Pukovnik Čedomir Branković

Podsetio me Punky sa svojom pričom sa obuke, da sam ovo jednom gledala i zamalo pala u nesvest od smeha. Govor pukovnika Čedomira Brankovića, zvanog Bonsek, komandanta 3. brigade kopnene vojske, pa vi vidite šta je prava vojska. Jednom prilikom je rekao da se trava mora pokositi, pa makar i bonsekom. Odatle mu i nadimak, ko zna kakvih sve bisera ima?

Posted on 28/01/2009, in srbija, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , . Bookmark the permalink. 25 коментара.

  1. Meni moj general nikad nije ovakve stvari pričao,ha,ha,ha…Svašta Bože…

    Свиђа ми се

  2. Odo da kukam

    Свиђа ми се

  3. uzrečica mu je „i tako dalje“ . . .
    možda je to i najpametnije što je rekao.

    Свиђа ми се

  4. Kakvo je to ispiranje mozgova bilo (a verovatno jos uvek jeste)! Jos mi dodje da se sazalim nad onim pricama o vojsci, dobro nam se normalni vratise! :mrgreen: 🙄

    Свиђа ми се

  5. Vidiš Punky kako on brine za svoje vojnike. To je vojska bila. Tvoj general bi malo trebao da pooštri mere. 😀

    Свиђа ми се

  6. Mahlat i jeste za kukanje. Kuku nama ko je sve vojsku predvodio i radio nam o glavi. 🙂

    Свиђа ми се

  7. Nemoj tako Drvena…pametno priča čovek. Hahahaha… 😀

    Свиђа ми се

  8. U pravu si Sanja. Ko zna šta su sve preživeli, pa posle još i žene moraju da slušaju. Bolje nas, nego ovakve bonseke. 😀

    Свиђа ми се

  9. Pukovnik i tako dalje je pravi predstavnik „bonsek“ vojske koje više nema. respektabilna vosjka …kukuuuuu.

    Свиђа ми се

  10. Borsky ovde ništa nije kako treba, tako da se više ničemu ne čudim.

    Свиђа ми се

  11. Samo se smejem. 😀

    Свиђа ми се

  12. Dok je bilo prave vojske i dok se sluzilo po 15 meseci i odvojen od majcine sise po najmanje 600km tad je i bilo vojske.Ovo sad je cisto sprdanje i tracenje dragocenog vremena.

    Свиђа ми се

  13. Ne znam Zmajče da li uopšte i postoji vojska. Videla žaba da se konj potkiva, pa hoće i ona. Tako i Srbi hteli da prave profesionalnu vojsku , a uništili i ono što su imali.

    Свиђа ми се

  14. Tako je Zmaje – to je bila vojska. Kad te bace u tri pizde materine pa dok stigneš na odsustvo trba ti 2 dana ali bilo bratstvo i jedinstvo bato, sad nema potrebe za vojskom. Šta će nam? Šta i koga dačuva …

    Свиђа ми се

  15. Niti ima ko da čuva, a još žalosnije je što nema šta da se čuva.

    Свиђа ми се

  16. Boze kako lupeta! I moj svekar je bio potpukovnik, bog da mu dusu prosti. Ni taj nije znao da prica. Mislim da vojna lica imaju u stvari jako oskudan fond reci, odnosno, upotrebljavaju samo one koje se ticu vojske. Da se niko ne naljuti, ne daj boze, ali deluju bas prosto!

    Свиђа ми се

  17. Isperu im mozak verovatno.

    Свиђа ми се

  18. Ja volim vojsku i moja iskustva su dobra. Možda bi trebao i ja da stavim neke priče mojih bivših zapovjednika, ali ipak neću. Hhehe kakve su to provale bile. U vojsci se ne razmišlja u vojsci se radi – e onaj tko u ovo povjeruje na prvu je naje*ao.
    Ali u vojsci sam se nasmijao kao što nigdje nikada nisam – sve je u načinu shvaćanja.

    Sjećam se prisege na početku vojnog roka kada je jedan poručnik rekao da sada možemo kući na vikend i govoriti svojima da se borimo sa zmajevima hahahha.

