Ćakulanje…sa još jednom Ivanom

Sećate se kako ste krenuli u svet blogovanja? Neki su u početku samo čitali i komentarisali, drugi su čitali, ali se nisu usuđivali da ostave komentar, treći su jednostavno otvorili blog i počeli da pišu… i tako. Svako na svoj način.

– Ivane u svetu blogova… Gemina, Proza neuroza, Ivanino blago, Ivanizmi, moja malenkost i sada Ćakulanje…sa još jednom Ivanom. Ima nas još, samo neću da vam kažem. 😉

Ivana, do čijeg bloga ovog puta želim da vam pokažem put, je osoba koja ima neodoljivu želju da piše. Smatram da svakom ko poželi da ima svoj blog treba pružiti svu moguću pomoć i podršku, jer i sami znate kako je na početku, neću o tome ni da vam pričam.

Nekako treba početi… , a kuda i na koju stranu dalje, uvek je samo naš IZBOR. Upoznajte još jednu Ivanu, sigurna sam da će Ćakulanje sa njom biti jako zanimljivo. 🙂 Poželite joj dobrodošlicu, jer znam da je ovde svako uvek dobrodošao.

Posted on 06/10/2010, in SVAŠTA NEŠTO, WP pomoć na moj način and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 8 коментара.

  1. Au sunce vam zarkovo sta vas je, i ona bubazlatica od krompira je Ivana, sacuvaj nas Bloze od virusa Ivana 😆
    Naravno da idem da vidim sta ta jos jedna napast pise 😀

    Свиђа ми се

  2. Da Zelena i Bubica, i Zihi…i ima ih još 🙂 Prava napast smo ti mi Ivane…sve znaš. 😀

    Свиђа ми се

  3. Ćakulanje za sve one koji, kad nemaju šta drugo da rade, dođu ovde da se zabavljaju i sa mnom lupetaju do mile volje.

    ćakulati = čavrljati, ćaskati, lupetati

    Свиђа ми се

  4. Meni najviše leži ovo zadnje…lupetati 😀

    Свиђа ми се

  5. i meni 😆

    Свиђа ми се

  6. .. i meni.
    Super sto si mi pokazala put do jos jedna Ivane.
    Ne samo da cu otici do nje, nego cu posle BLog Opena da azuriram moju blogorolu na blogu…
    Ekstra!

    Свиђа ми се

  7. Dobro nam došla! Ima dosta nas koji smatraju da tekst dovoljno dobar nema ni potrebe komentarisati već posle čitanja istog, dobro razmisliti o pročitanom.
    Ako osoba poput Ivane da preporuku za nekog, bezuslovno podržavam.
    U svom blogovanju naićićeš i na one koji će ostavljati komentare tek toliko da budu viđeni…npr. sviđami se, slažem se ili prosto smajli. Veruj da takvi nisu ni pročitali tekst. Vremenom ćeš i sama uvideti ko te koliko uvažava i poštuje,
    Još jednom SREĆNO!

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Ćakulanje…sa još jednom Ivanom | www.blogovnik.com

Оставите одговор

