Naše male kopije

Mislim da ne moram ništa više reći.

Posted on 03/02/2009, in NAŠA DEČURLIJA, Video Charolija and tagged , . Bookmark the permalink. 13 коментара.

  1. Pa tacno tako. Ovo me podsetilo na Duska Radovica i njegovo cuveno „Tucite svoju decu cim primetite da pocinju da lice na vas!“

    Свиђа ми се

  2. Sanja pametno je to rekao Duško, ali mislim da neki roditelji nikada ne primete šta su uradili svojoj deci, svojim ponašenjem pred njima.

    Свиђа ми се

  3. Maksim Gorki rece; „Deca nase sutrasnje sudije“.

    Свиђа ми се

  4. Oni jesu nasa kopija i neka deca budu toliko pametna da nekim svojim roditeljima budu opozicija…

    i Dusko je rekao: Vase je samo da ih rodite…

    Свиђа ми се

  5. Jeste vala, na primeru se uci…a primera…

    Свиђа ми се

  6. Nekad imam taj fleš-momenat kad mi se učini da u nekom detetu vidim već osobu kakva će postati za 20-30 godina… i žao mi je što kažem, ali često se unapred na kilometar vide buduće abronoše, tračare, loši ljudi, bukači, agresivci… negativci. Onda upoznam roditelje te dece i sve mi bude jasno. Tužno je, ali oni se formiraju prvenstveno pod uticajem roditelja, a kad roditelji to zaborave… onda dobijamo ovakve primere.

    Sa druge strane, često sam u odraslim osobama videla, ‘kroz’ njih same, decu kakva su bili… i ume to da bude i jako šarmantna slika (iako ume i da bude prilično iritantna, kada pokušavate da dozovete pameti nekoga ko se ponaša kao razmaženo derište)… A činjenica je da svi čuvamo to malo čupavo stvorenje negde unutra. Kada bismo samo znali da kontrolišemo situacije u kojima će prevladati… možda bi i ona čupava stvorenja oko nas bila… drugačija.

    Свиђа ми се

  7. Svi smo mi nečija deca i svi smo mi nekada bili mali slatki čupavci.

    Свиђа ми се

  8. Ja svakodnevno primecujem svoje lose navike i negativne osobine kod svoje dece. Onda mi dodje da samoj sebi lupim samar odakle mi pravo da kritikujem njih kad sebe ne uspevam da „popravim“. Roditeljstvo je rudarski posao!

    Свиђа ми се

  9. Joj Magi ja se živa prepadnem, kada prepoznam sebe u nekim njihovim postupcima, a tek kada Jovana izjavi nešto, a ono kao da sam ja rekla mojoj mami. Ponekad mi smešno, a ponekad bi slatko plakala. 🙂

    Свиђа ми се

  10. Jednom sam vec napisala slican komentar kod tebe…..
    Djeci mozemo pricati do zore sta nam je volja,oni ce ipak uraditi ono sto vide da mi radimo.
    Djeca su ta koje drze ogledalo u rukama,pitanje je samo usudujemo li se pogledati u njega. 🙄

    Свиђа ми се

  11. Baš tako Afroditta. Najviše se zato i trudim da ostavim cigare. Kako sutra da ih naučim da to nije dobro, ako sama pušim?

    Свиђа ми се

  12. Posto sam ja bila drugacija od moje sestre, hocu reci divljija, nisam volela da me maze, ljube, nisam volela da me vide da placem kad me tuku, volela sam da lazem zato sto su bili strogi, dala sam decu u jaslice i obdaniste, moja mama je to sve tesko podnosila i rekla mi je: Da bog da imala dete kao sto si ti! I, ispunila joj se zelja!!! Nije bas, bas ista, ali 95%. Sada tek vidim koliko je moja mama patila, ali razumem moju cerku, jer radi isto sto sam i ja. Jedino sto me nije lagala, ali ni ja nisam bila stroga kao moji. Postujem to sto ne voli da se ljubi, ali posto ne zivi u NS, ne vidimo se bas jako cesto, onda je zgrabim i na brzinu poljubim, svaki 5. ili 6. put kada se vidimo. Cisto da se malo zadovoljim. Baj d vej, ja sam moju decu cmakala i grlila i mazila, a moja sestra, koja je bila jako velika maza, to sve nije radila svojoj deci. Cudo! Stvarno su nase kopije, nema sta!

    Свиђа ми се

  13. Treba ih ljubiti i grliti, treba im govoriti koliko ih volimo, ma uh…svaki put kad mi ovako zaspe dodje mi da ih probudim. 😀 Secercici! A to sto cure lice na mene…e nema mi nista draze…radujem se da cu da imam nekoga ko ce da me razume…Preslikane su!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

