Od sada ćemo da bijemo…

Sve lopove u zatvor i gotovo. E takav jedan zakon treba da uvedemo. Od kasirke u samoposluzi do svih onih koji kradu i šakom i kapom. Od svih onih koji kradu tekstove, pa do onih koji kradu čitave identitete. Bez reči i pogovora. Onog momenta kada se krađa utvrdi direkt u zatvor. Ma bez suđenja. E Dušan je bio car nad carevima. Pokrali nam Mahlat po ko zna koji put. Čuli ste? Pokrali i mene.

Je l’ ovaj narod luuuud ili šta je u pitanju? Znači čitam tako nešto lepo napisano i zanimljivo i onda mi jednostavno dođe da to objavim na svom blogu i eto…rešena stvar.  Koji će mi krasni mozak, inspiracija i diploma diplomiranog, jebem li ga čega, šta me briga kad iskopiram tekst i svi kažu da sam pametna i da imam izuzetan stil pisanja.

Eeeeeeeeej bre!!! Ja sam inače i dalje pokradena i tamo negde i dalje se dive mojim tekstovima u nečije tuđe ime. Oprostila im, neka im ga, ali dokle bre više?  Da li možda svi mi koji pišemo iz svoje glave u stvari nemamo mozga???

Zamisli samo za par godina tvoj ceo blog osvane kao objavljena knjiga i neko namlati pare, samo tako, sa sve ukradenom biografijom pravog autora. U ovoj zemlji je baš sve moguće. Nije stvar para, već tog osećaja silovanja. Kao da te neko jebo, a ti nisi video, ni osetio i nemaš pojma da si pojeban. Grrrrr….

S obzirom da je internet dosta napredovao zadnjih par godina, a da naša zemlja nema veze sa mozgom i za mnogo teže probleme, a identitet svakog lopova se može saznati vrlo brzo, jedino rešenje koje mi pada na pamet je da se pročuje kako je neko dobio doobre batine zato što je nekome ukrao tekst.
Pa onda još jedan lopov, još jedne batine, pa još jedne,  jedino da ih bijemo.

Osvanuo tekst u novinama: „Dobila batine, jer je pokrala blog“, „Blog mafija, čuvajte se“, „Ne kradite tekstove, jer ćemo vam zatvoriti oko“,  „Diplomirani menadžer, završio na Urgentnom centru, van životne opasnosti, ali naplavljen“.

Slušajte lopovi, nema pravde u ovoj zemlji još odavno, ne vredi nam da vas tužimo, ali budite sigurni da ćemo da bijemo. E tako!

Posted on 20/08/2010, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 17 коментара.

  1. Potpisujem svaku rec koju si napisala. Samo motka pomaze za ovu stoku, nista drugo !
    Nastavi sa dobrim pisanjem , ima NAS vise nego NJIH :))

    Свиђа ми се

  2. Kada ti neko krade samim tim „priznaju“ da imaš nešto što oni nemaju 🙂

    Ne ljuti se – raduj se. Ima se – može se 🙂

    Свиђа ми се

  3. Zamisli koliko jadan moraš biti da prekopiraš tekst i potpišeš ga . . . pogotovo u Mahlatinom slučaju, kada je devojka i biografiju prekopirala!
    Patetično.

    Свиђа ми се

  4. Ma udri ga, bre! Po nosu i po ušima! Lupi ga po glavi, po rebrima, i ajd’ molim te keči ga po jajima, ako je muško :mrgreen: mislim, bre! I udri ga da rimuje po desetercu i penalu, mislim… draga moja, ma tuci ih!

    Свиђа ми се

  5. Ako treba pomoć, ja uzimam batinu 😉
    Ima da ih premlatimo!

    Свиђа ми се

  6. Imam istoriju mlaćenja (jes da je bilo u osnovnoj) pa ako treba…tu sam :mrgreen: Hehe, meni sve krivo što me niko ne pokrade :mrgreen: biće da pišem očajno 😆 Ajd, opusti se i uživaj, ne nerviraj se….ako je sve ono prošlo što vas je snašlo, neka ih, neka kradu, ko ih jebe, vi ste dobili mnogo više svojom borbom 🙂

    Свиђа ми се

  7. Ja ne znam da li me kradu, jer me ni ne interesuje i ne istražujem, ali ne znam kako bih se ponašao kad bih saznao. Ovako, „što manje znam, to bolje“.
    A krađe ima oduvek, pogotovo Intelektualne svojine. I ja volim da skinem MP3, ili pogledam film zađabe, ili neki program koji letimično isprobam i obrišem, dok se neko mučio da to napravi…
    Jbg, tako to funkcioniše. Rusi su potkradali Amere… pa sećaš se kako je Tijanić za vreme bombardovanja puštao na TV Politika Diznijeve crtaće bez dozvole. Objašnjenje, da im naudim makar malo.

    Свиђа ми се

  8. Je mi ovo treba i da se naoružamo :mrgreen:

    Свиђа ми се

  9. Ispustih slovo, kukala mi majka, ako naidje Zelena neće me oprati ni Dunav ni Sava!

    Свиђа ми се

  10. Evo ja sam dala predlog, a i spremna sam da istrajem. Kad dođe do prve sledeće krađe nekog od naših blogova, lepo da se udružimo i da nekog omlatimo pošteno, pa da vidimo, hoće li im se onda isplatiti da nas kradu. 😉

    Свиђа ми се

  11. U lebac ti jebem!!!

    Свиђа ми се

  12. Nemoj da se nerviraš 🙂 Kraduckaju, pa to ti je. Ja držim Weird Worm-a, od mene mažnjavaju svaki dan pun kurac tekstova i svega sa svih strana.

    Свиђа ми се

  13. Nisam citala linAK prvo sam se setila i videla tek sada da je ispustila slovo 😀

    Свиђа ми се

  14. dobry poczatek

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Psihopate su stvarno svuda oko nas...sunce li im jebem lopovsko | Charolija

  2. Повратни пинг: Lopurde i problem sa mojom desnom rukom - Muke moje niko ne zna :) | Charolija

Оставите одговор

