Pa kad me već ogovarate…radite to kvalitetno i detaljnije

Nerviram se. Ništa novo u mom slučaju. Razmišljam da otvorim još jedan blog, nov novcijat, da ga nazovem nekim glupim, jednostavnim imenom i da nastavim da pišem k’o i do sada. Pitate se zašto bih to radila?

Iz jednostavnog razloga, što mnogo ljudi koji me lično poznaju zna, da Ivana ima blog i da svašta nešto tamo piše, pa onda ovaj čuo od onoga, a onaj od ovoga i onda dođu, čitaju, ne komentarišu, je l’ im glupo ili šta već, a onda kad se sretnu, raspredaju priče, bez jedne jedine reči upućene meni, a znamo se brate. Nervira me to, šta ću.

To što većinu toga ne razumeju, jer nikako ne mogu da pogledaju stvari iz mog ugla, pa da sagledaju celu situaciju, nema veze. Sa druge strane razmišljam, možda meni ne kažu ništa, jer znaju da ne lažem i da sam u pravu, pa ih možda sramota, a onda im je lakše da trtljaju i ogovaraju, nego nešto meni da kažu? Hm…? Jebi ga, na glasu sam da imam oštar i izdepiliran jezik, pa im možda i nije svejedno da sa mnom polemišu, pa mi se samo nakeze kada se sretnemo.

Nikada nikoga nisam uvredila namerno, nikada ni o kome nisam rekla ono što nije, ako sam koga uvredila to je zato što se pronašao u istini, nemojte da se mešate u moj život, pošto već ne živite u mojoj koži. Ako već želite da se umešate, bićete dobrodošli, jer prihvatam i kritike i drugačija razmišljanja i stavove. Samo pre toga to morate reći ili napisati.

Dragi čitaoci, na kraju svakog teksta postoji određeni prostor gde svaki moj tekst možete da prokomentarišete, da kažete šta mislite, bez obzira da li se slažete ili ne. Probajte, nije zaista teško. Možda vam za neke stvari trebaju muda, e tu vam ne mogu pomoći. Sa „mudima“ se rodiš ili ne, nema vam tu pomoći. Ako ste u pravu, onda samo raspalite, a ako niste, onda me se manite. Zajebite priče iza leđa.

Sigurna sam 100% da će vam i ovaj tekst biti povod za ogovaranje, a ako to već radite, onda to radite kvalitetno. Nemojte da preskačete detalje i prestanite da me nervirate, imam ja svojih muka i problema i bez vas. Terajte se u kurac na kraju krajeva. Možete slobodno da okrećete moje reči, da izvlačite iz konteksta, (ako znate šta to znači) i terajte se u pičku lepu materinu. Znači i u kurac i u pičku. Jeste li zgroženi mojim rečnikom? E pa znate šta, za razliku od vas Ivana se rodila sa „mudima“.

I još nešto za kraj, ne brinite, neću otvoriti novi blog i dalje ćete ovde uvek moći da pročitate šta je to Ivana imala da kaže, daću vam materijala, a vi samo izvolite, ako vam je cilj da me sa nekim posvađate, onda ste grdno pogrešili. Ljudi o kojima pišem zaslužuju moju pažnju i vrlo malo se razlikuju od mene. Razumemo se, a vi se čudite kako to da se i pored svega volimo.

Alapače šta drugo mogu da rade, nego da ogovaraju, ali stvarno…ako to već radite potrudite se malo više.

Posted on 30/10/2010, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 36 коментара.

  1. Charobna…šta reći? Ljudi malo štrecaju od svega nepoznatoga…pa ono mail…pa ono…juuuu, neko će videti šta sam napisao(la)…Dalje, jebiga, istina je da je bolje biti iskren, pa si iskren i pred sobom. Ja tebi lepo napisala prošli put, ti napisala post, odgovorila mi komentarom, pa vozi Miško dalje. Ili imamo različite stavove ili se nismo razumeli ili smo išli baba šumom deda drumom ali na isto mesto. No, rekli smo. A u životu, volim reći, a ne uspem sakriti kada imam problem sa nekim…što baš i nije uvek korisno a uz to i ne radi. Al kad sam takva…izem li ga. I tako… ti njih lepo sve oterala u polne organe, a oni neka sad malo raspredaju, ko je u koji trebao ići :mrgreen:

