Mamin nestašluk :)

Deca su sama po sebi nestašna. Svašta im padne na pamet, pa samim tim u svojoj bezgraničnoj radoznalosti naprave i po neku glupost. Napisala sam skoro u nekom komentaru kako su naša deca sve u svemu dobra i poslušna, da ne prave gluposti, tipa prst u struju, ruku u wc šolju i tome slično.

Ne, nisu napravili nijednu glupost. Nisu sami. 🙂 Juče na aerodromu, dolazi Marko do mene i kaže „voje, voje“…što bi značilo da je dete žedno i da mu se pije voda. S obzirom da ne pijemo vodu sa česme, u našim prostorijima gde nam stoji oprema  između ostalog ima i flašica sa vodom.

Odlazi i vraća se sa jednom od flašica da mu otvorim, jer ne može sam. Otvaram mu i dajem mu da pije. Nategne on onako žedan i odjednom počne da kašlje. Lupkamo ga po leđima Mića i ja, mislimo zagrcnuo se, a on kašlje li kašlje. Uzimam flašicu, nategnem i ja onako dobro žedna i šokiram se. BENZIN!!! Avio benzin.

Ljudi moji nemate pojma koja je to grozota. Trčim u kupatilo sa Markom u rukama. Kašlje on, kašljem ja, voda, ispiranje usta, mleko, pivo, sok, grgotanje. Kad sam videla da nije opasno i da smo dobro prošli, smejali smo se ko blesavi.

Prvu flašicu koju je video on je doneo. Avio benzin je inače plavkast, ali ovo je bilo samo dva prsta u flašici tako da je izgubio boju, pa nisam mogla ni da vidim razliku. Inače nam služi za punjenje zipo upaljača i paljenje vatre na brzinu.

I tako juče i danas ceo dan brekćemo i prkćemo kao dva aviona. „Voja bljak.“ Sreća naša, pa nije bilo nešto opasnije u flašici. Osećam se kao devedesetih kada se benzin isključivo sipao iz kanti i na crevo, pa povučeš da bi krenulo. 🙂 Ko je kriv? Mama.

benzin

Posted on 28/09/2009, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 46 коментара.

  1. šta god da radiš, nemoj da prilaziš otvorenom plamenu još neko vreme… 🙂

    Свиђа ми се

  2. Meni je mama, logično kad sam biJo maJi, u polumraku, umesto kapi za nos, u nosić sipala kapi za zubobolju (ono čime zubar natopi vaticu pa prebriše „radnu površinu“). Umalo se nisam ugušila! Mame su za sve krive 😀

    Свиђа ми се

  3. Dobro je prošlo. Treba paziti. Koliko god se činilo glupo, treba po sto puta ponoviti npr. da se ne gleda sa upaljačem jel ima goriva ili nema, i takve slične stvari, jer ljudi stalno griješe. Sakrivati opasne stvari od djece. 😉

    Свиђа ми се

  4. Nisu samo mame „kreativne“ – ja sam na fakultetu drugaru uredno napravio špricer sa sve kiselom vodom i Banatskim rizlingom, s tim što je u flaši od rizlinga (potpuno neočekivano) bio rasol 😦 Koji je to bljak! bio, teško je opisati. I miris i ukus…

    Свиђа ми се

  5. ti Pedya odmah krenuo u prevenciju mamurluka 🙂

    Свиђа ми се

  6. Ma, bilo pod rukom. Al´ posle tri dana nije pio ni pivo. Preventivno… 😉

    Свиђа ми се

  7. Nema šanse da smem da zapalim cigaru, bila bih kao oni gutači i bljuvači plamena. 😀

    Свиђа ми се

  8. Dijice mame su stvarno za sve krive. :mrgreen: Dok su bili manji baš ništa im nisam davala dok prvo ja ne probam, ipak ovo je bila samo voda. 😀 😀 😀 Opet sam se setila crtaća…kako poneki čitaju voda, B E N Z I N …. znači voda. 😀

    Свиђа ми се

  9. SoraZG opreznosti nikad dovoljno. Upaljače i šrafove krijem ko zmija noge. 😀

    Свиђа ми се

  10. Pedya bolje i raso nego benzin. :mrgreen: Verujem da se čoveku smučio špricer za ceo život. 😀

    Свиђа ми се

  11. Slavko bolje sprečiti nego lečiti. 😀

    Свиђа ми се

  12. Dobro reče Slavko (ej, što čovjek ima fino ime! 🙂 ) držite se podalje od grejnih tijela neko vrijeme. 😆
    A kako je odvratan ukus kad podrigneš, a? Hahahahahaha… Živeli!

