Pičke, pičkice, mudonje i ostali…

E tako. Svaki put kad me je neko pitao da li možda imam muda za to i to, ovo i ovo ili ako je neko ne daj Bože rekao da nemam muda, e ja sam dokazala da imam. Jok…ne dokazujem se ja narodu, mnogo me zabole za značke i medalje, a nikako ih neću skoro ni osvojiti, po njihovim aršinima, prosto volim da izazivam i mamim. Volim da sve ono što mislim da je zlo i naopako, prozovem i ismejem i ispljujem i izlajem i eto tako, volim da se borim protiv nepravde. A ako mislite da to nije po PeEsu…onda jebi ga. I onako ne podnosim i ne priznajem nikakava pravila. Pravila poštuju oni bezmudi.

E ako ćemo sada da gledamo u svaku zalutalu dlaku i kažemo „mislim da je ovo naopako, ja bih onako“, mogu da kažem..ne seri! Ti bilo ko da si, da si imao bilo kakvu ideju ti bi je i sproveo u delo i tačka. Ovo, i tačka, mi je uzrečica zadnjih dana, ako ti smeta, boli me uvo.

Da vam kažem, blog Ostavka je nastao za 6 i po minuta, neko je pitao „da li neko ima muda da otvori blog koji bi bio…“ takav i takav, usmeren ka tome i tome…i znate priču, i eto, nije me mrzelo da otvorim novi mejl, da pokrenem takav blog. Da lajem umem, da organizujmem ne umem. E sad mi vi recite da li zaista očekujete da vas neko organizuje za očigledne stvari. Treba sve da vam se nacrta. Mamicu vam bezobraznu, hoćete da vam crtam. Ma Joooook….ja neću.

I neću da vam se izvinjavam, da vam objašnjavam. Vama je dobro. Imate nekog baju nad glavom, ne smete da prdnete od njega, imate tuđe mišljenje urezano u glavu kao svoje, i svaka vam čast. Ma stvarno. Da meni neko urezuje tuđa mišljenja u glavu, ne bih se ja ovako lajavo kurčila. To priznajem. Meni se može. Super ste analitičari, kritičari i ostali čari. Svaka čast.

To što sam vam rekla da ispratite neka osnovna pravila akcije, jebote lebac, to je katastrofa ispala. Kao direktiva. A vi, sunce ti poljubim, navikli na demokratiju, na ulizivanje, pa da vam neko usput i popuši ako nema nekih problema. Mislim da li uopšte može da se smesti ta vaša velika kara u mala usta. Sve mudonja do mudonje. Gde je muda tu je i velikog kurca. Jebote ….ŠOK doživeh!!!!

Ma napušite mi se kurca svi do jednog. E tako. Ako nećete i ne morate, a ako imate baš neki jak poriv ne brinite nabaviću ga ja za vas. O čas posla. Ja se samo sa mudonjama i družim. I naravno…ovaj post niko neće da vidi, imaću 2 i po komentara i 6 hiljada i dvesta dvadeset i četiri čitanja. Jebo vas konj. Pičke. Svi do jednog treba da pocrkate u svom demokratskom blagostanju.

Kreten već ispadoh, mali blogerčić, kurčić i ludačić, e pa ako je tako, da vam onda kažem još nešto. Čast izuzecima. Ne čast, nego svaka im čast. To su moje ženske sa srcem lavova, a pičke ko jebe, pičke su i onako naučile samo da ćute i puše. Da ne zanemarim i naše muške lavove, dobre, fine i bre finije od nas. Momci svaka vam čast. Prepoznaćete se.  Oni koji se prepoznaše među pušačima, naravno da će da prećute ovo moje napušavanje.

Ljudi ispade da vas više ludaka ima nego što sam mogla i da pomislim Izgubila sam četiri follower-sa i stvarno ne znam kako posle toga da se oporavim, ali onih 6 novih mi daju nadu, da na tom jebanom Twitteru od 1463 čoveka ima bar 12 koji misle svojom glavom. Svi se prave da ne gledaju Farmu, grand paradu, velikog brata, i ostale šouove,…haahha… da se zgrožavaju od Pinka, da vole slobodu, da su ovakvi i onakvi, a ono kad pogledaš ono se naređala sve pička do pičke, sve roze do rozeneg,  miševi i miševi i miševi. Ma odoh na more. Pocrkajte u svojoj rozoći i plavoći i lepoti i plavoći i lepoti. Pičke bre.

Nemam ništa protiv dobrih pičaka, ali pičkice me mnogo nerviraju. I eto tako i tačka. Ma jebiga…razočarali ste me mnogo, ne svi, oni koji nisu znaju, oni koji jesu i onako ih baš briga. Živi bili vi meni, pa ma kakve pičkice bile, ma pičketine. Ljubi vas Ivana.

Posted on 08/07/2010, in srbija, SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 40 коментара.

