www.charolija.com

Volim da čačkam, pa to ti je. Radujem se ko tri mala deteta. Prvo da se zahvalim Borskom i drugo opet da se zahvalim Borskom. Treće da se zahvalim svim divnim momcima koji tako podrobno pišu o temi koja me trenutno zanima, a kad završim posao reći ću i koji su, jer još ne znam čiji će mi tekstovi najviše pomoći. Ma presrećna sam. Obavestih vas, a sad odoh da radim. Ima se posla. Hehehehe… a za par dana zovem na otvaranje. 😀

under-construction

WWW.CHAROLIJA.COM

Posted on 26/02/2009, in SVAŠTA NEŠTO and tagged , . Bookmark the permalink. 33 коментара.

  1. Sta li si sad smislila? 🙄

    Свиђа ми се

  2. Ajde vrednice, odavno nisi nista petljala. 😛 😛 😛

    Свиђа ми се

  3. Joj cure…da znate kako se radujem, a da li ću znati videćemo. Za pismene sve piše, samo da spremim ručak i tako to. Ne smem da žurim da nešto ne zajebem. 😀

    Свиђа ми се

  4. SVE OVO JE NEMOGUĆE URADITI SA PUNOM KUĆOM DECE… POŠANDRCALI ONI POŠANDRCALA JA. ČEKAM NOĆ DA IH POBACAM U KREVET, PA TEK ONDA AKO POČNEM. 😀

    Свиђа ми се

  5. Srecno!

    Свиђа ми се

  6. Zmajche bas mi treba i sreca izmedju svega ostalog. Hvala. 🙂

    Свиђа ми се

  7. Ima te na sve strane! Ti mora da si stonoga, zenska! Samo one mogu toliko toga odjednom! U svakom slucaju, srecno ti bilo! 🙂

    Свиђа ми се

  8. Hvala Dudo, videćemo do jutra šta ću da uradim. 😀

    Свиђа ми се

  9. baš me zanima šta nam spremaš, srećno!

    Свиђа ми се

  10. Srecno, Carobna!

    Свиђа ми се

  11. čekaš da deca zaspu pa da staviš veš mašinu na sred sobe i popraviš je? 🙄

    Свиђа ми се

  12. Hvala vam devojke… a noćas kad su zaspali, pala i ja. 😀

    Свиђа ми се

  13. Svaka cast, vidis da je lako – uspela si.

    Свиђа ми се

  14. Cestitam i da znas da nece moci ovako odo i ja da nesto iscackam…ili pisi email i daj uputsva…hihii..kad stignes….ako stignes…. 😆

    pozz

    Свиђа ми се

  15. Lepo je videti ovo, čestitam ……. od srca.
    Mislim ipak da ti ipak treba tema sa malo „bogatijim“ sidebarom … 😉

    Свиђа ми се

  16. Hvala Ivane, hvala Saro…nije moja zasluga! Opet se pokazala ona poznata… „vazno je zeleti“ sve ostalo se risi i namesti. 😀

    Свиђа ми се

  17. Borksky prijatelju…ne znam koju si temu zatekao, skinula sam ih 15. Ima dana… Sada se samo radujem. 😀 Ali u svakom slucaju uvazavam tvoje misljenje, pa kad resim sta cu i kako cu, da mi kazes iskreno. 😀

    Свиђа ми се

  18. Ivane da je lako, mozda jeste….ali kad imas prave ljude koji ce da pomognu. 😀 meni bar tako sve ovo izgleda

    SAd polako idemo dalje

    Свиђа ми се

  19. Neka je sa srećom novi blog i nove mesto druženja! 😉 Ako treba pomoć, javi se, pomoći ću koliko znam!

    Свиђа ми се

  20. Idem da menjam link u blogrollu, super !!!
    Ma sopstveni domen je prica za sebe, uvek pozdravljam prelazak… Bilo je vreme odavno…

    SRECNO !!!

    Свиђа ми се

  21. Punky pomoć je uvek dobrodošla. 😀 Hvala, zvaću.

    Свиђа ми се

  22. Deda ja sam uvek za promene. 😀

    Свиђа ми се

  23. promenjen link 🙂

    Свиђа ми се

  24. Ja reko’ to nece jos.

    Ajd’ nek’ ti je ziv i zdrav blog.

    Srecno 😀

    Свиђа ми се

  25. I cuvaj zivce, ja moje htedoh da pogubim kad sam se selila, jedva ostadoh ziva 😆

    Свиђа ми се

  26. Hvala Zmajce 😀

    Свиђа ми се

  27. Mahlat imala sam srecu da sam pravim ljudima, postavila prava pitanja, a oni imali volje da mi pomognu. Preseljena sam za cas posla. Sada samo jos polako da udaram glanc. Posla koliko hoces. Ma sta ti pricam znas i sama. 😀 A zivaca imam da ni sama ne znam odakle mi. Tema me ubi. 🙂

    Свиђа ми се

  28. Ivane da je lako, mozda jeste….ali kad imas prave ljude koji ce da pomognu. 😀 meni bar tako sve ovo izgleda

    SAd polako idemo dalje

    Charolija, naravno, bez prijatelja ne mozemo nista, pa ma koliko se cinili pametnim i svestranim.
    Kada sam krenuo sa cackanjem oko wp i upoznavanje sa tom plaftformom i kasnije pravljenjem wordpress thema, u pocetku je sve izgledalo kao crtani film, ali meni je tada bilo to jako interesantno i uzivao sam dok sam radio i cackao oko toga… Nije bitno kako cemo nesto uraditi, bitno je da u tome uzivamo.

    Imas moj mail, slobodno me kontaktiraj ako nesto zatreba. Iako sam odustao od blogovanja i celokupne blogosfere, ipak citam jos uvek meni drage blogove, i zaista se radujem sto imas svoj domen.

    Puno pozdrava

    Свиђа ми се

  29. dakle, stvarno ste nemoguce…pa, nek’ je sa srecom! 🙂

    Свиђа ми се

  30. Ivane žao mi je što si prestao da pišeš, ali valjda ćeš početi ponovo, nadam se, jer to znaš dobro da radiš. Počinji ponovo. 😀

    Свиђа ми се

  31. Hvala Magi…dobrodošla. 😀

    Свиђа ми се

Оставите одговор

