Kraljevo – posledice zemljotresa u mom stanu na 13. spratu

Pored svega što mi se dešava ovih dana, samo mi je još falio i zemljotres u Kraljevu. Mom Kraljevu. U šoku sam još uvek i ne znam da li mi je drago ili žao što nisam bila tamo, da sa mojima podelim svu tu strahotu koja se desila.

Najvažnije od svega je da su moji svi dobro. Mama je malo ugruvana, ima masnicu ispod oka, čeka neke rezultate da vidi da joj nije nešto bilo sa bubregom. Nisam pola razumela, a ona da me ne plaši verovatno neće sve ni da mi kaže, ali sestra bi mi već rekla da je nešto ozbiljno.

Na fotografiji ispod, pored Marka i mog Joca u pozadini vidite regal. E na 13. spratu, pri zemljotresu od 5.4 taj isti regal težak ko tuč, završi na podu, a pojedini delovi, ne mali, u krevetima.

Prvi levi deo, ceo je pao na moju mamu. Sreća u nesreći je što je jednim delom udario u sto, pa je udarac bio ublažen, inače, ne smem ni da mislim dalje. Treći gornji deo je pao pravo u Jocov krevet. Ne mogu da vas lažem koliko je težak, ali znam da je mnogo. Imao je sreću što je bio ušuškan u ćošku, inače, ne smem dalje ni da mislim.

Danijela i Nikola, moja sestra i sestrić, su spavali u drugoj sobi gde nije bilo veće lomljave, a  ona mi kaže da scenu koju je videla kada je ušla u ovu sobu neće nikad da zaboravi. Sve što je od stakla je slomljeno, sem prozora i još ponečega. Mogla je da uđe u sobu i da ih zatekne, ma neću ni da mislim.

Jedan televizor je slomljen, a u ovoj sobi pored regala, na drugom tv-u…neverovatno, nisu ni slike dece koje nisu uramljene popadale. U delu gde stoji staklarija sve je slomljeno, sem čaša iz Studenice i staklena slika Isusa Hrista koja je pala sa vrha regala, gde je bila odložena. Sve slike su popadale, sem ikone Svetog Nikole. Neću ništa drugo da kažem, u slučajnost ne verujem. Zid je pukao po pola, stoji, to je važno. Deo plafona kod plakara je pukao.

Neću da vam pričam kako sam se osećala toliko daleko od njih. Neću ništa više da vam pričam. Užasnuta sam, a sa druge strane i presrećna, jer se sve završilo ovako. Joco kaže da će ovaj događaj od sinoć obeležavati kao treći rođendan. Jednom kada su se rodili, jednom kada su se prevrtali s autom kod Mojkovca i sada ovo.

Mama je dobro, tako ona kaže, a i ja znam da je dobro čim je uopšte mogla da me pozove. Nemam reči. Nema sam i nadam se da je ovo bilo sve. Dramatične trenutke neću da pominjem, nepotrebni su, zamislite samo.

Posted on 03/11/2010, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , . Bookmark the permalink. 24 коментара.

  1. Hvala Bogu da je sve dobro zavrseno, ovo je bila blaga opomena od prirode da se ne foliramo previse, ipak smo mali 🙂 I treba da slave taj dogadjaj kao treci rodjendan, mogu da zamislim kako je tek tamo bilo…

    Свиђа ми се

  2. Da Sopran…priroda nam je pokazala, da o čas posla može da nas se reši.

    Свиђа ми се

  3. Šta da ti kažem draga moja Charolija sem da ni ja ne verujem u slučajnost!
    Pored sve ove strahote ipak sam odahnula. Ceo dan sam razmišljala šta se sve desilo, da li je sve u redu i ne mogu ti opisati kako mi je pao kamen s’ srca kad sam pročitala tvoj post.
    Hvala Bogu završilo se!

