Radiću šta god hoću

Na svoju veliku žalost ne mogu sve da postignem, da čujem, da vidim, da zapamtim, da uradim, da ispratim, dopratim… Noć sam posvetila muzici. „Našoj“ dobroj muzici. Kažem našoj pod znacima navoda, jer više ne znam ko je ko i ko kome pripada, ali znam da volim da čujem i Prljavo Kazalište i Parni Valjak i Six Pack i Night Shift i Hladno Pivo i Familiju i 357 i još svašta nešto, izmešano i ovako ili onako, ali svakako meni mnogo dobro.

I tako lutam i tražim i slušam i uživam i naletim na dobru staru Riblju Čorbu i odlepim. Prosto ne mogu da verujem da mi je to promaklo. Kao klinka sam mnogo volela Borine pesme, ali onda vremenom kao da se negde pogubio. Sjebala ga neka politika, koja i kakva više se i ne sećam, ali ono što sam noćas odslušala je prava Čorba.

Kao da su pesme stare, kao one nekad.  Ma neee… Ne kao nekad. Kao da je Bora tek sada sazreo, kao da sada ume i da piše i da peva. Naježila sam se slušajući neke njegove nove pesme. Kao da ima šanse da neka od novih pesama postane „Dva dinara druže“. Ma u šoku sam.

Možda zato što nisam ovo očekivala ili sam eto tako raspoložena, ali svakako ko je voleo nekadašnju Čorbu, slobodno neka joj se vrati. Nećete se razočarati.

Eto šta ću, stvarno ne mogu sve da postignem. Meni je ovo novo i baš se radujem što sam ponovo otkrila dobar stari „naš“ R N R. Najveći problem je što se muzika uopšte i ne sluša. Da se ovaj album pojavio u vreme kada je izašla Lutka sa naslovne strane, neke pesme bi sigurno postale i hitovi, ovako ništa od toga. Nema veze ja ću svakako uživati uz „novu“ staru Čorbu.

Posted on 20/07/2010, in ISTORIJA JEDNOG ŽIVOTA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 21 коментара.

  1. Kako se ne sluša kad evo i ja sad s’ tobom zajedno uživam 🙂

    Свиђа ми се

  2. Tooo Veki rokerko… 🙂

    Свиђа ми се

  3. Ne bih da ti kvarim filing ali moraću da napišem ovaj komentar…
    Bora čorba je bio veliki roker, pesnik, faca, ali bio je… iskompromitovao je sebe i kao čoveka i kao muzičara onog trena kada je počeo da se bavi politikom…
    najniže je pao u mojim očima kada je na dočeku srpske nove godine u Beogradu pred masom ljudi držao političke govore i agitovao za Koštunicu i pljuvao po političkim suparnicima… nisu ljudi došli da bi slušali političara nego da bi se zezali…
    od tada nemam oči da ga vidim a odrastao sam uz njegovu muziku, bio je moj idol i uzor, možda zato što smo isti znaci u horoskopu, možda sam čak i svoje prve pesme napisao pod njegovim uticajem…
    strašno je kad shvatiš da je neko ko ti je bio idol i uzor, ustvari samo jedan politikant koje je sve što je ispevao i napisao bacio u vodu kada je počeo da priča ono što mu drugi šapuću…

    Свиђа ми се

  4. …mene isto nervira ovo sto pise EXX za Boru, ali necu sada, odmaram se…
    I ja isto zivim u nekom proslom vremenu kad je muzika u pitanju. Sve su moje pesme i tako ih dozivljavam. Kako danas ovi klinci i ne znaju za neke, osecam se superiorniji i cesto pevam pored njih, namerno da vide kako znam neke pesme,lol… A oni me zezaju kako sam ostario, majke ima ga,lol…
    Ajd, Deka :))

    Свиђа ми се

  5. Moja klinka polako otkriva muziku sedamdesetih, osamdesetih… Inače, ja izbegavam muziku muzičara (ma koliko da je dobra) koji su upali u politička sranja!

    Свиђа ми се

  6. Rekoh vam momci da se sećam da je upao u neka politička sranja i samim tim više nije ni pevao, ni pesme pravio, već samo držao govore, zato je i pukao muzički. Ovaj album me je samim tim još više iznenadio. 🙂

    Свиђа ми се

  7. Pazi kad nemam zelju i nisam poslusala ove pesme, ogadio mi se, a nije bilo njihovog koncerta na koji nisam isla, kako covek tako padne, jos kad mu se i zena ubila a on nasao klinku i ozenio se, od tada je precrtan u dusi, usima..a bio je kul tip.

    Свиђа ми се

  8. U gadnu babu rastem a? 😛
    Zbog politike vise ni Balasevica ne mogu da cujem.
    Seronje. Odlicni pisci, dobri muzicari, sta im je to trebalo…odjeb obojica!

