Edi Mocca House i njegovi preci

Odlično sam se danas zabavila tražeći Edijeve pretke po internetu i na kraju sam zaključila da više mogu da saznam o njegovim, nego o svojim precima. 🙂

Nije me mrzelo da sve pregledam i da pronađem puno slika njegovih baba, deda, pradeda, čukundeda…sve do Peter-a rođenog 1. januara, 1908. godine.

Pisane podatke sam našla sve do 1870., a možete samo zamisliti koliko je to puno za pse. Ako je u proseku jedan jednogodišnji pas u uzrastu deteta od 7 godina, od 1870. do danas je prošlo 140, puta 7 godina, to je 910 godina. Devet psećih vekova i cela jedna decenija. Vauu, a ja od svog pradede, pa na dalje ne znam gotovo ništa. Sramota.

Kjetil - Edijev tata

mama Mici, Edi, braća i sestre

Znala sam da Edi ima i malo „plave pseće krvi“, ali baš da je toliko velika faca nisam imala pojma, jer mi imena u rodovniku sama po sebi ne znače ništa. Edi je naš šampion u svakom pogledu. 🙂

Pogledajte video klip, sa slikama i jednom od mojih omiljenih pesama Deep Purple-a. Uživajte, ja sam se sva raznežila. 😉

Posted on 07/09/2010, in Edi Mocca House - Labrador Retriver, SVAŠTA NEŠTO, Video Charolija and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 6 коментара.

  1. Labrador retriver je zaista rasa psa za porodicu, (nećeš verovati ali imao sam i ja jednog crnog, kao tvog, ali vrlo kratko vreme), a zlatni retriver je najrasprostranjenija rasa u SAD, što govori o njenoj popularnosti. Ja eto opet obožavam hrtove.
    Odličan klip sa odličnom pesmom. Soldier of Fortune je pevao Deep Purple, pa White Snake, pa Rainbow a sada i Blackmore’s Knight. I uvek je sjajna.

    ps. baš me nervira što moram uvek iznova da upisujem svoje podatke da bih predao komentar. Jel ne može da se nekako podesi da to ide automatski 😕

    Свиђа ми се

  2. Draga moja, po svemu sudeći, mi smo u minulim godinama svoj pedigre prokockali 😉

    Свиђа ми се

  3. Ma znala sam da je Edi faca! Što si lepo sročila: „Edi je naš šampion u svakom pogledu. :)!
    Ja znam svoj rodoslov, odnosno pedigre i s jedne i s druge strane preko sedam kolena unazad… pa ništa. Ne osećam se šampionski. 🙂

    Свиђа ми се

  4. Prelepi su, posebno ti beli 🙂
    I ja obožavam retrivere!
    Pa vi imate prevog plemića u kući 🙂
    Morate mu ugađati ko princu !

    Свиђа ми се

  5. Edi jeste faca, al će tek njegovi naslednici biti face, jer je on bio vaš! 🙂

    Свиђа ми се

  6. Znači, svaka ti čast na strpljenju! Nikad ne bih rekla da baš možeš toliko unazad da saznaš o kučićima ili ti facama kerećim. Joooj, znači toliko želim neko kuče ali nemam snage u stan da ga uvučem…premalo sam kući i bio bi mi više teret nego uživanje 😦 Biće dana, valjda ćemo jednom neko dvorištance imati i kučiće i mačiće u njemu…

    Свиђа ми се

Оставите одговор

