Kad sam se jednog dana zaljubila … :)

Posle četiri dana poznanstva sa svojim sadašnjim mužem sam bila totalno zbunjena, prepadnuta i blesava na neki način. Htela sam pošto poto da pobegnem, pa sam se onda analizirala i mlatila praznu slamu i koprcala se i svašta nešto.

12. maj, 2006. – petak – 15:17

„Šta to radiš? Koliko je sve ovo pametno, a jesi li ikada išta i radila zato što je pametno ili čisto samo uživanja radi? Kuda ćete sve ovo odvesti? Ma umeš li ti ikada sebi da daš odgovor na neko pitanje? Samo se zapitkuj, ne odgovaraj na sebi postavljena pitanja, a onda se čudi šta te je snašlo.

Malo je reći da si luda i neodgovorna. Opet si se našla u nekom čudu koje si naravno sama sebi napravila. Jesi li se ti to zaljubila? Možda nisi! Budalo! Šta ti je u stvari preostalo? Nećeš ti uskoro na te Karibe! Nećeš se dalje od Srbije maći. Ponašaš se stvarno kao da ti je 13 i po godina. Hoćeš sve, a nemaš pojma kako ćeš to izvesti, ali ipak nekako izvedeš. E baš si čudna!

Vidi ne možeš ti da iskuliraš to kuliranje ili ti možda baš to treba? Nemaš ti pojma šta on ima u glavi. E pa ne zna ni on šta ti imaš u glavi. Ne može ni da zna, kada ni ti sama ne znaš. Da li je to dobro?

Ovako nešto mi se nije dešavalo ranije. Iskuliraj Ivana. Ne otvaraj se. Uživaj i ne zapitkuj. Pa i on se usrao koliko i ti. Nisi ti tako loša, samo se ne otvaraj. Ne očekuj ništa. Ovako… kada odeš kući uradi lekarski pregled, overi izjavu, ispuni sebi taj san. Poleti Ivana, a osalo će biti ili neće biti.

Nemoj opet da tražiš da budeš muško u vezi. Šta ti hoćeš od njega u stvari? Slušaj ovamo, zar nisi već shvatila da sama možeš, ali da do sada nisi ništa učinila da bi sa nekim uspela stvarno!? Šta on treba da uradi? Hoće li ti biti lakše ako ti kaže da te voli? Ma ne seri! Koliko si samo to puta do sada čula? Ništa od toga nisi imala, to su samo prazne priče i reči.

Treba mi mišovanje. Treba mi mišovanje sa muškarcem, ne sa nekom pičkom. Dosta je pičaka i nesposobnjakovića bilo. Čuvaj se, ništa ne očekuj! Ništa!!! Izguraj neke stvari do kraja. Nemoj da se zajebavaš. Završi tu knjigu do kraja juna. Nemoj da to zajebeš, jebi ga.

Snaga ti treba, zdravlje, trebaš Jovani. Trebaš bre sebi. Ne moraš više nikome da trebaš. Vas dve ste najvažnije u tvom životu.

Ma čega si se toliko uplašila, da mi je znati? On tebe gleda kao svoju, a ti se prepala živa. Zašto moraš ičija da budeš? Ti si oduvek htela da budeš slobodna i svoja! Pa budi, jebem mu mater!

Ne razumeju ljudi potrebu za slobodom. Sloboda je kada se dve slobode spoje! Čemu sloboda ako to nemaš sa kim da podeliš? Čemu letenje, ako čovek leti sam. E sada si baš sve izbrkala. Pojma ti nemaš sa životom.

Opusti se i uživaj. Stvarno se opusti, uživaj i ne seri više, majke ti tvoje.  Samo napred mala, ne daj se! Sve što treba desiće se.“

E onda sam se opustila i evo me sada u braku.  🙂

Posted on 08/10/2010, in Boje su u nama, ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 18 коментара.

  1. Hahah, Čarobna :).
    U jednoj podebeloj knjizi o astrologiji piše:
    da bi čovek „privenčao“ Vodoliju, treba prvo da je ubedi da brak nije robija…
    Evo nekog ko te razume savršeno.
    I poštuje i voli :).

    Poz :).

    Свиђа ми се

  2. Šit, čitam ovo i već vidim sebe kao odbeglu mladu. Jesam vodolija, ali verujem da ću se udati samo na prepad. Od ubeđivanja ništa.

    A da, čestitam. 🙂

    Свиђа ми се

  3. Pozdrav od vodolije, tacnije pise da brak nije Alkatraz :mrgreen:
    E, sta ti znaci ono misovanje, `leba ti? 😆

    Свиђа ми се

  4. Ja ne znam šta znači „mišovanje“ :stid: 🙂

    Свиђа ми се

  5. Hvala Borislava na razumevanju. 🙂

    Свиђа ми се

  6. Dži i ja sam se udala na prepad, ovo je bilo na samom početku veze, nekako sam znala šta će biti na kraju, ali ne stigoh da pobegnem. 😆

    Свиђа ми се

  7. Zelena jok nije Alktraz, stvarno nije, kad ti kažem :mrgreen:

    Mišovanje ti je nešto kao i milinica. 😆

    Свиђа ми се

  8. E, pa hvala 🙂 – tek to ne znam šta je, lol.
    „Macanje“ nekoga?

    Mislim, volim ja tebe, samo „mišujem“ pretežno onima koje mogu da dohvatim bez hoklice :).