  1. Ufff ovaj blog post moramo da podvedemo pod kategoriju +18 Parentar Control, anyway, svaka cast za iznosenje stava….

    pozdrav, dezareo

    Свиђа ми се

  2. Da izvineš, umreh od smeha, moram da se sredim pa da pročitam ponovo 😆

    Свиђа ми се

  3. Ko li te je tako naljutio?!

    Свиђа ми се

  4. Ako i posle ovog ne propsujem nikad neću. Da znaš da počinjem misliti da bi i ja ponekad trebala ovako lepo redom sve po svisku svima oko sebe možda bih manje lekova morala piti. 🙂

    Свиђа ми се

  5. Volim i ja Vas :mrgreen:

    Свиђа ми се

  6. Dragi moji prijatelji, niko me nije naljutio, uostalom javili ste se, znači u svakom slučaju se ne odnosi na vas, pa ma šta ružno da sam rekla. Ma ništa ružno i nisam rekla, samo eto malo napušim budale, ko ih jebe. 🙂

    Свиђа ми се

  7. Površno pratim što se kod vas događa komšije, ali situacija opravdava psovanje. Treba zapsovati kad drukčije ne ide.

    Свиђа ми се

  8. Podržavam! 😉

    Свиђа ми се

  9. VAzno je poceti, vazno je postici kriticni stupanj iza koga se ne moze nazad, a pravi efekti delovanja nikada se ne postizu odmah, zato je meni vazno da se polako oblikuje svest blogera o potrebi zajednickog delovanja. Nemojte se sekirati, POCELO JE, a sto je pocelo nikada nije GOTOVO, je l da?

    Свиђа ми се

  10. au sunce ti kalajisano 😆 😆 😆

    Свиђа ми се

  11. Psovanje je sasvim legitimno!!!!!
    I ko kaže da za njega nema opravdanja i da ponekad nije sasvim na mestu (prave reči za prave stvari) nikada ništa nije ni osećao.
    Uredno sam se potpisala na peticiju imenom i prezimenom, ali… nisam napisala post o ministarčiću… Uradiću to za vikend, tek da mojoj savesti bude lakše, a da sam kriva – kriva sam. Zato psuj! Imaš sva prava ovog sveta na to.

    Свиђа ми се

  12. Sestro slatka ti si i mene za*ebala! Alal ti vera! Svaka čast. Stojim iza tebe milion posto. Jesi im očitala, pa nek se sada svrbe gde ih češa! 😀

    Свиђа ми се

  13. Meni malo neprijatno.
    Sto nisi stavila piiip piip?

    Свиђа ми се

  14. E ne mogu vam opisati svoje zadovoljstvo kad pročitam ovakve komentare. Hvala vam svima do jednog. Razumemo se naravno.

    Miljo bez brige, naravno da se sve ovo nije odnosilo na tebe, pa nas tri dadosmo i broj lične karte i matični broj 😀 svaka tebi čast

    Свиђа ми се

  15. Cekaj a ono picka=polni organ; pizda=karakterna osobina??

    Ma nema veze, svako ce se svrstati tamo gde mu je mesto.

    Свиђа ми се

  16. uuuu, prošli smo 2 i po komentara 😀
    boli me stomak od tebe ženo!! ahahah neka si nam svima skresala i ko je hteo da bude pi…tuuuut neće da sme jer će te sanja kako se sa mora mrštiš i psuješ ga.

    I stvarno da staviš 18+ allowed, pokvari nam decu skroz na skorz!

    Свиђа ми се

  17. Ništa mi nije smešno da prostiš u ovom postu, verovatno zato što mogu da razumem tvoj bes, jer ga imam i ja u ooooogromnoj količini! Jedino čega nemam, to su tvoje godine! Meni jedino preostaje bodrenje vas mladih i borba za goli opstanak! Živela ti meni „mudonja“ i čuvaj ih na moru, trebaće ti za nove pizdovane koji „nisu krivi ni za šta“ u ovoj jadnoj državi. A, čuvaj i živce, trebaće ti da prerasteš sve pubertete, osnovne i srednje škole, ljubavi i rastanke i sve ostalo, vezano za dečicu. Ljubim vas sve i lepo se provedite na moru! 🙂

    Свиђа ми се

  18. Slušaj bre ja da ti kažem, malo si pobrkala lončiće: pička je polni organ.
    Pizda je karakterna osobina. 😆

    Свиђа ми се

  19. A, da, izašli smo u novine… :mrgreen:
    Idi bre, umirem od smeha, samo te zamišljam kako šištiš po kući. 😆

    Свиђа ми се

  20. Pozdravlja te stari lav 🙂

    Свиђа ми се

  21. Najgore i najteže mi pada što su u svemu ovome ispali rogati oni koji to ni na koji način nisu zaslužili. Ma što se meni neko ne okači, što meni neko nešto ne kaže? Verovatno su u fazonu…. „ma pusti budalu, ko će sa njom da se tera“…. e pa u tom slučaju pičketine ostavite i ono malo onih koji su ostali dobri i fini prema svima, ne iz neke koristi, nego eto takvi su ljudi.

