Prijatno vam bilo i od mene – Brze „pljeke“

Dok nisam počela redovno da pratim Moje Grne, naivno sam mislila da Dragana samo prikuplja razne recepte i tako pokušava da nam olakša svakodnevne probleme sa kuvanjem tj. „Šta danas da kuvam?“. Međutim sve to lepo i ukusno što možete da pronađete na njenom blogu su recepti koje ona lično sprema, mućka, kuva, aranžira, slika, piše, objavljuje i po mom mišljenju ona je najvredniji bloger na našim prostorima. 🙂

Lako je meni da filozofiram i žvrljam šta mi padne na pamet, a ona je vlasnik bloga koji je tematski određen i ne odstupa od toga. Moje oduševljenje ne jenjava iz recepta u recept. Svaka čast Gago, veliko mi je zadovoljstvo što nekog takvog kao ti imam prilike da upoznajem makar i ovako, kroz slatko slane postove. Blago tvojoj deci. 🙂 Svima preporučujem da posetite njen blog.

Kad pomislim „šta danas da spremam?“ setim se nje, a u zadnje vreme pomislim i na Kokicu i sve one koji su se okupili na za mene novom blogu Kuvajmo b(l)ogovski. Tu se okupila zanimljiva grupa blogera koji razmenjuju recepte. Sve više kategorija ima, kao i sve više onih koji svoje kuvarsko iskustvo žele da podele sa drugima. Zanimljiv blog i vrlo raznovrsan. Verujem da će vremenom biti sve veći i bolji. Rešila sam da i ja sa vama, a i tamo sa njima podelim jedan svoj recept. Ako imate neki zanimljiv recept sigurna sam da ste i tamo dobrodošli.

Kada imate mleveno meso, a i koje kakve musake vam se popele na vrh glave, hoćete nešto brzo, jednostavno i ukusno onda je ovo savršeno za vas.

Treba vam:

– 300g mlevenog mesa, mada ponekad stavim više nekad manje,

– glavica crnog luka,

– 2 jaja,

– 6-7 kašika brašna,

– prašak za pecivo,

– čaša kisele vode,

– dve kašike ulja, 

– so,

– vegeta,

– malo aleve paprike. Valjda ništa nisam zaboravila. 🙄

Multipraktik je mašina koja se u našoj kuhinji redovno koristi, a ja sam praktična domaćica tako da je uključen stalno i na dohvat je ruke. Služi mi za sve. Seckanje, mućkanje, mešenje testa, ceđenje, brčkanje svega i svačega, ma sve radnje radi.

E tako prvo u secku iseckam glavicu luka, onda izvadim nož za seckanje, pa stavim onaj za mešanje i onda sve nabrojane dodatke strpam zajedno i onda opet klik na dugme i brrrrrrr, izmešam da se sve sjedini. Ako nemate multipraktik onda sve ovo ručno dobro izmešajte. U tiganju zagrejem ulje i kašikom vadim smesu direkt u tiganj u manjim količinama, oblikujem kašikom kao male pljeskavice i pržim sa obe strane.

Supica iz kesice, minut pire, sir, kajmak i salata kakva god, mljac. Ne treba vam više od pola sata, za ceo ručak, pa i za iznenadne goste. Služi se uz krompir pire, sos od paradajza, pomfrit, ma šta vam god padne na pamet, a i pošto mi jedemo malo, sviđa mi se što ne morate celu smesu odjednom da ispržite, stavite u frižider preostalu smesu i onda sutra umesto za ručak ispržite za večeru. Brzo, izdašno, lako za spremanje i pre svega ukusno. Prijatno vam bilo, a zovite ga kako god hoćete. 😉

Posted on 14/03/2010, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 10 коментара.

  1. Ah, ma meni je kuvanje i mućkanje baš onako normalno. I uopšte mi to teško ne pada. Drago mi je da imaš ovako lepo mišljenje i o meni i o ovome što radim. Nadam se da će se ukazati prilika da te poslužim nekim slatkišem, ako ne nešto konkretnije. Ovo što praviš je super, nešto slično pravim i ja često, mi to zovemo kineščići 🙂 i deca su opasno luda za tim.
    A na kraju moram da dodam da se stidim i da do ovog tvog posta nisam znala za b(l)ogovsko kuvanje. Moraću detaljnije da bacim pogled. I da maznem koji recept. 🙂

    Свиђа ми се

  2. Hehe, Charolijo, nek si se ti nama pridružila. Dobar ti recept i obožavam te zbog minut pirea. Nikako da ubedim ljude da je ukusan i koristan, samo ga treba znati koristiti. Ja od njega knedle pravim i nema tog ko bi mogao reći da nisu od pravog krompira (kod nas se to zovu gomboci) Dakle, ovo će da bidne na meniu ovih dana!

    Свиђа ми се

  3. Gago nemam drugi način da te javno pohvalim sem ovako, a stvarno to zaslužuješ. Znam da uživaš u tome što radiš, što se dobro da videti na tvom blogu. 😀 Drago mi je da sam ti prenela jednu novu informaciju. 😉

    Свиђа ми се

  4. Kokice za minut pire je moj dragi pravi majstor i moj pire nikada nije tako dobar kao njegov, nemam pojma šta mu on uradi, ali mi obožavamo da ga jedemo. 😀

    Свиђа ми се

  5. Eh, lako je spremiti klopu ako ima od čega! Ajde probajte već jednom da me izvedete u otmeni restoran… ako imate para :mrgreen: he, he!

    Свиђа ми се

  6. Stevo čim budem imala pare za otmen restoran, računaj da si pozvan na ručak. 😉

    Свиђа ми се

  7. Hvala, Čarobna! Računam da će biti restoranče u Londonu, he, he 😀

    Свиђа ми се

  8. Stevo u najgorem slučaju London. 😀

    Свиђа ми се

  9. Pravo da ti kažem, kada sam bila mladja i deca manja, više sam koristila „instant“ hranu zbog nemanja vremena za kuvanje: posao, škola, obdanište, razne aktivnosti i sl. Medjutim, kako sam matorila, tako sam prelazila na sve prirodno. Naravno, koristim „bag“ začin od tih dodataka i mislim da ga je sam bog poslao! Kada vidim one Amere kako prckaju i seckaju svo ono povrće, u svako jelo, smuči mi se i pomislim kako smo mi srećni sa ovim začinom! 🙂

    Pire zaista volim od pravog krompira i taj mi je nekako najlepši (kada imam, dodam milerama i žumance, obavezno, mljac, mljac).
    No, svako ima pravo na svoj izbor! Hvala ti na receptu, zgodan je, za na brzaka! 😉

    Свиђа ми се

  10. Čarolijo drago mi je da si se pridružila blogovskim kuvaricama 🙂
    Mi koji volimo da jedemo, volimo i da kuvamo 🙂
    Čitala sam Moje Grne, sve pohvale za taj blog

    Свиђа ми се

Оставите одговор

