Samo da ima nas (drugi jebani deo) + dodatak

Bukvalno nisam stigla ni da se okrenem oko sebe, a ono već veliki problem se isprečio. Ivan je u bolnici i trenutno traje operacija. Nadam se da će dok napišem ovaj post sve biti gotovo, da će mi javiti da je sve proteklo u najboljem redu i da će se brzo oporaviti.

Umršena creva, zavezana creva ili jebem li ga šta. Juče sam čitala postove od prošle godine u ovo vreme i radovala se što su problemi sa njegovim zdravljem iza nas. Uveče je dobio strašne bolove u predelu stomaka, tako da sam insistirala da ode na urgentni. Celu noć su ga ispitivali, snimali, dali mu četiri boce infuzije i jutros u 7 kada se pojavio na vratima, mislila sam da je priča gotova.

E nije. Doktori su ga pustili kući, pa kad prođe delovanje lekova, ako ga bude bolelo da se vrati. Sačuvaj me Bože!!! Pustili su ga kući, a nisu ustanovili šta mu je. Pustila sam ga da se naspava, a kada se probudio bolovi su ponovo počeli. Delovanje lekova je prestalo.

O tome ko i kako će da ga preveze da vam i ne pričam. Svi rade. Neko mora da ostane sa decom. Zovi ovog, onog, ma čudesa. Odlučio je da se sam preveze, pomogla sam mu da se obuče i obuje i otišao je. Ponovo svi oni pregledi i na kraju mu je posle jebem li ga koliko vremena, ustanovljena dijagnoza, zapetljana creva. Operacija obavezna i hitna. I eto, sada ga operišu.

Sama sam sa decom, zaspali su malopre, a ja ne znam šta ću sa sobom, pa eto kuckam. Ne mogu se čudom načuditi. Apsolutno ga ništa nije bolelo i sada odjednom leži na operacionom stolu.  Ne bih ni volela da mi je neko sada ovde, jer ne znam šta bih pričala. Sutra ujutru će mama da mi dođe, ali hoće li više zazvoniti telefon i reći mi gotovo je, sve je u najboljem redu. Ubija me ovo čekanje. Završila bih post, ali ne želim ni vas da ostavim u neizvesnosti.

Pisaću vam nešto dok ne zazvoni jebani telefon. Šta koji kurac da pišem? Jedva čekam da mi dođe kući, da ga išutiram što me ovako nasekirao. 🙂 Treba sutra da odem u banku da podignem pare. Treba da prebacim Jovanina dokumenta iz jedne u drugu školu.

Zazvonio je telefon, još uvek je u sali i do ujutru neću ništa više znati. Jebem mu mater, pa šta mu rade toliko? Ne želim da guglam, ne mogu i neću. Ne mogu da plačem, jer nemam razloga. Ne mogu ni sa kim da pričam, ne znam šta bih pisala. Šta ću, čekaću do ujutru, a onda odoh u bolnicu da ga išutiram na licu mesta. Jebem ti život, da ti jebem život.

Dodatak, posle jedno dva sata…

Znao je on da ću ja do ujutru da izlapim od razmišljanja. Operacija je gotova. Čim je malo došao sebi pozajmio je telefon i javio se. Operacija je dugo trajala i nema pojma šta su mu radili, to će mu ujutru reći.  Važno je da je gotovo i da sam ga čula, a za dalje ćemo da vidimo. Ima rez na stomaku i gomilu cevčica koje vire iz njega.

U stvari sam se najviše plašila, sada smem reći,  da se neće ni probuditi. Jebani ljudski mozak.  E sada mogu na miru da se isplačem, pojma nemam zašto, a ujutru idem kod njega i verovatno ću mu bar lupiti šamarčić.

Ne mogu da vam objasnim koliko mi znače vaše reči podrške i ohrabrenja. Hvala vam neizmerno što ste bili sa mnom i što se baš uvek mogu osloniti na sve vas. Zaista i dalje nisam svesna šta se sve ovo izdešavalo.

Posted on 19/08/2009, in SVAŠTA NEŠTO, TVOJE TELO. Bookmark the permalink. 50 коментара.

  1. Eh, Čarlić, žao mi je… Biće to sve ok.

  2. Hvala Stevo, biće OK znam i ja. 🙂

  3. Ivana, ti si borac i izdržati ćeš, kao i tvoj muž!
    Ranije večeras sam ti mislio nešto napisati na Twitteru, ali sam jednostavno ostao bez riječi.

