Kad porastem biću tramvaj

Jutros sam vozila svoj prvi čas. Opet sam neki đak prvak. Možda se neki od vas i začude, ali da… ja još uvek nemam vozačku dozvolu.  Odličan sam suvozač, ma da me svako poželi. Po mojim kriterijuma sam još bolji vozač 🙂 , ali dozvolu nemam još uvek.

Mene možete da vozite kako god volite i želite, ali ne sedam sa svakim u kola. Što znači da u auto sedam sa onima za koje ocenim da umeju da me voze, tako da ne treba da se mešam u njihovu vožnju i to nikada ne činim, pa makar i da vidim da će negde da udari, ništa neću reći. „Ti voziš, ti misli.“ Umem u vrlo retkim situacijama, da upozorim vozača na brzinu, samo kada se i deca voze u autu, ali sve ostalo je stvar vozača. Ko ne ume mene da vozi taj treba ponovo da polaže. E takav sam suvozač. Teraj to brate! Ne podnosim kilave i nesnalažljive vozače, naročito u Beogradu! Tako da je i vožnja po šinama sasvim po mom ukusu, kada nikoga ne ugrožavamo. „Kad porastem, biću tramvaj.“  :whistle:

Što još nemam dozvolu? Eeee… Odvozala lane svih 40 časova, živela sam tada u Kragujevcu. Položila testove iz prve, izašla na vožnju i oboriše me ko ništa. Dobro dešava se, ALI!!! Pitam ja: „Što sam pala?“, oni kažu: „Isuviše sigurna vožnja, a i onda u onoj jednosmernoj se nisi prestrojila.“ Alooo bre gde, kada je na mestu gde sam trebala da se prestrojim, nepropisno stajao parkiran auto? „Ne, ne…pogrešila si!“. „Jesam pogrešila??? E pa dobro, doviđenja!!!“ Zalupim vrata, odem i ne videše oni mene više. Ako je budala, koja ne zna koja mu je leva, a koja desna ruka tada položio,  a ja nisam, e onda se terajte svi. Ne podnosim nepravdu, a kasnije shvatih da sve krive drine u životu, neću moći da ispravim. 😉

Od tada je prošlo još malo, pa 10 godina. Šta sam radila u međuvremenu? Kako to da za vožnju nikada nisam imala vremena? Šta mi je sve to bilo preče? Pravo da vam kažem, sve drugo i jeste bilo preče i sada posle toliko vremena i posle prvog časa vožnje mogu da vam kažem, da mi je jako drago što onda u Kragujevcu nisam položila. Jer da jesam…?

U suviše sigurnu vožnju spada, kada kandidat tj. đak, koristi kvačilo kao da je na trkama, moj slučaj, tek danas sam to shvatila. Ma jes’ baš shvatila, do mojega. Rek’o mi čovek, iskusan. Hoću da vozim kao profi vozač, a ni dozvolu nemam, 😀 šta drugo da vam pričam? Đak prvak sam. Refleks koji imam treba da eliminišem, jer se nažalost ne spremam za moto-trke. Jebi ga, sve u svoje vreme, a moto-trke… rekoh…ups…mislila sam na auto-trke, neću voziti. Mada nikad se ne zna. 😆

Čemu sva ova priča? Pa eto nešto novo se dešava, a i šta raditi u Padinskoj Skeli sa gomilom dece, Edijem starim dobrim kerićem i Reno Lagunom karavanom parkiranim ispred zgrade, a da nema ko da vas vozi? Kako nema? Ima nije da nema, ali pitanje je koliko dugo ću još imati vozača pored sebe, raspoloživog u svako doba dana i noći? Na kraju krajeva i šta pokloniti ženi za četiri godine braka, a da se takva ženetina kakva jesam, obraduje? Nisam prestala da se čudim kako smo i tri sastavili, kad ono već četiri godine prošlo. Istina je da za malo ne  ostadoh udovica, ali jebi ga umem opasna da budem, a moj dragi me ozbiljno shvatio, pa nije jadničak smeo ni da ‘mre.

Avganistan je pred nama, ludo zvuči posle svega, je l’ da? Idemo dalje tamo gde smo stali. Par meseci oporavka, mesec i po do dozvole, praznici, neka Nova Godina, zima, sneg, ko zna šta još, ali u svakom slučaju kada krenete da jedete svog slona, pojedite ga do kraja, pa ma šta da se desi u međuvremenu i ma gde da vas odvede to vaše grickanje. Prevedeno na srpski, kada krenete da jedete „govna“,  jedite ih do kraja, jer svako odustajanje je poraz. Sve krive drine nećete ispraviti, ali sam sigurna da ćete se toliko „govana“ najesti u životu da ćete se jednog dana pitati: „Sunce mu poljubim, gde stadoše sva ta „govna“?“. Ne brinite, sve u životu ima svoje mesto, pa i „govna“.

