Samo izaberite dan…

100% sam sigurna da bi većina vas totalno odlepila da provede samo 24 sata u mojoj koži. Možete sami da birate dan. Mislim, to je potpuno normalna stvar, poludeti u mojoj koži, nema greške, nego se pitam kako to i zbog radi čega ne pludim i ja?

Dođe Jovana iz škole obe ruke otečene, kao da je izujedao roj pčela. Znate onu igru „ga, ga, ga…“ pa tamo gde se uštipne ruka, e tu. Ništa drugo samo to mesto. Nije pala, nije se udarila, ne boli je ništa, samo malo ruke, nije ništa, samo otekla. Dete koje nikad bolesno nije bilo. Kako biste vi reagovali? Ona plače: „Vidi mama, šta mi je ovo?“, a ja se smejem. Pa jeste mi bilo smešno. Ona mršavica, a ruke ko u nekog bucka. Pa se onda i ona mukica smeje sa mnom.

Onda dom zdravlja i naravno odmah uput za hitnu u Tiršovoj. Kad čujem Tiršova, naježim se načisto.  Hirurgija. Kuku meni. I vozimo se tako, i ja se i dalje smejem i zezam je, a ‘oću da crknem. Sunce ti jebem, što mi detetu ruke otekle. Možda je nešto ujelo? Možda je neka upala zglobova? Možda je polomila obe ruke? Možda je ovo, a možda i ono…, a smejem se, jer su joj ruke „ko u nekog bucka“.

Tamo ima šta nema. Ne daj Bože nikom. Slikaše ruke, nisu slomljene, ne znaju šta je, „ma mora da je nešto ujelo.“ Palitrex sirup, burove obloge i dođite sutra od 10-11 na kontrolu. Naravno oni ne pišu recepte. No o tome drugi put.

Prođe noć sa oblogama i sirupom, stanje nepromenjeno i ujutru dođemo na kontrolu i čekamo i čekamo i čekamo i čekamo i… I na kraju mi padne na pamet, da imamo neviđenu sreću što  Srbija nije u tropskim krajevima, jer je mogla i zmija otrovnica da je ujede, pa bi tako čekajući na red, obe umrle od muke, ako ne od otrova.

I ista dijagnoza, nije slomljeno, „nešto je ujelo“, ista terapija, nije ovo za hirurgiju, ali ipak dođite na kontrolu u ponedeljak. E jes’ vala, ‘ oćemo sigurno. Ne videste vi nas ovde, život i zdravlje, nikad više.

Sa onim papirima odemo kod našeg čika „dotkora“ i reče nam čovek da nije ništa opasno, reakcija tela možda na neku biljku iz trave gde je trčala ili na neke bubice iz trave i tako nešto sve. Nije opasno, samo kad nije upala zglogova. Neka pije Palitrex, otok će da spadne sam od sebe kao i što se pojavio. I tako i bi. Spao otok, kao rukom odnešen.

Nego u stvari htedoh da vam pričam o Tiršovoj, tj. o dečijoj klinici, ali bolje ne. Dobro je da postoji takva ustanova, ali u kakvim uslovima rade i tako sve nešto sam htela, ali ipak stvarno, bolje ne. Neka cela ta priča ode, kao i ovaj otok i želim vam da nemate posla ni sa kakvim doktorima. Ne moram ni da znam što su joj ruke otekle, samo nikada nikom da se ne ponovi ovako nešto, ni nama naravno. E tako to htedoh da vam ispričam, a to kako sam normalna, pa nije ni važno, meni mnogo bilo smešno. 🙄 😀

Posted on 03/10/2010, in Boje su u nama, NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Da li sam i ja malo lud ali smejam se ponekad, a ponekad bogami i placem. Uglavnom gledam da zbijam sale iako mi nije do nicega.
    Imala njih cetvoro ili jedno, zderemo se za svaku upalu, svako crvenilo, sve sto dozive…
    Cimanje od lekara do lekara smara i ubija u pojm, pa smejanje na nervnoj bazi nije nista cudno, barem meni…

  2. Bolje da ne spominjemo ni Tiršovu, ni Institut, ni bilo koju drugu zdravstvenu ustanovu. Svi mi , a pogotovo ko ima decu, znamo šta je to i kakav pakao čovek može da proživi.
    Samo nek je Jovana dobro, a ostalo…zaboraviće se

  3. Deda na svu sreću mi nemamo pojma šta su doktori. Zdravstveni kartoni su nam potpuno prazni, tako da nas ovakav „izlet“ baš smlatio.

    Mislim da je pozitivan stav najbitniji u ovakvim situacijama, a pokazalo se kao delotvorno.

    Šala do kraja. Zamisli kada Ivan kaže otekloj Jovani, „ma šta te briga, nije to ništa sve dok duga devetka ne odradi posao.“ 😀 😀 😀

    Crni humor ili šta već, važno je da nađemo snage da se nasmejemo i kad je teško. Da smo samo živi i zdravi. 😉

  4. Da Nebojša, stvarno ne daj Bože nikom.

  5. Pretpostavljam da je neka alergijska reakcija (iz svog bogatog majčinskog iskustva), ali šta god da je – važno je da je prošlo.
    Lepo si napisala: „Ne moram ni da znam što su joj ruke otekle, samo nikada nikom da se ne ponovi ovako nešto, ni nama naravno.“

  6. Čarobna, radije ne bih sve i svašta o lekarima! Inače, od tvojih dana bih izabrao one koje koristiš za godišnji odmor 😀

  7. Uh, radije bih da si pričala kako ćeš da poludiš nego ovo . . . da se više nikad ne desi :*

  8. Miljo i ja mislim da je neka alergija, s obzirom da joj je otok spao, a da su joj po nogicama izašle neke crvene fleke. Idemo sad opet kod čika doktora, pa ćemo da vidimo šta dalje.

  9. Drvena na kraju ću stvarno i da poludim.

  10. Stevo potpuno si u pravu, ti godišnjoodmorski dani su jedini koji vrede za razmenu. 😉

  11. SanjaKokica

    Samo nek je prošlo…ne ponovilo se! Što se tiče poludeti ili ne, u tvojoj koži ili nekoj drugoj, ne znam. Ono što se vama izdešavalo proteklih meseci ili čak i više kada sve sakupiš na gomilu, ne daj bože nikome. No…opet, svako svoj krst nosi…svako neku nevolju, neko veću, neko manju, ali ono što je istina, svakome je njegova nevolja najveća.
    Tebi svaka čast, ostani nam nepoludjena i ubuduće, imaš snage za tri vola 😉

  12. aj se ćoramo, evo uzimam tvoj drugi dan godišnjeg odmora, a ti izaberi neki moj, koji hoćeš 😉

    neka je dijete dobro, sve ostalo…

  13. E, tako je to sa decom! Jednostano ne možeš da se opustiš.
    Moje mladje dete bilo u svatovima, kad, jutros, otoci ispod laktova, onako kao da su je izujedali komarci. Tvrdo, svrbi.
    Utrtala se šta je! Samo neka alergija, garant, zato što je simetrično, na oba lakta. Bez veze, ma kakav lekar, kakvi bakrači. Samo apotekar i to je to! 🙂

  14. ja sam davno postao alergičan na lekare, al nikako da oteknem 😆
    eeh šta znači par rečenica od onog ko zna svoje posao, leći ludilo, nesanicu i sve ostalo što usput ide

  15. U pravu si-ja da sam ti popucao bih za pet minuta. Uopšte, nama muškima je mnogo lakše. Vas su zeznuli. Ali, zato ste jače.

    Ma ne`am pojma.

Оставите одговор

