Slava im i večno plavo nebo

S obzirom da živimo u Padinskoj Skeli i da nam se sa terase pruža pogled na Lisičji Jarak, nema šanse da proleti neki avion, zmaj, helikopter ili da skaču padobranci, a da deca to ne isprate pogledom sa terase.

Tako i juče. Leti avion, a oni brže bolje na terasu, po zvuku aviona pretpostavljam koji avion leti i onda, utrčavaju deca: „mama, mama pao avion!“, „ma nije deco, sleteo je“, „ma pao mama, ovako kššš…bum“…izađem na terasu, bacim pogled na „livadu“, onoliko koliko se vidi, ništa ne gori i sve se završi na tome.

Pošto je dan bio lep, otišli smo kasnije do Jarka i nažalost deca su bila u pravu.  Jedan od naših najboljih pilota ikada, Davorin Pavlović – Super Deka  je odleteo u legendu, sa njim je u avionu bila i jedna devojka i oboje su na mestu ostali mrtvi.

Ovim putem izražavam najdublje saučešće porodicama stradalih. Volela bih da je moj blog čitaniji, pa da i zamolim novinare i javnost da ne spekulišu sa šturim informacijama koje imaju. Desila se tragedija i nije lepo pričati i pisati stvari koje naslućuju, a koje nisu tačne ili su delimično tačne.

Sačekajte izveštaj nadležnih organa, pa onda raspredajte priče. Po novinama se može pročitati sve i svašta, komentari su još strašniji. O ovom događaju pišu i ljudi koji ne znaju ni naziv aviona. Ako već morate da pišete onda imajte obzira, dobro se raspitajte, navedite imena ljudi koji su vam dali neku informaciju. Ljudi su stradali i to nije senzacija kojom treba da  prodate novine.

Slava im i večno plavo nebo.

Posted on 05/09/2010, in Padobranstvo, srbija and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 17 коментара.

  1. I ja bih voljela da te neko posluša. Na ovim prostorima više nijedna tragedija ne služi ničem osim dizanju tiraža. Odvratno 😦

    Počivali u miru…

  2. Da Bosančice, vrlo mali broj ljudi ima obzira prema stradalima u bilo kakvoj tragediji.

  3. Laka im zemlja bila

  4. Mora da je bilo uzasno videti takav prizor, steta je sto ljudi prezive sve i svasta a onda zavrse tako…

  5. Šokiralo me kad sam sinoć u vestima video avion. Pre samo par dana sam gledao snimak njegove solo rutine.
    Šteta za dva života.

  6. Večna im slava…

  7. Svako će jednom odgovarati ,ovde ili „tamo“ ,za ono što kaže ili napiše. Poginulima neka je laka zemlja

  8. veshtichanstvena

    Nek im je ugodno plavo nebo u koje su otišli zauvek…

  9. Neka im je večna slava!

    Čim sam čula za ovu tragediju, samo sam pomislila da slučajno niste bili na aerodromu tada kada se desila tragedija. Strašno je zaista, ali i to je život! 😦

  10. Neka im je i zemlja laka kao nebo kojim su plovili… Dva života i koliko nesrećnih iza njih.. Strašno…

  11. Jadna deca koja su bila svedoci ovoga, a još jadniji Davorin i Aleksandra. 😦

  12. Molim da mi kaze netko da li je to Davorin Pavlovic sto je nekada ziveo u Puli, pa je sa ovim poslednjim ratnim dogadjanjima dosao u Srbiju. ostalo mi se poklapa sa imenom i preyimenom i imenom sina Bojan, a poznavala sam coveka, jer su nam deca bila u braku(Bojan i moja kcerka Nina). Hvala ako mi netko posalje neke vesti.

  13. Ana verovatno to jeste taj Davorin. Evo ti slika na ovom linku, pa pogledaj. http://tangosixblog.com/wp-content/uploads/2010/09/SuperDeka011.jpg

  14. steta za ljude !
    kako je doslo do nesrece? covek sa toliko letackog iskustva ne moze tek tako da padne!

  1. Повратни пинг: linke.rs

Оставите одговор