    Mene niko nigde nije naveo kao huškača, podrivača, plaćenog opozicionara, ili jebem li ga šta…ma šta hoćete da vam kažem da biste reagovali?

    Bezobrazna sam, nevaspitana, psujem i gadim vas se i boli me pička što više nećete da me čitate. Pa niste ni do sada…hahahahaha….

    Samo mi još recite da sve ovo niste pročitali, e onda ću da kažem dobro,……malecna sam…mene niko ne čita, nemam pojma, lajem u prazno. Ma prestanite više da me nervirate da ne počnem redom, da vas imenujem i pljujem.

    Свиђа ми се

  22. Evo, ja se javljam iako mislim da si možda i mene prozvala u ovom postu (ne što mislim da zaslužujem da budem prozvan, nego što si meni lično pre neki dan uputila jedan tvit koji može da se protumači kao uvod u ovaj post)

    Onaj ko ne pokušava ništa da promeni oko sebe jeste pička. Uvek i svuda u svetu postoje mogućnosti i potrebe za poboljšanjem raznih stvari. Ćutanje je znak odobravanja. Ako gledaš loše stvari oko sebe i ćutiš, ne mrdaš dupe da učiniš ništa po tom pitanju (a u mogućnosti si), onda si pička. Tako lepo i jednostavno rečeno, kao što si ti rekla u postu. Što reče Džoni Štulić: „Ko nema razloga da se buni, taj nema ni razloga da živi.“ Razlika je samo na koji način se svi mi koji se bunimo trudimo da promenimo svet oko nas i učinimo ga boljim mesto za življenje.

    Свиђа ми се

  23. Leeeellleee loodilo 😀 Nađoh se među pičkicama, žao mi je, nije tako trebalo da bude ali… Jebo politiku, odoh da heklam :mrgreen: I dalje ću da te čitam i komentarišem kad stignem jer mi se hoće i jer volim 😉

    Свиђа ми се

  24. Ljubim ja tebe

    Свиђа ми се

  25. bas nisam u toku sa desavanjima
    sta cu kad sam zaljubljen, ne razumem twitter, izgasili mi fb profil, slabo i blog pisem, a kod tebe volim da svratim na blog.
    Nego, evo da ti kao mladji od tebe dam savet (ako smem) – ne nerviraj se, zar ti to jos nervoza oko blogera treba pored onog sto ti se izdesavalo u zivotu. Znam da se covek razocara u ljude, ali boze moj, ko ih jebe
    I lepo se provedi na odmoru – i ja se spremam, u mislima sam vec otisao 😀

    Свиђа ми се

  26. Sad Clown nisi mi ti bio na pameti i žao mi je ako si se osetio prozvanim zbog nekoliko twitowa koje smo razmenili, nisam zaista imala tebe u vidu. Izvini.

    Свиђа ми се

  27. Danijela ispade na kraju da je i meni pametnije da ćutim i heklam. 😉

    Свиђа ми се

  28. Grešiš draga, osim ako će ti heklanje malo pomoći da smiriš nervozu 😉
    Ti si bre rođeni revolucionar 😀 Ne stoji ti heklica 😛

    Свиђа ми се

  29. 🙂 to ja zovem kanalisanjem energije ! 😀

    jel` seva negde na nebu?

    Свиђа ми се

  30. Carolijo, ne treba da se nerviraš zbog gluposti, ima u zivotu mnogo vaznijih stvari… Ne znam konkretno ko te je uvredio i zašto, ali ništa nije vredno tvojih živaca

    Свиђа ми се

  31. electrasdreams

    Auh, koliko me nije bilo, svasta se izdesavalo.
    Evo me sada, orne.
    I nasmejane, hvala ti.

    Свиђа ми се

  32. U jeeee, ovo je bas zestoko… Samo udri, i treba! 🙂

    Свиђа ми се

  33. Prosto se divim ovakvim zenama,svaka cast imenjakinjo !!!!!! Ovo je dokaz da i mi zene imamo muda samo ne u gacama ngo u glavi i veoma ih dobro koristimo!!!!!! Uh ulepsala si mi dan!! Cmok

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Tweets that mention Pičke, pičkice, mudonje i ostali… | Charolija -- Topsy.com

  2. Повратни пинг: Tweets that mention Pičke, pičkice, mudonje i ostali… | Charolija -- Topsy.com

  3. Повратни пинг: Tweets that mention Pičke, pičkice, mudonje i ostali… | Charolija -- Topsy.com

  4. Повратни пинг: Zabranjeno za sve osim proze i poezije!

  5. Повратни пинг: Euforističari - Borsky ONLINE

  6. Повратни пинг: Milutin Lađević » Blog Archive » Euforističari

  7. Повратни пинг: Pičke, pičkice, mudonje i ostali… | www.blogovnik.com

Оставите одговор

