„Majmunska“ posla

I tako, krenem sa jednom idejom, da provedem popodne laganica, čitajući blogove i svratim kod Varagića, kad ono od njega odem na neku petu stvar.

Ko zna kada bih i da li bih ikada čula za Ljubicu Arsić da je bloger Nebojšta Krivokuća u „amaterski osrednje majmunisanom“ tekstu nije linkovao? Možda ta žena jeste poznata i popularna, ali šta ću, nisam obaveštena. Međutim njen tekst me jeste malo žacnuo, pa rekoh da vidim ko je ta? Kad ono ona majstor za erotiku. Dugačak ovaj članak, nemam vremena da čitam gluposti, ali sasvim mi je bilo dovoljno da vidim kako je našla inspiraciju za svoju knjigu ili knjige, pojma nemam. Šetala žena „silikonskom dolinom“. Mora da je baš majstorica, ako ništa drugo ono bar pisane reči. Ja sam ipak samo majmun, a ona žena piše knjige. Stručnjak bre.

Ovaj drugi link koji je Nebojša ostavio i tekstove koje sam pročitala, vodi do čoveka koji po svoj prilici nije za džabe dobio batine. Ko zna koga je on uvredio, a taj neko imao kratak fitilj i eto ti belaja? Možda će neko na kraju i mene izudarati, međutim ja sam ipak samo blogerski majmun, tako da nisam uopšte zanimljiva, pa sam verovatno sigurna. Žao mi čoveka iskreno, ipak treba svako da može da kaže i napiše šta god mu je volja, pa ko se slaže slaže, ko se ne slaže ima pravo da se ljuti, može da tuži, ali ne sme da bije, mada bih ja ne retko ponekog i izudarala. Uspešno se suzdržavam.

A za njegov treći link i ako sam rekla da se ne usuđujem ni jedan tekst da pročitam, pročitala sam, nemam reči. Napisao čovek poduži tekst, a ja ko poslednji mentalać čitam, a u meni sve provrelo. Prvo kada sam videla kojoj stranci pripada, mada da je bila i bilo koja druga isto bih reagovala, a drugo. Ma zar on stvarno misli da postoji razlika između svih njih?

Dragi moji prijatelji sve su to ista govna, a mi blogeri smo majmuni, ali ponosni majmuni koji će na svoj amaterski način da napišu sve što im padne na pamet bez obzira da li nas smatrali ovakvim ili onakvim i sigurna sam da će za nekoliko godina ispasti najmanje dva remek dela od našeg majmunisanja. Možda ne u rangu Hamleta, ali Pomodandžu, Mandarinu, Papaju, Mango, Višnju ili neku petnastu voćku može svako od nas da napiše, samo treba da prošetate „silikonskom dolinom“, tu se krije inspiracija.

Za sam kraj, mogu samo reći da ipak svako treba da gleda svoja posla. Ako se pomenuti osećaju ugroženi od blogera, onda je to njihov problem, a meni se nekako čini da nas „majmuna“ ipak ima više, tako da im je zaista pametnije da pišu erotske priče, političke parole ili već nešto šesto, nego da nas uzimaju u usta.

Posted on 06/11/2010, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. Svako ima neotuđivo pravo da ispadne glup. Nekima je, očigledno, stalo i da to pravo iskoriste.

    Ne znam samo što im linkovanjem napravi reklamu… 😉

  2. @pedya Nije beg cicija 🙂

  3. Pedya, ma treba narod da pročita šta još neko sem nas majmuna ima da kaže. 😆

  4. Majmunska posla su uvek postojala i postojaće!

  5. Jel` mogu da povratim u tvoju tasnu? :povrac:

  6. Zelena samo izvoli, imam poveći ranac samo za povraćanje. 😀

  7. Molim te da se pridružim Zelenoj… ako može.

  8. Samo izvoli Miljo ima mesta za sve. 😀

  9. Ne tangiraj se Čarolijo, oni su samo ljubomorni što im blogeri „otimaju leb“, kao da je pisanje privilegija bogova 🙂
    I moram da priznam da sam pokušala da pročitam „Mango“…

  10. Ma nek se praši. Internete je dao i nama malko prava da nešto kažemo. Ko voli nek izvoli.
    pozdrav

  11. Ostavila sam joj komentar,a to ću i ovde reći..
    Gospodja je svojim „ubadanjam“ po slovima dokazala da je tvorac teorije o majmunima i pisanju bio u PRAVU.Ona je zaista svetli primer za to.
    Pročitala sam jednu njenu „knjigu“, jer ne ostavljam nedovršeno ono što započnem,a htedoh odustati odmah…

  12. Pa dobro, treba cuti obe strane.
    Ne vidim zasto bi trebalo da se zbog toga nerviramo ili mrzimo, pogotovo sto istina,
    zabluda a narocito manipulacije, ima na obe.

    Kin, i ovi primeri iz nase sredine, iz nekog svog razloga, brane tradicionalne i jednosmerne kanale protoka informacija, dajuci nepobitni argument da je talasanje webom izbacilo na povrsinu mnogo mulja.
    Nakon prvog talasa pismenih na netu, udavismo se u glupostima! To se tesko moze preci.

    Ljudi koji se sluze blogom treba da istaknu apsolutnu neophodnost dvosmerne, real time komunikacije u danasnjim uslovima. To klasicni mediji ne pruzaju ili surovo filtriraju.

    Budalastina je svuda oko nas ali je vremenom nasla poziciju, da se mozemo mimolaziti.
    Smatram dobrim i vaznim da sto vise toga izadje na net . Docekacemo valjda i da prodje moda i da se budalastine u okviru net zapisa slegnu na zivotnu meru.

    Problem ostaje u manipulaciji.
    Tradicionalni mediji su uspostavili finansijski kostur svog delovanja i traze argumente da brane svoje pare.
    Net based mediji bi da te pare preusmere ka sebi. Uveliko traje kampanja okupljanja kriticne mase fanova radi promocije net „zvezda“ (oni to zovu „uticajni“) koje ce maznuti lovu, za svoj ili neciji racun.

    U sustini, svaki nas zapis upotpunjava sliku nase danasnjice i dobrodosao je.
    Posredovanje, bilo od strane klasicnih ili web medija, u smislu formalnog izdavastva ili aminovanja „uticajnih“ je manipulacija realnoscu, sa realnim materijanim motivima.

    Slogan koga se drzim u ovoj raspravi je: pisati a ne manipulisati.

  13. Ja negde rekoh sta imadoh povodom doticne profesorke.
    Odoh da prosetam kroz silikonsku. Mozda i ja postanem pisac? Jebote.

Оставите одговор

