Zadržite osmeh zauvek

Nije mi sada do smeha, ali držaću se obećanja. Pre nego da se opet nasmejemo poslaću vas u jednu Malu baru punu Krokodila da poslušate dve pesme koje sam sada slušala, pa mi recite, zar vam je stvarno posle njih do smeha?

Meni ipak jeste. Devedesete su godine moje rane mladosti, a mladost u kojim god godinama da nas zadesi je vesela.  Upisali srednje škole, maturirali, upisivali fakultete, pratili drugare u vojsku, u ratove, čekali ih, neke ispraćali zauvek, smejali se od srca i kada smo hteli da plačemo, plakali kada smo se trebali smejati. Ne dam da nam naša mladost ostane u sećanju po ružnim stvarima koje su nam se dešavale. Ne dam da mi nijedan deo života ispune ružna sećanja. Naša mladost, pa neka bila i u devedesetim je mladost za pamćenje po lepom.

Imam problem u glavi sada. Pomerio me Balašević sa mesta, pa mi kroz glavu prolaze uspomene. Drage, ali sigurno vam ne bi bile smešne. Ostaviću za drugi put. Ideja mi je bila da vam pričam o provalama iz tih dana, ali ne mogu.

Kako god bilo, kad god bili rođeni, šta god nas zadesilo u životu, želim svima da ceo život zadrže detinju naivnost, jednostavnost, radost i smeh. Baš ovako…


Moram da vam ispričam i jedan vic, nasmejah se ko ove bebe. Vic je o diskriminaciji, a to je ovih dana u Srbiji aktuelno.

Dođe Perica kući iz škole sav snužden. Kad ga je ćale video poče da ga ispituje:
– Pa šta je? Jesi dobio jedinicu?
– Nisam.
– Je l’ te neko pretukao?
– Nije.
– Jesi dobio ukor?
– Ma nisam.
– Pa šta je onda… jesi zaljubljen?
– Jesam…
– Pa u koga?
– U Janoša.
– Crni sine, PA ON JE MAĐAR! 😀

Evo i dve slike za kraj. Moj drug i ja. Prirodno smo smešni. 😀

niski-i-visoki

visoki-i-niski

Posted on 07/10/2009, in srbija, SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 43 коментара.

  1. Jel sve u redu sa ovim tvojim drugarom. Izgleda poveci … 😛

    Свиђа ми се

  2. „Pamtim samo srećne dane…“
    :))

    Свиђа ми се

  3. uf… kolku mnogu mi treba[e da me nasmee nekoj vo momentov. Thnx my twiter friend 🙂

    Свиђа ми се

  4. Cao, lele kol’ki co’ek.

    super ste ispali

    Свиђа ми се

  5. Ma jok Deda, ja sam mnogo mala. Fotomontaža bre. 😀 heheheh

    Свиђа ми се

  6. Dragane kad pamtimo lepe trenutke, ružni kao da se nisu ni desili. 😀

    Свиђа ми се

  7. Ribaro my friend добродошао…Lele što volim da čujem makedonski jezik.

    Ne znam da pišem na mekedonskom al’ znam da pevam. Teško me je slušati, ali važno je da je razumljivo. 😀

    Свиђа ми се

  8. Mozemo i imamo razloge da kukam ALI CEMU SVE TO?
    Zato, smej se smej…

    Свиђа ми се

  9. Dezareo kad razmislim sada, na toj slici sam četvrti mesec trudnoće. Jedva sam zakopčala jaknu, a rek’o bi čovek da je pivski stomak. 😀

    Свиђа ми се

  10. Jes diskriminacija, al tolerantna… 😉

    Свиђа ми се

  11. Posle tih pjesama mi fakat nije do smijeha, sjetim se svega što se izdešavalo. 4 godine bona… kao vječnost su trajale – ne ponovilo se nikada.

    Al se moram nasmijati tvom jaranu.
    Mašala što je krakat:)

    Свиђа ми се

  12. Ni meni nije do smeha kada poslusam te pesme…..ali posle se nasmejah vicu i ortaku Banderasu jbt 😀

    Свиђа ми се

  13. veshtichanstvena

    Carolija,lako je smejati se u sreci…ali imati osmeh i kada smo rastuzeni…to je umetnost zivljenja…
    Ti si draga to shvatila,i to te cini tako divnom osobom.

