Moja MD faza :)

Ako je okarakterisan kao hejterski post, neka je. Idemo dalje. Nemam nikakvu potrebu da bilo šta više objašnjavam i pričam, sem da je koliko se meni čini, upravo završeni BlogOpen do sada najbolje organizovan i da je jedan od problema nas koji nismo bili tamo, to što smo propustili ono što je po meni i najvažnije. Druženje.

Beogradska Parada Ponosa 2010. je prošla kako je prošla, sada će neki dan o tome da se priča, zalečiće se rane i ništa. Tuga jedna.

Pored svih dešavanja ovog vikenda, jedino što je meni zaista lepo i važno je da je vreme dozvolilo da se malo skače. #MD me prvo asocira na ovo,  i izgleda da ta moja faza neće nikad da me prođe. Padobranstvo i letenje. 😉

Kada se sa tim zarazite, onda svakako postanete i malo šašavi za sve druge oko sebe, ali od toga se ne može pobeći i ne treba.

Srećna sam što imam priliku da gledam ovu zemlju i sva dešavanja na njoj, iz neke druge perspektive, nesvakidašnje, ali sam sa tim zadovoljstvom i tužnija, jer kako stvari drugačije vidim odozgo tako ih drugačije vidim i kada sam dole.  Srbija sa visine je idealna zemlja.

Mir, tišina, šuštanje padobrana i beskrajno prostranstvo, bez ljudi kojima nešto nije jasno, koji imaju neke probleme, bez politike, bez onih koji bi da ruše i onih koji bi da paradiraju. To je jedino mesto, gde sa velikim zadovoljstvom poštujem sva pravila.

P.S. Da vam se nešto i pohvalim, dobila sam jedan posao vezan za padobranstvo i pisanje. Idealno, baš za mene. Kada želite neki posao, navedite čoveka, da ste baš vi osoba koja mu je neophodna. Radujem se, biće para za skakanje. 😀

Posted on 11/10/2010, in Padobranstvo, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 14 коментара.

  1. Cestitam da se malo skines nama s grbace, pisi na jos nekom mestu 😛 😀

  2. Hvala Zelena…kad se budem raspisala, verujem da ću tek dobiti inspiraciju i za ovde. Nema skidanja sa grbače. 😆 😛

  3. lele sto se ne ubih 😆

  4. Jel tebi Blues danas objasnio sta znaci #MD ili moram ja 😛

  5. Al ti se posrećilo! Super, sretno!!!

  6. Čestitke, Charolijo, uživaj u novom poslu 😀

  7. Hvala drugari. 😀

  8. Bas se radujem sto si sklopila zadovoljstvo i biznis. Super je jer znam koliko volis da skaces, a ni pisanje ti nije slabija stana.
    Srecno, radujem se novim postovima. Pls, obavezno slike!!!
    Deka 🙂

  9. Hvala Deko. Biće slika, a i tekstova koje ću moći i ovde da objavim ako budem htela. Ništa lepše u životu nego spojiti zadovoljstvo i posao, drugačije i ne treba raditi, ako se baš ne mora, što je u današnje vreme vrlo retko. Sreća, sreća, radost. 😀

  10. Čestitamo!!!
    Pojedi jedan kolačić i drmni jedan sokić – to ti je od mene, da te ne bije maler! Stvarno super!

  11. Moje čestitke, Čarobna!

  12. Čestitam ti na novom poslu. Spojeno korisno i zadovoljstvo, predivno! 🙂

  1. Повратни пинг: Moja MD faza :) | www.blogovnik.com

Оставите одговор