    Свиђа ми се

  2. (obože…valjda nisam i ja u nekom od?!!!) 🙂

    Свиђа ми се

  3. Daleko bilo Kokice. Ja to samo onima koji me lično poznaju. 😀

    To što smo prošli put ti i ja pričale, samo pokazuje da iz drugih uglova gledamo na istu stvar i sigurna sam da će naši rezultati biti uspešni u oba slučaju. 😉

    Свиђа ми се

  4. ih, tako je to kad se baviš javnim poslom 🙂
    a tako je i kad se ne baviš javnim poslom, već bilo kojim poslom na svetu. a i kad gledaš samo svoja posla.
    u stvari, šta god da (ne) radiš, uvek će se naći neko kome se to neće dopasti. a pošto sa sopstvenim životom nije uradio ništa, mora da čeprka po tuđem.

    obrni sve u svoju korist – reci sama sebi: jaoo, ja sam selebriti! 🙂

    Свиђа ми се

  5. Draga, a oko čega ti peniš?
    Što, prvi mi/nam put?
    Pa koga sam sve iznapušavala po blogovima, pola prijatelja i familije me intenzivno ne podnossi. Samo zato što cenim istinu više nego što cenim njih.
    A to je razlog da čovek bude ponosan, ne da se nervira.
    Ko te poznaje on te i voli.
    Ostalima se samo čini da te znaju. :*

    Свиђа ми се

  6. Svojim reagovanjem pokazujes da te je to dotaklo, a ne bi trebalo. Psi laju, karavani nose, ti zivis svoj zivot.
    Ne reaguj na ogovaranja, curko da si curka, znas, kako to sebi mozes da dozvolis, nisi mi jasna?
    Eto, ja tebi tako a ti kako hoces 😛

    Свиђа ми се

  7. Baš tako Sandra, „radio ne radio, svira ti radio“ 😀

    Свиђа ми се

  8. @Charolija,mislim da je svako ko bloguje imao tvoj problem sa poznanicima iz realnog sveta. Ne trebas se ti oko njih sekirati jer oni jednostavno ne znaju da pisu pa zato i ne komentarisu.
    A i mozda nemaju muda da komentarisu a jos gore,da otvore blog i da krenu i oni pisati.

    Nek crknu od jeda,sta da im drugo kazem.

    Свиђа ми се

  9. Nije Šapke prvi put, verovatno ni poslednji, nisam odmah zapenila…ima tome nedelja, dve, nego sam se sada setila, eto rekoh im, pa neka znaju da znam. 😀

    Свиђа ми се

  10. Zelena ne da me je dotaklo, nego što Šapke kaže, zapenih. 🙄 Da sam ćurka, jesam, znamo to, ali ne mogadoh da se napravim luda, jebi ga. 🙂

    Свиђа ми се

  11. I to Zmaju što kažeš, nek’ crknu od muke. 😀

    Свиђа ми се

  12. da citiram: „samo lepo mozes ruziti, zavist valja i zasluziti!“ tacka! i do mojih usiju dospele neke slicne price, ali me to ne zanima ic!

    Свиђа ми се

  13. jbt sto je ova Magi pametna, lepo rece i tOcka!

    Свиђа ми се

  14. Magi je najmudrija, bila i ostala. 😉

    Свиђа ми се

  15. Ma jebi im mater 😀

    Свиђа ми се

  16. Milko nek’ idu tamo gde sam ih poslala. 😀

    Свиђа ми се

  17. Leti,rusi barijere,voli, i sacuvaj svoju ostrinu ! 🙂
    Tracati je lako,ali naciniti prostor za razlicitosti zahtijeva mnogo vise od covijeka.