    Свиђа ми се

  14. Vidim da ti se kamera (fotoaparat) pokvario! :mrgreen:

    Свиђа ми се

  15. A fotoaparat (kamera) pokvarila! :mrgreen:

    Свиђа ми се

  16. Ni meni nekako ne ide to sa smehom. Džaba se trudim, čim mi neko pomene devedesete meni padne MRAK na oči.
    Posle nema pomoći 😦

    Je li kol’ko visok jaran? 😯

    Свиђа ми се

  17. Gde me nadje sa Djoletovim pesmama, mene on uvek oraspoloži, pa makar pevao i o devedesetim.
    Kad malo razmislim mi Srbi nikad nemamo razloga za pevanje, a uvek pevamo, zato smo i toliko posebni.

    A vic je EKSTRA 🙂

    Свиђа ми се

  18. Pedya ova diskriminacija je nekako na mestu. 😀

    Свиђа ми се

  19. Dolly ništa drugo nam nije preostalo nego da se smejemo, pa makar i mom krakatom drugaru i meni. 😀

    Свиђа ми се

  20. Zelena pored njega sam kao patuljak. Trudni patuljak. 😀

    Свиђа ми се

  21. Veco verovatno nas je vreme u kom smo odrastali i srazrevali tome naučilo i primoralo nas da se smejemo da ne izludimo. Hvala ti za ovo divna. 😀

    Свиђа ми се

  22. Vidiš ti to Stevo, kako je zeznuto kada se tehnika pokvari, pa ispadnu neke čudne slike. 😀

    Свиђа ми се

  23. Spartak uvek se smej. 😀

    Свиђа ми се

  24. Suske ima sigurno preko dva 15. 😀

    Свиђа ми се

  25. Breskvice taj naš duh nas je i održao normalnima, koliko toliko, sve ove godine. 😀

    Свиђа ми се

  26. Jesi ti sigurna da ti je ovaj drug :mrgreen:

    mislim mnogo ti tamni cvikeri, pa još mrak 😆

    Свиђа ми се

  27. Klinci me nasmejaše, vic je odličan, bilo bi divno kada bi se smejali svaki dan, onako baš, baš! 🙂

    Свиђа ми се

  28. Znači Charolijo, ove su bebe ludo zarazne. Zamisli samo taj doživljaj…još se jednako i cerekaju. Super je, zarazno!!!!
    A vi…ma face ste, nema šta 😉

    Свиђа ми се

  29. Mahlat sve mi se nešto čini da jeste, a možda…? 😀

    Свиђа ми се

  30. Dudo šta god da gledam na YT uvek završim sa klincima koji se zarazno smeju. Ima ih koliko hoćeš i baš mi poprave raspoloženje svaki put. 😀

    Свиђа ми се

  31. Kokice da se istopi čovek. Kad se jedno smeje, pa se čovek razneži, a tek četvoro…mogu samo da zamislim. 😀

    Свиђа ми се

  32. Đole peva o devedesetima a i danas je sve isto. Ali da ne kvarim nedelju smeha, super ti ove fotke a bebe su baš smešne.

    Свиђа ми се

  33. Aaaa mnogo mi se svidja tvoja jakna!

    A smeh je dobar. Mnogo dobar. Cak i kad nam nije do njega.

    Свиђа ми се

  34. Reminder…samo se smej, ko jebe devedesete. 😀

    Свиђа ми се

  35. Rainbowice i meni se sviđa jakna, mada sam ovde smešna ko đavo, trudna sam i jedva sam je zakopčala. 😀

    Свиђа ми се

  36. Pazi kad uopste nisam skontala da si trudna! Ovakav si strukic imala u trudnoci???!!! Ti srecna zeno! 🙂

    Свиђа ми се

  37. Rainbowice ovo je „strukić“ sa 3-4 meseca, da vidiš samo kakva sam kasnije bila, meče i po. Postaviću uskoro slike, imam jednu pričicu da ispričam u vezi svega toga. 😀

    Свиђа ми се

  38. electrasdreams

    Au, sto bi nas dvoje bili par! Ja 150cm.

    Свиђа ми се

  39. Elektra mislim da je bolje biti visok 150cm, nego 215-220cm. 😀

    Свиђа ми се

  40. Plava Baklava

    Da bih mogla da se smejem – ne slusam. Nista iz proslosti ili vrlo retko. A secam se cesto, ali bez te muzicke kulise neke stvari bole manje ili uopste. A drugar i ti me podsecate na jednu cesku bajku: dugi, siroki i bistrooki 😆

    Свиђа ми се

  41. hahhah, nasmeja me ovaj vic o diskriminaciji

    Свиђа ми се

  42. nisam ni ja skontala da si trudna!
    a trudnice su po defaultu preslatke : )))

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Tweets that mention Charolija » Zadržite osmeh zauvek -- Topsy.com

Оставите одговор