    Želim vam još puno zajedničkih godina da se možete međusobno šutirati. 😉

  4. Ivana, draga, nisam mnogo u toku, nisam bila kod kuće večeras, ali videla sam par tvojih twitova i nisam želela da ti replynem sa mobilnog ili kasnije na Twitteru, kad stigoh kući. U pravu si, nemoj da googluješ, samo ćeš da se uplašiš nečega što možda strašnije izgleda nego što zapravo jeste. Uz tebe sam, kao i svi koji te vole, da ti kažem da ne brineš – uzaludno je, jer je to nešto prirodno, ali zaista, kao lekar mislim da će biti sve OK, na osnovu onoga što si napisala. Noćas će ti biti teško, ali to je život i ovo je užasno neprijatno ali ljudi pobeđuju daleko gore i teže stvari, pa ćete i vi.
    Puno sreće, uz vas sam.
    Ljubim te 🙂

  5. Tomislave Dijice…šta da kažem? Hvala vam, puno mi znače vaše reči.

  6. Zelim mu brz oporavak i sve ce biti u redu.
    Znam da je tebi najteze sada jer prolazis kroz ogromnu fazu sekiraje. Don’t give up.

  7. Sada ga već verovatno šutiraš, samo bar pazi gde šutiraš! A posle toga će već sve biti bolje. Najgore je čekanje, a to si već prebrodila!

  8. Ejjj! Strašno mi je žao, ali biće sve okej izdražećete vi to sve… Ne znam šta da ti kažem. Tu sam, ako treba, za nešto..

  9. Sad je najgore iza. Mazi ga i pazi, oma ce mu miti bolje 🙂

  10. Drago mi je da je sada sve u redu. Da se sto pre vratite na skokove i sve ono sto vas cini srecnim. A za sutiranje i samaranje ne znam sta da ti kazem. Nemoj ako ne moras…

  11. Drago mi je da je sve u najboljem redu !

  12. Procitah jutros tvoj post o moru i sad dodjoh da ti pozelim dobrodoslicu pa se prenerazih.

    Kod “vezanih creva“ bukvalno sekunde igraju ulogu, i desava se bas tako, iznenada, nema tu upozorenja. A sta su mu radili bolje da ne znas.

    Zelim brz oporavak.

    Drzite se!

  13. Znam za ta uvezana creva jer je moja baka imala i super se oporavila. Ma jak je on a ima puno njih koji ga vole i šalju pozitivnu energiju, tako ce biti sve super. Samo da on tebi stigne kući, bože, isto, kao i prošle godine. Ista podrška. E nikad covek da bude miran! Ajd, draga, jaka si i ti, izdrži, biće dobro, videćes! 🙂

  14. Ivane verovatno još uvek nisam ni svesna šta mi se izdešavalo, nisam stigla ni da se nasekiram. U čudu sam.

  15. Sanja nema mesta na njegovom telu odakle ne vire neke cevčice i kese, tako da mi je prostor za šutiranje apsolutno ograničen. Pričekaću da se oporavi. 😀

  16. Hvala ti Ivančice. Oporavićemo se, pa idemo u nove pobede.

  17. Linga danas sam tri sata bila pored njega i mazila ga i ljubila i… i ne znam…valjda mu je bolje.

  18. Fly skakanje ćemo da ostavimo po strani, kako sada izgledaju stvari, na malo duže vreme. 😦 Za šutiranje uvek ima vremena. 😀

  19. Deda imali smo sreće. Da je u utorak otišao na ronjenje kao što je planirao, ne bi ni izronio. Sve je u najboljem redu, samim tim što je živ. 😀

  20. Uh Mahlat, nisam izdržala, pa sam se raspitala što kod ljudi, što na netu. Setih se i Murata i njegove rečenice kad ga je Miloš rasporio „Šta će čoveku ovolika creva?“

    Hvala ti.

  21. Hvala Dudo…znam i ja da će sve biti u redu. Pozitivna energija je neophodna u ovakvim situacijama, a mi je imamo, pa tako i opstajemo i prolazimo kroz sve probleme.

  22. E jebem ti život da ti jebem… Taman tako.

    Drago mi je da je sve OK. Pozdrav. I sledeci put neka neko bude tu, pa samo cutite.

  23. _Charolijo, molim te da nas obaveštavaš kako je Jabučilu, da te ne gnjavimo pojedinačno! Puno ga pozdravi i kaži da mislimo na njega i želimo mu da se što pre pridigne i izadje iz bolnice! 🙂

  24. …nema te charolija, nadamo se da je sve ok 😦

  25. Dane provodim u bolnici, tako da kada se vratim padnem od umora. Ivan je bolje, izvadili su mu sondu, na infuziji je još uvek. Danas je pio malo čaja. Za mene je cela ta priča gotova, ostalo je da se oporavi polako. Oporavak traje malo duže, ali to nema nikakve veze. Šta je bilo, bilo je i dobro je da se završilo tako kako jeste, jer bukvalno su na kraju minuti odlučivali. Od svega će ostati samo jedan ogroman ožiljak, koji će vremenom postati seksi ožiljak 😀 . Hvala vam još jednom svima

  26. … pa će biti poljubac iznad i poljubac ispod, sexi, ožiljka! Samo da to bude sve dobro, a ti ćeš njega brzo iz kreveta podici! Pozdrav vama hrabrima! 🙂

  27. Ma vec je seksi oziljak, veruj mi! Ja imam jedan, ponosno ga nosim 😀

    Zelim mu da se sto pre oporavi. Najgore je proslo.