    Свиђа ми се

  9. Hahaha ovo kao da si mene opisala :mrgreen:
    Šta ću . . . vodolija . . .

    Свиђа ми се

  10. Sve neke vodolije se javile, a ja blizanac, a on devica. CCC.. 😀 😀

    Свиђа ми се

  11. Pa nas je MNOGO, a vi ste SAMI :mrgreen:

    Свиђа ми се

  12. predivna je vaša sloboda u dvoje!!
    u potpisu
    ne-vodolija .. 🙂

    Свиђа ми се

  13. SanjaKokica

    😆 naučila si da iskuliraš kuliranje 😉

    Свиђа ми се

  14. Svidja mi se. O zaljubljivanju. Voleo bih da procitam nesto ‘Kad sam jednom prestala da volim’. To svi izbegavaju. Zasto? Mozda se boje da priznaju? Nesto. :whistle:

    Свиђа ми се

  15. Moram da dodam nesto jer nema svrhe da se pravim kao da se to ne dešava.
    Neke devojke su na ovom blogu (sorry, kod tebe sam to isto primetio) povezivala muskarce sa pičkom, pizdom, mudima. (sad se mislim i prosto mi je neprijatno što moram da napišem ove reči kad je tema potpuno suprotne prirode). To rade oni koji su nekad možda bili povređeni ili gaje neki prezir prema određenom tipu muskaraca bez obzira kakvi su. Meni je to malo jezivo. Ako smatram da neka nije dovoljno ‘jaka’ za mene napisaću ‘nije jaka’.
    Ako bih napisao da je ‘tatina curica’ i sam bih osetio neku vrstu prezira koji me truje. Da ne pominjem neku još goru etiketu. Ma ni u šali ne pišem takve stvari jer znam da reč može biti gora od mača.

    Свиђа ми се

  16. Bane u onom tekstu pominjem „muda“ zato što mi je baš tako rekao čovek sa kojim imam dete. Daleko od toga da ga prezirem, i daleko od toga da mislim da su svi muškarci takvi. Ko je njemu kriv što je to rekao? 😀 Neko bi to možda i zaboravio, ali eto ja pamtim ko slon, pa pri tom još i otvoreno pišem o tome i ne samo o tome, stvari nazivam pravim imenom. :whistle:

    „Kad sam jednom prestala da volim“, iskreno se nadam da neću uskoro napisati, ali nije isključeno da će možda doći i red na takav tekst. Juče ili prekjuče, ne znam ni sama, smo dragi i ja slavili 4 godine braka, ne samo da nismo prestali da se volimo, nego nam se čini kao da je prošlo 15 dana od kada smo se upoznali. Dobro je dok je tako, ako se šta promeni, napisaću sigurno. 😉

    Свиђа ми се

  17. To je odlicno ali nisam prozvao samo tebe (tu su i druge devojke pominjale medjunozje). Ah, tema koju trazim :p . Ne o tvom muzu. Nadam se da ce sa njim da ti bude kao do sad. Mislio sam na nekog (bilo kojeg) muskarca od pre. Treba imati ‘muda’ kako tvoj muz kaze, pa iskreno opisati prekid veze. Tesko je biti iskren posebno prema sebi kad opisujes svaku misao koja je tada prolazila tvojim umom. Svaka misao, nepoznata i opasna. Krile su se u mraku i cekale da ih pronadjes i priznas kao licne neprijatelje.
    Ovo me muci:
    “Kad sam jednom prestala da volim”, iskreno se nadam da neću uskoro napisati, ali nije isključeno da će možda doći i red na takav tekst.“
    Nije iskljuceno? Zasto tako? Udala si se. Prema tome dobro ga poznajes. Volis ga. Imate dete. Pa voli i on tebe. Koliko ti je potrebno da dignes ruke? Koliko ti je potrebno da ga udaljis od sebe i deteta? A on je u tebi i detetu. Svi ste zajedno. Jedno. Koliko bi se borila da ga ne prepustis nekoj tamo, ko zna kakvoj? Vi ste zajedno stvorili nov zivot, vase dete. Zar to moze da postane nedovoljno? Kad ti muz spava, kad je sve tiho i mirno u noci, pogledaj ga. Gledaj ga i slusaj kako dise. Tamo je njegovo dete, tvoje dete. Slusaj ga kako dise. Ti si kraj njih jer su srecni sto te imaju. Mozda nisu potpuno svesni sta imaju ali ne sumnjaj, to je u njima urezano za sva vremena. Kad volis oni ostaju u tebi za sva vremena i nikad ne odlaze. Oni su najveca sreca a mogu da budu ogromna praznina. Zato se drzite i borite kao jedno jer vi ste jedno. Ko voli zna i nikad ne zali.
    Volio bih da procitam nesto o tome kako si prestajala da volis do mere da vise nisi htela da budes sa nekim od bivsih. Koliko ti je trebalo da okrenes list?
    Mozda se pitas: ‘Zasto bas ja? Sto ne pita nekog drugog?’
    Nece druge da pricaju jer se boje. Boje se mog smirenog pogleda dok me gledaju i pricaju. U njemu ne vide ni prekor ni odobravanje. To ih uznemirava. Mozda se secas Mikijeve uloge psihijatra (Na terapiji). Kazu mi da ne znaju o cemu razmisljam i da ih to nervira. Da gledam kao Miki Manojlovic. 😮 Uvek mi daju neke iracionalne razloge.
    Zanima me jos. Zanima me kako se kidaju niti, jedna po jedna dok ih ne ostane malo, premalo da ponesu teret. Naravno, ako zelis i imas vremena. Strpljiv sam i previse za neciji ukus.
    Steta, ovih dana imam posla do glave pa necu stici da procitam tvoj odgovor. Ako ga bude. Mozda mi cak popreko odgovori i neka ‘muda’ devojka. 😉

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

