100% neka vradžbina :)

vracanjeMeni definitivno nije dobro. Moždano sam obamrla. Ako možete da mi poverujete, svaki dan pišem po jedan post, ali ništa ne objavim. Baš mi nije jasno šta se desilo?

Standardno uvek po 15 otvorenih stranica, sa jedne na drugu, sa druge na treću, pa na petu i tako čitam, gledam… pa sve što napišem, pa pročitam,  ništa više nema smisla posle svega.

Pisala sam vam o tome kako sam bila lopov u prošlom životu, kako smo se proveli na takmičenju, kako planiramo odlazak u Rijeku, kako planiram da uživo prenosim skokove padobranaca, kako želim da se istetoviram, pa kako se ljudi zajebu sa izborom i tetovaže i majstora, kako nisam dobro uradila svoj domaći zadatak i dobila keca pre neki dan…

Smislim, napišem,  pročitam, obrišem…baš tim redom. Kao da je neko bacio neku vradžbinu na moj blog.  :mrgreen:  Sad još samo da kliknem na „Publish“ da razbucam tu magiju.  😉

Posted on 31/05/2009, in SVAŠTA NEŠTO. Bookmark the permalink. 21 коментара.

  1. hehehe, prvo moraš pojesti nešto slatko, vrađbine se tako najbolje neutrališu :mrgreen:

  2. Samo se ti meni smej Drvena, videćeš kad pojedem čokoladu. :mrgreen:

  3. Kako ti nije jasno?? Pa defitivno je vreme da umesto pisanja predjes malo da pricas u objektiv 😉 Volja za pisanjem se posle vrati 😉

  4. Peđa ako ko razume, verovatno ti tačno znaš o čemu se radi. Moraću da probam. Setila sam se i tebe i „smora u blogosferi.“ Hvala na savetu. 😀

  5. zikra, proći će, ne sekiraj se. pa i ja mećem blogove u slikama. merkur je bio retrogradan do juče. a i vreme, hevi je. mene ubi ovaj novembar.

    ako planiraš tat, napravi probni od kane, da se ne zaglaviš sa izborom motiva koji može da ti bude breme, ma koliko misliš da ga voliš. simboli umeju da budu moćni i skrenu energiju, jednako kao i da budu zaštita, oću reći, nije samo stvar u ukrasu na kući. jer, jelte, telo nam je kuća… 😉

  6. DA odes kod neke babe da ti prebaje :mrgreen:

    i da se umijes naopako iza vrata

    i nesto treba da sapuces al’ ne mogu da se setim sta 😆

  7. Dubravka nije ovo zbog novembra, bilo je i lepih dana, a da li taj jbni merkur ima veze ne znam, dok ne pređe u neku drugu fazu.

    Praniram, ali nema šanse da ću uspeti da izaberem šta stvarno hoću, tako da ću verovatno ostati ne istetovirana. 😀

  8. To meni Mahlat izgleda treba, nego gde da navatam takvu babu. Ovo sa umivanjem ću da probam, možda pomogne. 😀

  9. Pa vi’š da nema vradžbine … 😀
    Razbucala si je 😉

  10. Ahhhaaaa… vreme preispitivanja? Ih!, svakom se dogadja 🙄 nekom manje nekom više 😉 ali na kraju 😀 sve se vrati na svoje mesto 😆

  11. Suske videćemo šta će biti dalje, ako sam je sredila eto novog posta koliko sutra. 😀

  12. Stevo dobro je da je preispitivanje u pitanju, samo da ne moram da se umivam iza vrata, sve ću drugo da podnesem. :mrgreen:

  13. Zeznute su te vradžbine, ali polako. Svaki tekst ima svoju svrhu, u pravo vreme. Uopšte se ne brinem za tebe…

  14. Samo triput pljunes (moze i nekog za koga mislis da te uvracao, kucnes ISPOD STOLA (ne od gore da ne probudis zloće koje zive u njemu), pa onda krenes sa postom i objavis ga, ladno! Sigurno nisi tako radila pa si se urekla! 😉

  15. Hhehehee, nije vradzbina nego se valjda covek umori, samo nemoj da mi zabusavas sa pisanjem kad odes u Brazil – tad moras naci nacina barem da napises – ljudi ovde je super, uzivam i mnogo nam je lepo.

  16. pod hitno da patentiraš to skidanje magije na ‘publish’, neko bi zgrnuo pare na tome 😀

  17. Slusaj, meni rekli da se nose gace naopako i da je to protiv uroka, tako da…okreci gace i eto resen problem 😀

  18. Znam da nisu vadzbine, nego se vi brckte u Istri… Jel takO’ ??
    pozz 😀

  19. Kriza… šta li je? 😥

  20. Gde ste ljudi? Valda ces se vratiti do rodjendana, 17. juna? 😉

  21. Sounds so familiar…

    Isto, potpuno isto kod mene! Neko vreme – „samo (da) Vas gledam(o)“, k’o Otpor. 😀

    Pozdrav!

Оставите одговор

