Sledećih 15 minuta života

Jok…ne osećam se dobro. Mislim da svako ko može dobro da se oseća kada je ovakvo vreme je ili  neki melanholičan tip ličnosti, pa mu odgovara ili mu se dešavaju neke mnogo lepe stvari u životu, pa ga baš briga kakvo je vreme.

Pušim za četvoro, ko dva Turčina, ma ko da nisam normalna, a kao i da jesam? Nekako što više pušim, više mi se puši. Za sada mi samo pričinjava zadovoljstvo, a šta će biti kasnije, pokazaće vreme.

Za sada mi se dešava da zapalim po dve cigare, što kad pogledam ovu sliku znači da i nisam toliko težak slučaj. Dobro je dok ne počnem da palim tri, četiri ili više odjednom.

.

Da idem u školu, danas bih sigurno pobegla iz škole, tj. elegantno bih dan provela sa dragim ljudima u nekom od kafića u kojima se sluša dobar RNR.

Nekako su mi u životu to ostali kao najlepši jesenji dani. Za bežanje iz škole nije bilo većeg mahera od mene. Ako kojim slučajem u ponedeljak zakasnim na prvi čas, dešavalo se da sastavim celu nedelju.

Ne idem u školu, nemam odakle da pobegnem, a ovo vreme me totalno ubija u pojam.

.

.

Sanjam neke plaže, sunce, more, neke brodove i putovanja. Ništa od toga, pusti snovi. Svakako da treba da se pripremim za zimu. Hibernacija je nažalost nemoguća, zbog vrste kojoj pripadam, tako da meni preostaje jedino da čekam Novu Godinu, jer tada mi se raspoloženje podigne za stepen, dva, tri…kako kada.

Lažem, pre Nove Godine postoje i neke lepe stvari koje će se desiti. 26. oktobra, slavimo Jovanin jedanaesti rođendan. Već 27. oktobra nam je slava, a od 28. oktobra kreću neka druga čudesa. Ivan ide u bolnicu na još jednu operaciju, posle koje očekujemo još jednu, sedmu po redu od kako smo se upoznali.

Sunce mu jebem. Za nepune četiri godine koliko smo zajedno sedam njegovih operacija. Da poludi čovek. Što se nije operisao pre nego da ga ja upoznam, pa da se ne sekiram i ne brinem? Ovako.. ma sve vam je jasno.

I tako ništa. Imam isplaniranih sledećih 15. minuta i sve mi se nekako čini da ću ih provesti u krevetu. Odoh da se ušuškam pod ćebence, zatvoriću vrata od sobe, isključiću se skroz i ako će sve da se sruši za to vreme, neka. Nemoj niko da računa na mene.  Ako treba neka svet propadne, propustiću tu kataklizmu. Bar neću da pušim za to vreme.

Posted on 14/10/2010, in Boje su u nama, SVAŠTA NEŠTO, TVOJE TELO and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. „Vi vredite onoliko koliko ste drugima potrebni“.
    (Duško Radović)

    …ako ti išta znači…

  2. Može da se snimi film po tvom životu 😉

  3. Jel` viris ispod tog cebenceta a? 😉

  4. Ćakulanje toliko trebam, da ću se uobraziti. 😀

  5. Posle jutrošnjeg incidenta samovoljno sam se zaključala na ceo dan, nego je l’ to studentskih 15 minuta? 🙂

  6. Exxx samo još scenario da se uokviri i da nađemo ko će da glumi glavnu ulogu. 😆

  7. Zelena sve sam onako pomalkice virkala, danuh malo dušom, sad Jovo nanovo. 🙂

  8. Šunjo pojma nemam šta se izdešavalo. Neću više ništa da znam. Mogu da se računam i u studente, ako zatreba. 😆

  9. I ja kazem da je potrebno samo naci kakav dobar brlog,ovo vrijeme je boljka nas melanholicnih…sestro,sve shvatam ! 😀

  10. Pljuga je zakon 😀

    Meni dan predivan, volim ovakvo vrijeme 🙂 Mada, poslije posla pravo sam se zapucao u kafanu, i to fina neka, prvi put sam bio tu. Odlična muzika, retro fazon, neke fine baladice..ma divotica 😀

  11. Hipatijo da sam mečka sve bih lako. 😆
    :

  12. Milko to kad odeš u kafanu se računa kao da si pobegao iz škole i to je super. 😀

  13. I ja mislim da je pljuga zakon!
    Unapred ti čestitam detetu rođendan, slavu, a bolnica će očas da prođe – znaš i sama – čovek ti je od čelika! Bogami, i ti si spram njega!

  14. A i ova paralela: sedećih i sLedećih 15 minuta ti je super!
    I ti si super, ali to već znaš,
    ‘Ajd, uzdravlje!

  15. ovaj tag sa jeseni i bezanjem iz skole me je kupio, ja sam kao opijena kad je to tako nesto…a nisam melanholicna 🙂 jel’ proslo petnaest minuta, aj ustaj da pijemo online kafu?

Оставите одговор

