Twitter i ja

twitter-buttons

Moj poslednji twitt, „imam neodoljivu želju da pišem, ali mislim da će na kraju ispasti „bućkuriš“, tako mi misli lete da drugačije ne može da ispadne“. Može čovek na tom Twitteru da kaže šta god mu padne na pamet.

Koristite li Twitter? Toliko pišu o njemu da sam sigurna da neki od vas „e baš iz inata“, neće da pogledaju o čemu se radi.  Stalno se negde registrujem, nešto čeprkam, tražim ko zna šta i kojim putevima? Nema šanse da znam tačno gde sam sve registrovana? Postoje neka mesta na netu gde odem, registrujem se, vidim o čemu se radi i više se nikada ne pojavim. Da mi povremeno ne pošalju mail neki od njih, ne bih se nikada setila da mi treba taj servis ili sajt, za bilo šta u životu.

Tako je bilo i sa Twitterom. Klik, registracija i onda ništa. „E pa ako je ništa, odoh ja dalje.“ Tako je taj nalog stajao mesecima, nisam imala pojma šta bih sa njim i o čemu pričaju svi ti ljudi po blogovima, kada tamo nema ništa i apsolutno se ništa ne dešava. He… Brza u svemu, nisam se ni potrudila da saznam.

Da bi se nešto desilo, treba samo malo da se potrudite.  Prvo nađete jednu osobu koju ćete da „pratite“, meni je to bila Drvena. Razmišljam „šta sad, pa gde su svi ostali?“ Pomislim, možda nije loše da pogledam sa kim ona to razmenjuje razmišljanja. Klik na following, kad tamo cela lista nekih ljudi, što meni poznatih, što nekih za koje prvi put čujem. I tako ja klik na jednog, drugog, trećeg, četvrtog,  pa pogledam koga treći following-uje, kad tamo evo ga ovaj i onaj i onda klik na home, a ono tamo otvara se neki novi mali twit svet. Vremenom počinju ljudi da prate i ono što vi pišete i tako vam vremenom sve postaje jasnije i zanimljivije.

E tada opušteno, twit ovo twit ono, pitaj ovde, traži onde, smej se ovome, plači sa onim, sve vrste vesti, novih informacija, sve ono što vas zanima i ono što vas uopšte ne zanima, svega ima i sve zavisi od onoga koji ljudi „prate“ vas i koje vi „pratite“.  Sve što vam nije jasno pitate, jer uvek ima nekog ko vam može i hoće pomoći.

Sada uvek kada sam za računarom Twitter je uključen, ne pamtim kada sam poslednji put zatvorila taj „prozor“.  Ono na šta sam se jedva navikla je da u 140 kucanih karakera možete da kažete ono što želite, ali vremenom se čovek izvešti.

Ne pišem vam ovo, jer promovišem Twitter, već zato što mi neki od vas tamo nedostajete, u smislu da na brzinu razmenimo razmišljanja i slično. Probajte nećete se pokajati. Dala sam vam najprostiji način da pokušate, a ništa vas ne košta da probate.

twitter_bird_follow_me__Small__bigger

Posted on 12/07/2009, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 18 коментара.

  1. … nemam pojma o cemu pricas… Idem da probam taj Twitter, nek ide zivot… Mora da je mnogo dobro tamo? 😛 😀

  2. Twitter mnogi ne shvaćaju jer mu ne daju priliku. Koliko je mojih poznanika reklo ‘pa to nije kao Facebook’ – a ne shvaćaju da to i ne treba biti. A da ne govorim o stavovima kao što su “e baš iz inata”.

  3. Twitter je toliko neobično zarazan i zanimljiv networking sajt, da teško mogu da zamislim dan bez njega, tj bez ljudi koje „pratim“. 🙂

  4. Deda nećeš se sigurno pokajati, kad ti kažem. 😀

  5. Džejn navlakuša jedna taj Twitter, i ne primeti čovek da je postao zavisnik. 😀

  6. I ja sam na twitteru, Advokatica me upisala, kada mi je bila u gostima da otvorimo blog! Nisam se bas navukla, ali tu i tamo, nije loše! Ja sam navučena na blog! :))

  7. lepo sam je rek’o pre neki dan: „Twitter is the most addictive thing since LSD“

  8. Tomislave meni se Twitter baš sviđa što je toliko različiti od FB. 😀

  9. Твитер се лако отргне контроли, мора да се негује и пази 🙂 Ако га запоставиш дан-два, накупи се превише статуса које треба испратити, одговорити, прокоментарисати… поједе време час посла 🙂

  10. Nemam ja pojma o cemu vi pricate! Jel` to ko msn nesto ili…? Vidim ja to kod mnogih…..ali ne hajem, jos mi samo jos jedno navlacenje treba, dizvinete 😀

  11. Dudo kao što kaže Aleksandar, Twitter se mora negovati. 😀 Kad već imaš nalog, treba češće da svraćaš. 😀

  12. Zelena to ti je nešto kao „jebe lud zbunjenog“, ali svima bude lepo i korisno. 😀

  13. Vidi, ja one koje pratim svakako pratim, oni koji mene prate valjda to rade redovno. I verujem da je tako kako je Aleksandar rekao. Ja pišem na dva bloga, čitam, komentarišem, pišem neke svoje stvari koje nisu za Net, i jbg. katkad se skokne i do klonje. Nemam ništa protiv, ako vole nek’ izvole. Moj dan traje nešto više od 26 sati, da dodam još sat-dva… ili, čini mi se kao dobra ideja, da se ja ratosiljam kompa i vratim sebi ona 24 sati što mi, je li, po ustavu pripada 😉

  14. Mislio sam ONIH 24 sati…

  15. I meni lici na „jebe lud zbunjenog!“ 😛

  16. Stevo pored toga što si naveo, trenutno u kući imam petoro dece, pa ti vidi…ali Twitter ne zapostavljam. 😀

  17. Sanja… ali je lepo i korisno. :mrgreen:

  18. hehe drago mi je da sam ja prva osoba koju si pronašla na twitteru 🙂 i potpuno se slažem sa kompletnim tekstom.

    a ko ga zaobilazi, ne zna šta propušta 🙂

    nema ni tebe ovih dana, koliko vidim?

Оставите одговор