Potrudila sam se da vam ovog puta baš dam deo sebe, ako niste videli kako, ništa onda. E tako. Jebem mu sve, pa svaki put vam dam deo sebe. Ako ništa drugo ne pada mi na pamet da ikada više idem u bolnicu gradskim prevozom. 😀 Crnjak je l’ da?  :angel:  , ali kako god bilo, čovek nikad ne zna šta ga sutra čeka. Živi bili vi meni, a ako da Bog i da vas provozam malo po šinama.  😉 Šalim se, vozaću vas samo po zato obeleženim površinama, bar dok mi ne daju dozvolu.  :p

Posted on 01/12/2010, in Avganistan, Boje su u nama, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 27 коментара.

  1. Čitajući ja sam te videla za volanom i znaš izgledaš baš onako sigurno jako i spretno kao i u životu što si do sada bila. To si ti i kad trčiš po bolnicama i kad juriš decu, vodiš Edija u šetju, kad su ti uska vrata pa odvališ po koji komadić, to si ti i za volanom! :love:
    Čarolija moja samo velike duše poput tebe mogu davati sebe celu u svemu što rade! :kiss:

  2. Vozićeš i na moto-trkama, uopšte ne sumnjam u to! 😀

  3. auuuuu javi kad ides mojim krajem da ne izlazim na ulicu :p

  4. …toliko sam se izbezobrazio da vise i ne sedam za volan. Uglavnom me Sanja vozi a ja uzivam. I pazi ovo, namerno necu napred da sednem, jos se ne vezujem pozadi sa decom…
    Treba svako da ima vozacki ispit, dobija se sloboda!!!

  5. Sa 20god sam probala prvi put da polažem, ali nisam stigla da izađem na vožnju. Napustila grad, to propalo, morala sam ponovo da uplatim i ja odustala.

    Drugi pokušaj je bio uspešan, (pre par godina) ali me je bilo strah. Od straha sam na polaganju polukružno okretanja radila u drugoj brzini. Sreća bio dizelaš pa se nije ugasio.
    I sad me je strah kad vozim decu i ne osećam se u autu kao „svoj na svome“.

    Želim ti dobru vožnju i polaganje vozačkog iz prve. 🙂

  6. Eh, zaboravih, srećna vam godišnjica!

    Kad su deca u pitanju „govna“ uvek jedem do kraja, samo ne transparetno, ali ta jedem sa posebnim uživanjem, pogotovu kad mi ih „govno“ servira preko dece, jer nema muda za direktno.
    To ne praštam.
    Nikad!

  7. Draga moja i svi ostali sesti za volan je isto kao i uzeti oruzije u ruke ( pogotovo kod nas ).Svako jutro uz kafu procitam grozne vesti o saobracaju minimum jedan dnevno gine,a ponekad i vise ( nazalost ).Na dva i cetri tocka prevalio sam gomile kilometara i opet mi nije sve jedno kada sedam za volan.Bili smo u gomili situacija kada su sekundi bili u pitanju da se ne slupamo.Uvek pored najsigurnije voznje imate i faktor onog drugog ucesnika u saobracaju na koji ne smete racunati ZATO DRAGI MOJI VOZACI PAZITE NA OSTALE UCESNIKE U SAOBRACAJU A POGOTOVO NA ONE NA DVA TOCKA NE ZABORAVITE NA SVAKOM AUTU POSTOJE MRTVI UGLOVI.Toliko od mene.

    P.S.

    pazite u automobilima ima i dece

  8. Ti si sjajna!

    Dozvolu, radi bezbednosti svih vas, nemam. I bolje.

    Deo sebe, pa mislim da sam ga u’vatila ^_^

  9. Auto ili pivo? Pivo ne ubija, tek malčice se udeblja čovek, taman toliko da ne može da sedne za volan 8)

  10. Када сам ја положила 2002 исто су ми рекли да превише лицкам вожњу и да требам ТОЛИКО ДА ПАЗИМ!!!???!!! Мислим шта да ти кажем кад све знаш 😉 :woot:

  11. Исправак…да НЕ треба толико да пазим…

  12. Da ti kažem, mislila sam da garant imaš vozačku dozvolu i da si što se tiče profesionalnosti rame uz rame sa vozačima Formule 1. Što ne znači da nisi, ali treba ćaga da se pribavi. Što se tiče jedenja govana, Avganistan mi baš tako zvuči, jer sve što se desilo, ne mislim da se desilo bez razloga. Odnosno, poruka je tu.

