‘ajde malo da se pljujemo

novi blog post

…Nije ovo ono što sam htela, ali iskoristiću moć ovog medija, pa ću da vas izazovem. Nećemo da se udaramo nisko, ipak smo mi prijatelji, ali hajde malo da se pljujemo. Spremna sam, ako ste i vi hajde da počnemo. Šta vas najviše nervira kod mene ili kod nekih drugih blogera? Rado ću vam reći kada i kako vi mene nervirate ili kada ste to već uradili. Ko će prvi da počne?… (nastavak)

Posted on 27/04/2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 1 коментар.

  1. Jbg, izgleda da ništa ne nervira tvoje posetioce bloga. 🙂
    Đaba ti, moraćeš da se svađaš sama sa sobom 😉
    A ja ako hoću da se svađam sa nekim, zašto da palim kompjuter, kuckam, čekam odgovor… Idem napolje i prvog komšiju odmah opletem po ušima. To je danas postalo normalno i poželjno ponašanje. 😕

    Свиђа ми се

Оставите одговор

