Mala informacija III

Treću godinu za redom jedna od mojih priča će biti objavljena u Blogopediji. Prve dve priče su Kako sam zavolela sebe Blogopedija 2009. i Charolija života Blogopedija 2008. Ove godine je to bio izbor mog dragog, jer meni nikako nije išlo. Čini mi se kao da ove godine ništa nisam ni pisala. 🙄

Nostalgija za brdima je napisana u maju pre svih događaja koji su nam živote uzdrmali, onako baš muški. Sa ove tačke gledišta maj kao da se nije ni desio, jer je posle maja, logično, došao jun koji se desio i te kako.

Da se vratim na moja brda. Kasnije u maju kada sam bila kući ovaj post me inspirisao da napravim par fotografija koje vam do sada nisam pokazala. Želela sam da vam dočaram kakav je to pogled koji mi nedostaje.

Sedite u kuhinji za stolom, pijete kaficu pored otvorenog prozora i pustite misli da vam odlete čak tamo daleko, do onog brda. Do one planine, Stolovi.

Ako pogledate kroz drugi prozor, pogled vam „pukne“ sve do Goča. Odrastajući sa ovakvim pogledom nije čudno što me ravnica ubija u pojam.

Na jednom od tih brda, postoji i moje drvo. Na jednom proplanku izraslo moje drvo, usamljeno i udaljeno od svih drugih. Kako moje? Pa tako što sam ga jako davno ugledala dvogledom, a verujem da niko pre mene nije, sa tolike udaljenosti. Imala sam želju da odem i da sednem ispod njega, ali mnogo je daleko. Kada se tako zagledam preko brda, često sam u svojoj mašti videla i plavetnilo mora. Vidi čovek ono što ga raduje i što želi.

Kada pogledaš na drugu stranu, negde u zoru, sunce izlazi negde iznad Gledićkih planina i ovako izgleda.

Odrasla sam okružena nebom, oblacima i brdima i uvek mi nedostaje taj pogled i sve ono što imam u tom domu.  To je ta nostalgija za brdima, mojim brdima, koja me podsećaju na mladost i bezbrižnost detinjstva. To je ono što mi nedostaje.

P.S. Čestitam svim drugim autorima čije će priče biti objavljene ove godine i nadam se da ću još dugo imati prilike da čitam vaše tekstove, na svoje veliko zadovoljstvo. 🙂

Angelina Radulović: Jednake

Bojan Arsenović: Nebo nam pada nad glavu

Branislava Džigurski: Poetičnost prljave sudopere

Branko Đurković: Oda cvrkutu

Dejan Vukmirović: Reinkarnacija

Dragan Zarić: Pišući iznosim subjektivan stav

Dragana Đermanović: Život je knjiga

Dragan Radović: Tajni gedžet Svetislava Basare

Istok Pavlović: Startapitis – bolest savremenog web profesionalca

Ivana Momčilović: Nostalgija za brdima

Jasmina Lechleitner: Poljubi kišu

Marija Đokić: Neodoljivi zavodnik

Marija Spasojević: Mikroskopsko ništa

Miloš Krneta: Islandski vulkani

Miljan Ristić: Facebook – slučaj treći

Miljana Mladenović: Survivor ili kako nadigrati muškarce

Mirjana Mimica: Predsednik, stidne dlačice, šetanje psa – aj lajv in Srbija

Nebojša Radović: O kratkoći življenja

Nemanja Terek: In memoriam: jedan od onih dana

Nenad Obradović: Miris noći

Predrag Milićević: Trag života

Sanja Glamočanin: Cimeri XXI veka

Slavko Ilić: Twitter Story: Poklon za nju

Slobodanka Boba Đuderija: Ko ne izroni, magarac

Tamara Gočmanac:Neljubavno pismo

Tanja Novaković: Sniženje

Tatjana Tucić: Prkos i goruća ljubav

Viktor Vilotijević: Smem li, Srbijo, da budem ono što jesam

Vladimir Kalušev: Religije i Internet

Zlata Veličković i Višnja Dimić: Autorecenzija

Zoran Stanković: Prekinut san.

Posted on 21/09/2010, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 15 коментара.

  1. Pozdrav za drugaricu Charlie 🙂

    Свиђа ми се

  2. Pozdrav prijatelju. 🙂

    Свиђа ми се

  3. Imamo slicne poglede!
    Cestitam predivne price za predivnu Blogopediju.
    Deka 😛

    Свиђа ми се

  4. Ma jok, nisam obliznuo, samo se greskom potpisujem kao Sanja,lol…
    Izvini za spamovanje 😛

    Свиђа ми се

  5. veshtichanstvena

    Čarolijo, već rekoh,ali ponoviću da ti zaista zaslužuješ da budeš najbolja medju najboljima 😆

    Свиђа ми се

  6. Cestitam! Mislim da je tvoje mesto tamo zasluzeno, i iskreno sam uveren da ce se nesto tvoje svake godine naci u blogopediji 🙂

    Свиђа ми се

  7. Verujem ti Deda, nisam ni ja stvaaarno ti kažem. Dobro, možda malo trokiram, ali ne dam se. 😆

    Свиђа ми се

  8. Veco ja zaslužujem da me zatvore u neku „žutu“ kuću na neodređeno vreme, al’ dobro ‘ajd sad… 😆

    Свиђа ми се

  9. Soprane videćemo, ako teta Ivana bude izdržala toliko dugo. 😆

    Свиђа ми се

  10. Treća sreća, samo napred 😉

    Свиђа ми се

  11. Charolijo, čestitke! Ja imam nostalgiju za planinama a nikada živela medju njima nisam…izem ti ravnicu, vidim one u Somboru kako pišaju…ništa ne možeš sakriti :mrgreen:

    Свиђа ми се

  12. Kokice 😀 😀 😀

    Свиђа ми се

  13. Čestitam Čarolijo,
    sviđa mi se tekst.
    ja imam nostalgiju za ravnicom… al o tom drugom prilikom 🙂

    Свиђа ми се

  14. Ja još nemam blog. U stvari, imala sam, ali sam ga zabatalila. Ja sam odrasla baš sa tim istim pogledom, koji ti pokazuješ na slikama i baš otprilike u isto vrijeme, kad i ti – možda sam malo starija.
    A ova tvoja pisanija iščitavam polako, onako za dušu, da mi sve lijepo legne i mogu ti reći da mi treba malo vremena, dok nekako sve ne sazri…
    Čitam paralelno još jedan blog, on me je i doveo do tebe – ne umijem da linkujem, radi se o Debeljuci – a sad evo pokupih ovdje još neke fine „destinacije“ – hvala vam, ljudi, što postojite!

    Свиђа ми се

  15. Tash dobrodošla. 🙂 Ako si i ti odrastala sa ovakvim pogledom, onda se možda i poznajemo. 🙂 Drago mi je da ti se dopada ovo što pišem i nadam se da ćeš i ti ponovo pokrenuti svoj blog. Hvala tebi na lepim rečima. 🙂

    Свиђа ми се

Оставите одговор

