VIP sa pečatom :))

Ne mogu sve da postignem. Nestašica vode, planiram da se selim na Mesec, merkam avion sultana od Bruneja, neki štrajkuju – (ih to već prošlo), Oktobar fest u Beogradu – biće džabe piva u subotu, prijatelj sa FB mi se ne javlja, uči da svira frulu i o njemu treba pod hitno što pre da napišem koju reč… Pa jesmo li prijatelji ili nismo? 😆 I…i… i još svašta nešto, nego i ovo, VIP  blogeri se nešto uskomešali, a najnovija VIP-erka kune na sav glas, kako to da za nju ne nađoše nosače? Takav propust nisu smeli da naprave. :mrgreen:

Sultan sa Bruneja neka pričeka malo, o pivu ćemo sutra, prijetalja ću malo da držim u neizvesnosti, pa nije mu lako da duva u ono čudo, e u tom slučaju ću ovog puta napisati još koju reč o blogerima.

S obzirom da smo je l’te, zaključili da ovo nije blog, 😀 sada mi je samo još i ovaj udarac falio. Em nisam bloger, a do nedavno sam mislila da jesam, sad još pored toga saznadoh da nisam VIP. „E gde ćeš mala, prvo treba da postaneš bloger, pa tek onda da se guraš na neko VIP blogersko mesto.“ Svesna sam ja svega, ne morate da me tešite. 😦

Odem tamo, neću da ih linkujem, neću ni ime da im kažem, gde se neki pitaju gde su to trebali da budu, a nisu i zašto nisu i pravo da vam kažem, iznerviram se, onda se nasmejem nekim glupostima i na kraju doživim otkrovenje.

Oni ne samo da nisu bili tamo, gde su mislili da treba da budu, nego nisu znali da se takav skup uopšte i održava. Za razliku od njih ja sam znala kada i gde se održava BlogOpen i osećala sam se pozvanom, što onda znači da ipak jesam bloger i da ovo jeste blog, a s obzirom da sam pri tom i pozvana, onda sam i ja VIP. E tako. Uuuu jeee… :mrgreen: Samo činjenice bato moj, ništa drugo ne prolazi.

Nego sad još nešto da vam kažem, videla sam neku reklamu, to VIP može da se kupi za 10 dinara. Ne morate uopšte da se mučite, izvadiš lepo 10 dinara i imaš potvrdu ko si bre i šta si. Evo vam i dokaz, videla ja, samo činjenice kad vam kažem.

Mada bih radije da posedujem onaj pečat što ima Srđan. 🙂 Nego ne daju. Nema veze, smisliću već nešto i za to. Možda samo treba da odem da me vide, pa će sami da mi ga daju. Pečat i zdravo, čik onda neko nešto da mi kaže? 😀 Ima da budem VIP bloger, sa sve karticom i pečatom.

Posted on 15/10/2010, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 17 коментара.

  1. plus jedan? 🙂

  2. Zubarice ako u’vatim neku vezu, srediću i za tebe. 🙂

  3. Fala, dužnik sam 😀

  4. Ja sam najgori od sve dece. Em nisam Vip, em je #DedaBor proglasio spamerom. 🙂

  5. hahahahah VIP pečat? ma svaka tebi čast.. 🙂
    popravi mi dan. Kažem ja da samo činjenice mogu da prođu 😉

  6. Ako treba da se ližu markice za sledeće blogop(rc)ozivanje, imajte me u vidu. 🙂 Se sprdate Mahlat i ti sa mainstream blogerima, ju-ju. 😆

  7. „Samo činjenice, bato moj, ništa drugo ne prolazi“ – e, nek si rekla. 🙂 🙂 🙂

  8. RainDog ne znam šta da ti kažem, tvoja situacija je vrlo diskutabilna. 😆 Mada, ako si zainteresovan, da i tebi sredim za ovaj pečat, pa da te baš bude briga, neće smeti niko da zucne. 😀

  9. Marouk, dok se čak i činjenice ne pečatiraju, nema nikakve vajde. 😀

  10. Zverčice ne sprdamo se, sprdaju se oni sami sa sobom, a da ližeš markice nema da ti damo. Gledaj ti da dogodine budeš VIP, pa i tebe da nose. 😆

  11. Rekoh Miljo i osta živa. 😀

  12. Ali zato kad počnu da stižu VIPovi mesečni računi …. kuku lele

  13. Odavno ja pricam da su neki vip, ali mi se svi smeju, a sada svi vip a najvise ovi nabedeni sa b92…
    Komentar kod Mahlat gospodina koji je banovan sa b92 govori vise od svih nasih postova zajedno.
    Nama ostaje da se salimo na njihov i nas racun, sta drugo.

    ps. vidis kako sam uticao na #RainDog da kroz komentar ne udara reklamu,lol 😛

  14. Exxx ja želim i mogu da dam samo 10 dinara za to čuveno zvanje. 🙂

  15. Deda pročitala sam njegov komentar. Blogovanje vidim kao način da kad god mi nešto padne na pamet mogu da kažem, a to se tamo nikako ne može, tako da je izlišno bilo šta više pričati o tome.

    RainDog je doveden u red, svaka ti čast. 😛

  1. Повратни пинг: #BlogOpen Vs. #BlogB92 “sektašenje” | Dragan Varagic

  2. Повратни пинг: feed.blog.rs » Blog Archive » #BlogOpen Vs. #BlogB92 “sektašenje”

Оставите одговор