  28. Ne dodjem dva dan i vidi cuda!
    Dobro je, najgore je proslo!
    Nemoj da se skidas u brus, znas kako je zadnji prosao 😀
    Tu sam, ako sta treba.

  29. Dudo poljupci ispod ožiljka ne dolaze u obzir bar dva meseca…kuku meni. 😀 Biće sve to dobro. Hvala ti još jednom. 😀

  30. Rainbowica da znaš da si u pravu, biće glavni baja na plaži sa tolikim ožiljkom. Hehe… 😀 Najgore je prošlo, u stvari najgore se nije desilo, tako da smo srećni što je bilo ovako kako je bilo. 😀

  31. Zelena kod nas uvek nekog čuda ima, daleko bilo od svakog. Kad pomenu brus…juče sam se skidala u sobi kod njega, presvlačila majicu, ima nekog čiču u sobi koji i ne vidi i ne čuje, tako da je preživeo bez posledica. 😆 mada sam se ja kulturno okrenula ka zidu. Presvlačim se po bolnicama za dž. 😀

  32. Ne sumnjam da ćete vi to sve „ispod“ ožiljka nadoknaditi, cim se on oporavi 🙂 🙂 😉

  33. A ja nikad nisam u toku…
    Nego, Čarolijice, držim vam palčeve da što brže i bezbolnije prebrodite ovaj period! Uvek neki kamenčić u cipeli mora da se nađe…
    A što se šamarčića tiče – obavezno mu nežno pokloni jedan! I tebi i njemu će tako biti lakše. 🙂
    Ne volim to da kažem ovako virtuelno, al ljubim te i drži se. 🙂

  34. sve udaram refresh…mislim da mi se upleo onaj stari post, gledam datum….biće to sve ok, mora da bude, a ti plači koliko god možeš…i ja sam htela ali nisam mogla. Šamar obavezno! 🙂

  35. Dudo ne da ćemo da nadoknadimo, nego ćemo da NADOKNADIMO….i haaa 😀

  36. Hvala Milice…odlično napredujemo, sve je bolje i bolje. Danas smo uspeli da se posvađamo sa portirom, počinjem da sumnjam da se bilo šta i desilo. Hvala ti puno. 😀

  37. Uh Zihi…nisam ni ja uspela da plačem…do noćas. Danas mu je rođendan i kreten mi nedostaje strašno. Sad mi je super. Napisala novi post, isplakala se ko pička i sad kuliram uz pivce.

    To što se vama desilo i ovo što se nama desilo ne može se uporediti. Ne daj Bože ni jedno, ni drugo nikom, ali … ma razumemo se. Na kraju krajeva, on mi nije nikakav rod. (zajebavam ga)… ma razumemo se.

  38. slično nešto sam doživeo i ja pre dve godine pa evo sad blogujem. Biće sve u redu.

  39. Držim palčeve, ili kako neko kaže fige.
    Kako god, srećno i napred!!!

  40. electrasdreams

    Uh, pregurala ja to s mojom majkom. Dobro je, zavrsilo se. Dobre batine nikada nisu na odmet. Salim se, srecno vam bilo.

  41. Mada sa velikim zakasnjenjem ipak mislim da nikada nije kasno da pozelim Ivanu dobar i brz oporavak,kao i svima vama saljem pozitivne vibracije,da sve ponovo stane na stabilne noge .

    Drzite se ! 🙂

  42. Afroditta nikada nije kasno za lepe i iskrene želje, tako da nikako nisi zakasnila. Danas smo skinuli konce, ostaje nam sada da negujemo, seksi ožiljak do potpunog zaceljenja. 😀 Gotovo je.

  43. O Boze tog dana sam putovala ka Srbiji, juce se vratila, nisam imal pojma ni o cemu, bez neta, bez novina…
    Hvala Bogu da je sve proslo, hvala Bogu da je sada dobro… Samo polako, oporavak je dug i dosadan ali procice…
    Drzim vam fige i grlim vas jako…

  44. Carolija, znam da je sad najgore prošlo, čuvaj muža. Moja mama je imala takvu operaciju pre nekoliko godina, sada je sve ok. Biće to dobro, važno je pregurati takve stvari. Sve najbolje

  45. Saro onaj najteži deo je iza nas. Ljubimo te. 🙂

  46. Breskvice strašno je što se ovakve stvari dešavaju, ali tu smo da bismo se izborili sa svim onim što nas snađe. Drago mi je da je sa tvojom mamom sve u redu. Hvala ti. 🙂

  1. Повратни пинг: Priručnik za normalno ponašanje #4 « Miljan Ristić i njegova reč

  2. Повратни пинг: Papirče iz džepa « Charolija

  3. Повратни пинг: Nije sve u parama još uvek ima dobrih i stručnih ljudi | Charolija

  4. Повратни пинг: "Sve su to samo trenuci koji se pretvore u život" - Charolija | Džepna Venera blog

Оставите одговор

