, verovala ili ne, i kad je -25 nije hladno ako je vazduh suv. U Moskvi mi nije bilo hladno na toj temperaturi kao na -2 u Petrogradu.

  25. Miljo ubih se od smeha na tvoju izjavu da bi u Rusiji bila proglašena invalidom, zbog svoje alergije na alkohol. 😀 Mogu samo da zamislim kako su ti se čudili.

    Što se tiče hladnoće toliko sam zimogrožljiva da jedva podnosim i ovu našu zimu, tako da o njihovoj ne smem ni da razmišljam. Brrrr… 😀

  26. Posle šestog snimka ostah bez teksta!! 😮

  27. Izeš ih, ne zovu iz za džaba LUDI RUSI! 🙂

Оставите одговор