    Свиђа ми се

  13. Žena zmaj :mrgreen:

    Свиђа ми се

  14. Znaš kako je, ovi klinci-polubebe još ne mogu pivo da piju, inače se ovo ne bi ni desilo. Dakle, Čarlić kad mu dodje vreme ima da zabraniš vodu da pije! Videćeš kako će tog istog momenta da u tebi nestane griža savesti. Mame su uvek krive ali pre ili kasnije uspevaju tu krivicu ispraviti! 😀 😀 😀

    Свиђа ми се

  15. veshtichanstvena

    Uh.Imala sam neki dosadan kašalj(možda magareći?)))).kao mala.Baba me je lečila supenom kašikom petroleja,tri puta na dan,pre svakog obroka,bljaaaaakkkkk.
    Znam kako je odvratno kada ceo dan podriguješ na nešto ogavno))))
    Ali…kašalj je nestao,pa ti vidi))))Živele babe i živele mame)))))

    Свиђа ми се

  16. Nego, jedan savet, nemoj malom da daješ pasulj ili slično, da ne bi imao mnogo „vetrova“ jer ako pune blizu plamena, ima vatru da sune!!! 😉

    Свиђа ми се

  17. Ijaooo kod vas uvek dogodovstina kolko ‘oces 😀
    kakav ukus imas, jel bolje?

    Свиђа ми се

  18. Sestro na koliko oktana je bilo kašljanje. Kako reče slavko , neko vreme pazi kad pališ cigaretu … ili to radi neko u blizini

    Свиђа ми се

  19. Slavko kad podrignem oči da iskoče. 😀

    Свиђа ми се

  20. Reminder kad ja dunem i vatru sunem… 😀

    Свиђа ми се

  21. Stevo Marko voli i pivo da gucne, a voda mu se juče ogadila za sva vremena…ceo dan ide po kući i viče „voja bljak.“ 😀

    Свиђа ми се

  22. Veco znači da smo se Mare i ja pelcovali protiv kašlja. Cele zime se nakašljati nećemo. 😀

    Свиђа ми се

  23. Saro s obzirom da je prošao ceo dan, ne osećam više ukus benzina, samo mi još malo bride usne. 😀

    Свиђа ми се

  24. Borsky celih 100 oktana, pa ti vidi. 😀

    Свиђа ми се

  25. Kokice pasulj nećemo smeti da jedemo jedno nedelju dana najmanje. 😀 😀 😀

    Свиђа ми се

  26. Čarolijo, ti moraš sa klincima da otvoriš „četvoro očiju“ 🙂

    Свиђа ми се

  27. Ajoj, mogu misliti kakav je osećaj bio! Bljak! Ne mogu ni miris benzina da podnesem a ne ukus! Jadni vi! Moj tata je tako nategao iz dvolitre rakiju, pa za malo nije umro, što od ljutine, sto od iznenadjenja, a tih godina je bio totalis antialkoholik! 🙂

    Свиђа ми се

  28. Breskvice moraću da nađem nekog i mene da čuva. 😀

    Свиђа ми се

  29. Dudo ja obožavam miris benzina, naročito ovog, ali ukus nikako. 😀

    Свиђа ми се

  30. Eh kuku sta cu od tebe da dozivim 🙂

    Свиђа ми се

  31. Plava Baklava

    Sad brzo dobru reklamu, deca da asistiraju, muz da naplacuje ulaznice a vi lep originalan program bljuvaca vatre 🙂

    Свиђа ми се

  32. Borsky celih 100 oktana, pa ti vidi. 😀

    Iznad evropskog standarda …

    Свиђа ми се

  33. Auuu moglo je da bude gadno 😦

    Свиђа ми се

  34. pa da. svuda sranja. znaš da je bilo i kod mene. super što je sve prošlo bezbolno i što možete da se smejete.

    ali. da je neko taj benzin umesto u flašu od vode sipao u staklenu zatamnjenu flašicu (i još napisao benzin), dete ne bi pomešalo. nego kod nas je sve ne “ma neće“, il “nije leglo“ il “šta bre ima veze“.
    jebiga. al to sve može da se menja, zato o-ruk!

    Свиђа ми се

  35. Ja sam umesto vinjaka nategnuo naftu i to gutljaj konjski.mislim da je natfa nesto najgore sto sam probao 🙂

    Свиђа ми се

  36. Zelena svašta ćeš od mene da čuješ. 🙂

    Свиђа ми се

  37. Baklavice šteta što mi pre nisi dala ideju, sada su „specijalni“ efekti potpuno prošli, a ne bih opet da probam. 😀

    Свиђа ми се

  38. Borsky, ni manje ni više…to mora da leti bre. 😀

    Свиђа ми се

  39. Suske sada je smešno, ali srećom nije bilo gore.

    Свиђа ми се

  40. Dubravka potpuno si u pravu, niko ne razmišlja o takvim „sitnicama“ dok se ne desi neko sranje.

    Свиђа ми се

  41. ako dunem, vatru sunem….:))))

    Свиђа ми се

  42. Uh zeno,dobro ste prosli !
    Kako sad? Sve ok? 🙄

    Свиђа ми се

  43. dobro je pa si bila pribrana, nisi pocela da panicis. Svidja mi se nabrojano sto si ponudila detetu da ispere zeludac, izmedju ostalog „pivo“ hehehe

    Свиђа ми се

  44. Dolly dunem i spalim pola livade. 😀

    Свиђа ми се

  45. Afroditta bili smo dobro još isti dan, s tim što smo podrigivali na benzin do sutradan. 😀

    Свиђа ми се

  46. Ivane sve što se našlo u frižideru smo isprobali. 😀

    Свиђа ми се

Оставите одговор