    Свиђа ми се

  9. Pa, sad…
    Hoćete muzičara ili kompletnog čoveka?
    Znam mnoge fine ljude koji su stvarno super i nisu upadali ni u kakva politička sranja, i stvarno su ZASLUŽILI da ih proglasim za super, pa bi onda tebalo i da ih slušam valjda. Ali, avaj! Veze nemaju s muzikom.
    I Knut Hamsun je bio pronacistički raspoložen, čak je i Nobelovu nagradu u nastupu oduševljenja poklonio Gebelsu kad je ovaj bio u poseti Noveškoj, međutim.. piše Hamsun pa rastura i naravno da ću da ga čitam. I ništa manje neću da ga cenim – kao književnika. I Ezra Paund bi po tome trebalo da je na zgarištu… ali nije, hvala bogu. Uopšte me ne interesuje ta druga strana medalje dok čitam njihova dela ili slušam njihovu muziku. Ali, da li bih s njima popila kafu… E, to je već druga stvar.
    Edo Maajka je onoliko pljuvao po Srbima, ali nekako… iskren mu je osećaj. Sigurno ne bih s njim popila kafu (ne samo zato što me ne bi pozvao na istu, sic!), ali volim njegovu muziku.
    Jedini slučaj gde mi se gade i lik i delo istovremeno jeste Bono Voks – eksplicitno na albumu piše: Zabranjeno za pse i Srbe; a muzika mu je folirantska, kao i on sam. To je inače humanitarac koji nosi hranu gladnima u Africi, ali naplaćuje proviziju od prevoza. Sve ostalo – radi besplatno, stvarno je human. Prava cvećka.
    Bora je bar bio iskren, kao i Edo Maajka, a obojica imaju dara, očigldno je .Svi ostali nek se nose.
    Toliko!!!

    Свиђа ми се

  10. Уф занимљива дискусија…И ја сам одрасла у Рибљу чорбу а волим их и даље. А то чиме се Бора бави ме уопште не занима… А на концертима обично пијем пиво и зезам се са друштвом па га и не чујем шта прича… 😛 😀

    Свиђа ми се

  11. Zelena žena mu se ubila, pa nije je on ubio. Oženio se sa dosta mlađom, kakve to veze ima? Malo je onih koji nisu bili umešani u politiku na ovaj ili onaj način, pa ništa. On je to radio na neki svoj način, pa je ostalo upamćeno, ali sve to nema baš nikakve veze sa muzikom.

    Grdna baba ćeš biti, priznajem. 😀

    Свиђа ми се

  12. Miljo zaista si se setila lepih primera i slažem se sa tobom. U Srbiji je prvo počela da se posle svih ratova i sranja sluša hrvatska muzika, a za sve one koji su bili umešani u politiku ovde u Srbiji nije bilo mesta, a izgleda da će tako i ostati, nažalost. Srbi svima praštaju, ali ne jedni drugima. Muziku kao ni ljude nikada nisam delila na naše i njihove, već samo na dobru i lošu.

    Свиђа ми се

  13. Gordana jako davno sam bila na Borinom koncertu, tako da mi je ostao u lepom sećanju u svakom slučaju. 😀

    Свиђа ми се

  14. Cut` tu i ne ubadaj mi oci sa zutilom 😛

    Свиђа ми се

  15. Zelena rado bih to žutilo promenila, ali ne sluša me blog ni malkice. Tako je kako je, a i meni izbi oči načisto. Grrr…

    Свиђа ми се

  16. electrasdreams

    Sta fali zutom?

    A Bora? Nemam pojma.

    Свиђа ми се

  17. Ma ne fali ništa žutom, nego ovde baš drečiiii.

    Свиђа ми се

  18. Bora je imao razna sranja u svom životu. Sada je ponovo srećan, zaljubljen i verovatno mu je dosta polike pa se bacio na stvaranje. A nekako je i podmladjen. Biće Bore još, sigurna sam i dobre muzike.
    Riblja čorba je uvek imala dobre pesme. Baš su mi legle, ove, po tvom izboru
    (izvini ako ima grešaka, pošto ja ne vidim šta pisem jer mi izlaze samo neke sićušne straftice. Nemam pojma otkud sve to!) 🙂

    Свиђа ми се

  19. Odrastala uz njegove pesme i još uvek ih rado slušam. Odvajam muziku koju je pravio od njegovih sranja (s oproštenjem), vidim to kao dva različita para cipela koja ne idu zajedno-il ćeš da se baviš jednim, il drugim, u paketu samo jedno potire drugo i svi smo na gubitku…

    Свиђа ми се

  20. Ja jednostavno tog coveka obozavam,a tek pesme…….iako sam iz mladjih generacija odrastala sam uz tu muziku zbog ćaleta, sve ti to nekako udje u krv.Nikada nisam mogla da promenim kanal ako daje neki intervju,već kao hipnotisana samo pojačam i uživam šta god on pričao,ma makar to bila i neka bajka o babi i žabi……!!!!!!

    Свиђа ми се

  21. Ja više volim stare balade… kao npr. Jedino moje ili Ostani djubre do kraja

    Свиђа ми се

Оставите одговор