    Свиђа ми се

  4. Jao, jezivo. Meni su prozorska okna krckala i baš sam se uplašio da ne prsnu prozori jer mi je brat u tom trenutku spavao, glava mu maltene ispod prozora…

    Свиђа ми се

  5. Verkić znam sve. 🙂

    Свиђа ми се

  6. SadClown moja sestra koja inače nije paničar, je odlepila od straha, kaže lupe vrata ona se štreca. Prestravljeni su svi.

    Свиђа ми се

  7. Kad sam ovo pročitala, izašla sam u dnevnu sobu i pogledala naš regal. Još je masivniji od tog. Sreća je htela da taj sto bude na putu, ko zna šta bi se inače desilo tvojoj mami. Koliko god da mi je žao zbog štete, toliko mi je drago što su svi u jednom komadu.

    Свиђа ми се

  8. Da Ivo…materijalna šteta je potpuno nevažna.

    Свиђа ми се

  9. Uzas, Bogu hvala da su ok.

    Свиђа ми се

  10. Ne možemo da predvidimo nesreće …’beš ga 😦

    Ali kada se dese, nauče nas šta treba da nam je važno u životu.

    Samo da su svi živi i zdravi, ostalo je nevažno …

    Свиђа ми се

  11. Mogu samo predpostaviti kako je ljuljalo na 13. spratu ! 🙄
    Neka su svi dobro i zdravo sto je navaznije! 🙂

    Свиђа ми се

  12. Neke stvari nas trgnu iz ucmalosti ali je sada sreca st ovo nije sitnica vec zajeban zemljotres koji je mogao zeznuti sve nas….
    SRECA !!!!
    Budimo srecno sto smo na broju i sto neke slucajnosti mozda i nisu slucajnosti. Svako ima nekog svog cuvara!!!

    Свиђа ми се

  13. Dobro je. Valjda je dosta za sada.

    Свиђа ми се

  14. Samo kad su svi tvoji dobro, to je najvažnije, a materijalna šteta je nevažna. To se uvek nadoknadi.

    Свиђа ми се

  15. Ma dosta mu tri rodjendana!

    Свиђа ми се

  16. Najbitnije da su svi živi i zdravi. Strašno je kako je život nepredvidljiv. Pred prirodom smo ništavni.

    Свиђа ми се

  17. Hvala Bogu da ste svi živi i zdravi. Pitam se da li je ovaj zemljotres bilo moguće predvideti…

    Свиђа ми се

  18. Sreća tvoja u toj strašnoj nesreći u Kraljevu! Kako se ljudima promeni život u sekundi!
    Dobro je, živi su, ostalo će se nekako pokrpiti! 😕

    Свиђа ми се

  19. sreca, svi su dobro i drago mi je zbog toga 🙂

    ja samo u Prirodu verujem i jasno mi je sta nam moze, iako smo mi uvereni da mozemo nju da kontrolisemo…

    Свиђа ми се

  20. Jao, jebem mu život, ja totalno skinula sa pameti da su tvoji svi tamo i da je to tvoje Kraljevo. Jebote, odmah bi te pitala šta je i kako je. Ovako, kasno, no to nije ni bitno…važno je da su čitavi. Sranje je sa štetom, ali sačuvani su životi i zdravlje, što ti već mesecima unazad, na žalost, jako dobro znaš da je najvažnije!

    Свиђа ми се

  21. Strašno!!! Žao mi je …jako mi je žao.

    Свиђа ми се

  22. Osećam se jako loše posle čitanja tvog teksta. tek danas sam videla. Jako mi je žao tvoje porodice što je preživela sve to, a o tome kako se osećaš ne želim ni da razmišljam. Teške su to stvari, ipak imaj vere! Kad malo bolje sagledaš situaciju ostaje ti ipak da zahvališ Bogu i sv. Nikoli na konačnom ishodu. Bitno da su tvoji svi živi i zdravi, ostalo će se sve srediti.

    Свиђа ми се

  23. Nemam reči, hvala vam svima na podršci.

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Ja, mnogo, a vi? | Džepna Venera blog

Оставите одговор

