Postavljanje banera – wp pomoć na moj način

U kontaktu sa drugim blogerima često sam bila u situaciji da me pitaju nešto što možda znam, pa ako umem i hoću da im pomognem i objasnim „kako to?“. Uvek rado i sa velikim zadovoljstvom volim da pomognem. Polako korak po korak, preko skype-a, msn-a, gtalk-a ili već nekog drugog „komunikatora“ i objasnim šta treba, a onda kada taj bloger uspe da uradi šta je zamislio, srećna sam kao da smo ne znam šta uradili, jer ne postoje glupa pitanja, postoje samo glupi odgovori.

E sad, kad baš ne ide nikako, onda ne retko je i mali programčić TeamViewer odradio posao. To vam je maleno programče čijim instaliranjem možete da dozvolite da neko drugi, ko je čak tamo daleko od vas, preko svog kompjutera upravlja vašim kompjuterom, a na vama je da gledate i pamtite.

Opet ću da naglasim da je ovo pomoć na moj način, nisam nikakav ekspert, ali kada neko nešto ne zna, onda i prosto može da bude jako komplikovano i svaka vrsta pomoći može vrlo dobro da dođe. Kada hoćete nekom nešto da objasnite, a on misli da pojma nema, tu nema mesta da se čovek pravi pametan, da koristi neke stručne izraze i slično, već prostim narodnim rečnikom treba da kaže ono što ima.

Baneri su vam one malene sličice koje obično stoje sa leve ili desne strane nekog bloga i kada kliknete na neku od njih ona vas „odvede“ do sajta ili bloga koji ta sličica predstavlja. Razmena banera vam je kada neko sličicu koja predstavlja vaš blog ili sajt postavi na svoj blog ili sajt, a za uzvrat vi baner tog bloga ili sajta postavite na svoj. Nije obavezno, ali ljudi tako praktikuju da rade. U svakom slučaju je korisno.

Postoje različite veličine banera i pri razmeni mnogi i na to obraćaju pažnju. Koliko mesta zauzima taj baner, ali ni to nije obavezno. Ništa nije obavezno, sve zavisi od dogovora i vaše dobre volje. Da pređemo na tehničke stvari, a i to ćemo preko sličica, jer mislim da je tako najlakše objasniti. Za primer ćemo uzeti Padobranski klub „Nebeski dijamant“.

Ako ne znate kako se unose linkovi sajtova i blogova koje preporučujete drugima to vam pokazuje ova predhodna sličica. Posle ovoga je dovoljno da kliknete na Update Link i novi sajt će se pojaviti u vašem blogroll-u.

Međutim mi idemo dalje, jer ovog puta nam je cilj da postavimo baner, 😉 tako da ćemo na toj istoj strani popuniti još neka polja.

Sledeće što treba da uradite je da iskopirate direktan link sličice banera koji postavljate. Tu sličicu će vam poslati osoba čiji baner postavljate ili će vas uputiti gde se sličica nalazi. 

Posao još nije gotov, sećate se da ste otvorili novu kategoriju linkova „Baner“ i sada treba da je postavite na svoj blog. Ovo važi samo za prvi put, kasnije vam ovaj sledeći korak neće biti potreban, već će se baneri pojavljivati na vašoj strani onako kako ih unosite u zadatoj kategoriji „Baner“ ili kako ih već vi nazovete.

Možda vam se sve ovo na prvi pogled učini komplikovano, ali ako budete pratili korak po korak, sigurna sam da će rezultat na kraju biti uspešan, a vremenom ćete i sami moći da isprobavate i drugačije opcije i da se igrate sa banerima kako poželite.

Ako već nemate, mislim da je vreme da napravite svoj baner. Neki logo ili sličicu koja će biti vaš lični znak raspoznavanja, pa da imate šta da razmenjujete. 😀

Sve što vam nije jasno slobodno pitajte, možda umem da pomognem, a ako ste zainteresovani možemo i banere da razmenimo. 😉

Posted on 05/10/2010, in SVAŠTA NEŠTO, WP pomoć na moj način and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Odlicno, ja do skoro nisam znao kako ovo da uradim, i bas mi je trebalo nesto ovakvo 🙂 Pomoc na tvoj nacin znaci, siguran sam…

    Свиђа ми се

  2. Divna si 🙂 Ja to radim al naopako nekako 😆 Uz tvoje instrukcije – turen jedan baner na kuvajmo 🙂

    Свиђа ми се

  3. ja sam bosanka, fala 😀

    Свиђа ми се

  4. Lepo, lepo. Nego što mi kradeš posao? Ja to „malko“ drugačije raduckam jerbo volem da mi sve stoji baš tamo gde ja hoću. Pa malo css-a malo par linija kodića i Voila! Ima da stoji di ga turim da prostiš. 😛 U svakom slučaju, lepo objašnjeno, svaka čast. 😉

    Свиђа ми се

  5. Đavolčiću ovo je samo za one koji znaju samo u wp-admin da uđu, ali čak ni tu ne pipaju ništa, pa zato ovakvo objašnjenje. 😉

    Sledeće će biti postavljanje slika, videa i tako tih sitnica, jer ima potrebe i za tim, verovao ili ne. Vole ljudi da pišu, vole da im i lepo izgleda, ali ne znaju kako to. Nije mi teško, a ako nekom znači, tim bolje. 🙂

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Postavljanje banera – wp pomoć na moj način | www.blogovnik.com

Оставите одговор