    A , i kopija je pun svijet, cijenim orginale ! 🙂 🙂

    Свиђа ми се

  18. Htedoh da ti napišem, a boli te uvo, ali znam da te ne boli, kao što ni mene ne bi bolelo i znam kako bih se ja nasekirala. Zato, udri dalje i potrudi se da takve ljude makneš iz svog života 🙂

    Свиђа ми се

  19. ma,mogu samo malo da ti …. :mrgreen:
    nemaju jadni svoj zivot, pa bi da torocu o tvom…
    neka si im napisala, da znaju da znas…
    ja sam podvukla crtu, i necu da je brisem… nema sanse, a poludela sam bila…. od crte me vise nista ne tangira… 😀

    Свиђа ми се

  20. Uvek ce te ogovarati. Ko ih bre…

    Свиђа ми се

  21. Što bi moj Joco rekao, „Svako svoj posao radi.“…neka ih, valjda i oni treba nešto da rade, a ako sam im ja najpogodnija, samo nek’ izvole. 🙂

    Свиђа ми се

  22. Ti gamzovi nemaju svoj život pa se bave tuđim životima. Uopšte nemoj da obraćaš pažnju, jer će te ogovarati svakako – tu nije štos u tome šta si ti uradila ili nisi uradila već da oni moraju da isplaze svoj pogani jezik.
    Ako obraćaš pažnju, daješ im na važnosti. Ma, nek jedu…

    Свиђа ми се

  23. E neka si rekla!

    Свиђа ми се

  24. Čovjek koji živi u kući od stakla, mora se presvlačiti u podrumu. (Kineska narodna poslovica) 🙂

    Свиђа ми се

  25. Zabole te ono što ti nemaš a muškarci imaju! 🙂 Davno sam digla ruke od ogovaranja! Ma, neka ih neka pričaju, jer ZA DOBRIM KONJEM PRAŠINA SE DIŽE! Odjebi ih! 🙂

    A što se tiče blogovanja, ja nemam razumevanja ni od svoje rodjene dece, a i za to me zabole. Ja radim ono što volim a ni ja njima se ne mešam u živote!

    Свиђа ми се

  26. bona
    ne obaziri se na one koji to ne zaslužuju

    Свиђа ми се

  27. E pa Charobna…iz tvojih slova u božije uši 😉 Valjda ćemo uspeti, šta god smatrali uspehom 🙂

    Свиђа ми се

  28. E svaka ti čast. Uvek sam bila pristalica istine i samo istine, bez uvijanja, ulizivanja i pažnje da se neko ne nađe uvređenim. Tvoj blog je nešto tvoje lično, kao odraz tebe u ogledalu. Nedavno sam želela da izbrišem sve, i blog i fejs… sve. Onda sam se zapitala zbog čega, tačnije, zbog koga?
    Ukoliko se neko nađe uvređenim i prozvanim, a da nije ni u jednom kontekstu spomenut, njegova stvar. Znači, pametan je, shvatio je u čemu greši.
    Da ne davim više… budi ono što jesi!

    Свиђа ми се

  29. Pa to ogovaranje govori samo o njima Čarolijo. Ti si jednostavno iskrena,a neki to valjda ne mogu da podnesu…

    Свиђа ми се

  30. htedoh reći nešto u vezi prašine, al @Duda je rekla pa da ne ponavljam

    Свиђа ми се

  31. pa tebi ne treba nikakvo ogovaranje pored onog about teksta

    Свиђа ми се

  32. Hahaha..kao što rekoh, svako svoj posao radi. 😉

    Свиђа ми се

  33. Ivana,budes li prestala sa pisanjem-JA CU DA TE KILNEM! Nek se fakjuisu svi koji te nerviraju-na kraju krajeva-zasto citaju ono sto ti pises jer to je pravo pitanje. Ja te poznajem skoro dve decenije i nije mi problem da kazem kada me iznerviras,a to je jedino kada dodjes u KV i ne vidimo se…. Jako,mnogo,puno te volim i drago mi je sto imas muda iako si zenstvenija od vecine zena….. Samo napred,napusi napucane i istripovane face. 😛

    Свиђа ми се

  34. Crna Sonja što reče koliko se dugo poznajemo, ispaćemo neke matore ženetine, a mi lepe i mlađane. 😆

    Dođe meni tako da sve ovo pozatvaram i obrišem, ali me to drži 15 i po minuta, pa prođe. Ko ih jebe sve. 😉

    I ja tebe puno volim i drago mi je da imam takvog prijatelja kao što si ti. Dolazim u petak, a ti se nekako „isplaniraj“, pa da se negde izačemo ko ljudi. 😀 Zvaću te.

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Nena Bor » Nek’ “crknu” dušmani

  2. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