    Свиђа ми се

  19. Šta sam se priča naslušala. Ko o čemu student o fakulteti i vojnik o vojsci. 😀 Te starešine još iz bivše SFRJ su baš bili neki zadrti ljudi, a ima i budala da ne veruješ. 😀

    Свиђа ми се

  20. Koga se plasi CHUCK NORRIS,pa cede bonseka jer on ima ocenu 5(pet) iz fizicke provere.

    Свиђа ми се

  21. Koga se plasi CHUCK NORRIS,pa cede bonseka jer on ima ocenu 5(pet) iz fizicke provere.

    Свиђа ми се

  22. ko je sluzio u nisu zna da cedica postrojava celu kasarnu da pasu…………XD

    Свиђа ми се

  23. General Cedomir Brankovic je bio komandant oklopnog bataljona 1990 godine u kasarni u Bjelovaru. Ja sam bio pripadnik tog bataljona te godine i kad komentarisete njegov govor i njega licno, trebate to ciniti sa postovanjem i uvazavanjem.
    Bio je i ostao oficir za svaki respekt a cinom generala mu je i drzava odala priznanje jer je to u stvari doktorat tj. ekvivalentno doktoru nauka u civilstvu stim da bez obzira na kvalitete i uspjehe u poslu ne moze svako dobiti sansu da se skoluje za generala. To znam jer sam bio vojnik i starjesina 12 godina, a obisao sam i druga svjetska ratista. Vise od dvije godine sa puskom u najopasnijim ratistima Azije. Da ne pominjem citav rat u Bosni i Hercegovini.

    Generala Cedomira Brankovica takav i toliki uspjeh pogotovo u ova sumorna vremena nisu za podsmjeh.
    Ima i jedna poslovica koja je ovdje primjenljiva i kaze da se nikad pametniji nece rugati glupljem nego ce uvjek glup i manje vrijedan da pokusa na bilo koji nacin omalovazi pametnijeg i uspjesnijeg.
    Zamislite se samo ko ste vi da jednog tako uspjesnog covjeka komentarisete.
    Trebate biti ponosni sto imamo takvog brata srbina. Ja sam ponosan sto sam bio pod njegovom komandom.

    Sve za srpstvo, srpstvo ni za sta.

    Свиђа ми се

  24. Spomenko ovo je moj stari blog, pa sam se iznenadila ovom komentaru. 🙂 Dobrodošao. Snimak kao snimak mi je tada privukao pažnju, smešno mi bilo, svakom bi, ali ako je ko za naše generale, pukovnike, potpukovnike, majore, kapetane, poručnike, potporučnike, zastavnike, desetare, razvodnike, vojnike… sam ja. Kao jedna žena pre svega, pa sve ostalo što jesam, možda čudno zvuči. Nisam dete vojnog lica, ali sam srpkinja koja veruje da Srbija ne može postojati bez srpske vojske. Srbija više ne postoji, ali znam da njena vojska postoji negde i duša me boli što ta ista naša vojska koja je priznata u celom svetu, mora, da bi preživela i održala svoju porodicu i ono što joj je vredno, ide po Avganistanu, Iraku… neću dalje da kažem ništa.

    Moj stav je da dok je naša vojska bila spremna da i bonsekom pokosi travu, mogli smo nečemu i da se nadamo. To što imam novi blog ne znači da sam ikada promenila mišljenje, već sam se samo preselila na novi domen.

    Ako imaš volje svrati na moj blog Moj JSO, , Treći svet – Za šaku dolara, , Vukovi umiru sami, Moje mišljenje o Libiji , Hapšenje Ratka Mladića

    Свиђа ми се

  25. Nemam obicaj da komentarisem ali me iziritiralo nekoliko laickih komentara.
    Zaista sam licno sluzio vojsku u Cedomirovom bataljonu i cijenim njega i njegova dostignuca Ako neku rijec izgovori pogresno ili komentar koji ne stoji nije razlog da diletanti negativno komentarisu.
    Slucajno sam naisao na ovaj blog trazeci bilo kakve informacije o njemu. Inace iako ga nisam vidjeo vec vise od dvadeset godina a i u vojsci rijetko vidjao ostala mi je svjeza uspomena na njega. Komandanta te kasarne i pomocnika za moral i jos neke oficire ubise ustase a major Tepic se sam ubio pri dizanju skladista u vazduh gdje je donekle osvetio te zrtve povlaceci za sobom i nesto ustasa. Oni te zrtve minimalizuju a mi vjerovatno maximalizujemo. Uglavnom nasi izvori kazu da je poginulo 200 ustasa.
    Znam gdje se nalazio i taj magacin. Magacin se zvao Bedenik.
    Mislim da ne treba cutati kad neko kaze nesto pogresno o nekom jer cutanjem podrzavamo pogresan komentar.
    Svako treba reci sto ima reci.

    Свиђа ми се

Оставите одговор