  13. Sjajno, samo napred!
    Ne volEm one izjave „Ja nikad neću položiti!“ Ma, zašto? Ko hoće – može, što važi i za još sto drugih stvari. :bandit:

    Javi kad položiš, da organizujemo jedan mini-intervju/tekst za cuvajzivot.com , ako nemaš ništa protiv, naravno. 8)

    Srećna godišnjica!!! :love:

  14. Samo napred, verujem da ćeš voziti ko Šumaher!
    Baš super poklon za takvu ženu ! Čestitam godišnjicu!

  15. Extra, uvek je dobro da imas dozvolu kraj sebe…zbog plavaca naravno,hehehhehe…Moja sestra polozila skoro i sad ne vozi, ali i bolje… 🙂

  16. Pre godinu dana okitih se tom ličnom kartom, ovaj dozvolom i to samo iz jednog razloga – ako dođe do vožnje u bolnicu da ne moram vijati druge ljude pored svojih kola.
    U svakom slučaju sledi ti avantura, poželela bih ti sreću ali ti to već imaš. Bliži se NG i svaki dan očekujem post sa pogođenom sedmicom. 😀

  17. ko zna koliko kilometara sam prešla
    kad sam sama ja jurcam
    ali kad vozim djecu
    nikada
    dobro, ajd malo… ošinem po gasu 😀
    pazi se kamiondžija, oni su najbezobrazniji vozači

    ajd
    držim fige da iz prve položiš,
    i srećna vam godišnjica braka

  18. E moja priča je još luđa od tvoje. Moj otac je bio profesionalni vozač 39 godina pre odlaska u penziju. neostvarena želja bila mu je da bar jedno od njegove dece postane “ profi “ vozač, jer po njegovim rečim “ čovek nije kompletna ličnost dok nema vozačku dozvolu “ :whistle: . I tako moj otac meni za osamnaesti rođendan kao poklon uplati polaganje. Toliko sam se plašila da sednem za volan da ne mogu to da objasnim. Bila sam oduševljena poklonom :sick: . Jbg..kako razočarati oca!? Morala sam da pristanem, nije bilo druge. Da skratim i test i vožnju položila sam iz prve, ali obzirom da mi je otac rekao da može da podnese da padnem vožnju i da je to ok, ali da mi ne padne napamet da padnem na testu. Položila sam test maksimalnim brojem poena, ali su mi se svi smejali. Ja nisam naučila samo za B kategoriju, već cele propise za sve kategorije napamet 😀

  19. Pusti dobru mjuzu i vozi kao sto mislis i pises 🙂

  20. Vauuu koliko komentara, a mene nema nigde. Treba da se stidim.

    Hvala vam svima na podršci i savetima. 🙂

  21. „Voziš 10-15 godina, a sad ja treba da te naučim da voziš školski.“, kaže mi jutros instruktor. 😀

    Što sam ja bolja i zadovoljnija svojom vožnjom, sve sam dalje od školske vožnje. Kada bi u Beogradu sutra vozila školski neko bi me upucao na semaforu. 😀

  22. Eto, da nisi bila tako zajebana i nadrndana, verovatno bi već imala dozvolu a ne sada, kada je sve mnoooogo skuplje, da polažeš vozački. Eto, iz inata ćeš ti to „školski“ a posle, kako svi, tako i ti! Ne sumnjam u tebe, jok! :whistle:

  23. Dudo mislim da je sve zbog nečega dobro, pa tako i ovo. Tako nadrndana ko zna kakva bih sranja sve do sada napravila. :angel:

  24. Hej, svaka cast! Ja se kanim a nikad da se nakanim. Kad sam definitivno shvatila koje sve psihopate imaju dozvolu, nekako mi bezbednije na trotoaru 😀 . Ali, podrzavam maksimalno kod drugih, a za sebe se mislim 8)

  25. Charobna, to je prava stvar što ti je dragi poklonio. Imate troje klinaca, vozača koji malo malo, pa odluči da leži u bolnici, jurcanje na sto strana čini vožnju auta veoma korisnom stvarčicom. O ponovnom odlasku neću komentarisati…nisam upućena pa bolje da ćutim. Sigurna sam da odluke donosite zajedno i onako kako mislite da je najbolje. I da…nemoj nam se bre toliko davati, jednom ćeš nam se dati cela a onda nećemo znati šta ćemo sa tobom 😀
    Ja moju dozvolicu nabacila pre za dve nedelje…punih 16 godina. Napunila 18-tu i 7 dana i odmah položila. Jesu rekli da malo rizično vozim…al sam se provukla i od onda ne stajem. Malo više sad dam mangupu da vozi, da se zadovolji :angel: no …pre toga, od svoje osamnaeste vozim svaki dan! Imala sam crnu bubu i sa njom pičila u školu…eh….kakva sam faca bila i uživala :bandit: A onda je buba počela trošiti 20-tak litrica na 100km pa smo se izljubile i pozdravile… 😉

    Sretno ti bilo sa vožnjom i zajebi tramvaj – vala nek stane da te pusti kada ti prolaziš!!! :whistle:

  1. Повратни пинг: Jedan znak manje više | Charolija

  2. Повратни пинг: Postala sam vozačica | Charolija

Оставите одговор

