Kako muževi osvajaju pehare

Ako neki divan muž, svako jutro ustane skuva ženi kafu, presvuče jedno usrano dečije dupe, ponekad i cela dva i onda je pozove da ustane, zaslužuje diplomu, može i medalja da mu se uruči, ako kada krene u prodavnicu povede i dete u šetnju na 10 minuta, a kada opere sudove i izbaci đubre odmah mora da mu se izlije jedan pehar sa posvetom.

U kući koja bukvalno stoji „naglavačke“, taj isti muž sedi za kompijuterom i igra 48 partiju preferansa, naravno apsolutno zasluženo, pa zar nije jutros presvukao decu? To što dan ima 24 sata, kome uopšte može i da bude važno. Ne bi tu bilo nikakvih problema kada taj isti muž ne bi svojoj čupavoj i ludoj ženi na njeno „ziveces najmanje 100 godina…samo je problem sto ces ziveti sam“… mrtav hladan rekao i to preko skype „e bre daj iskuliraj se“, dok ona jednom rukom pere sudove, drugom drži dete koje je tek prohodalo, trećom rukom podgreva čorbu, a četvrtom sipa mleko u flašicu, mora i da se iskulira.

Ako postoji ta reinkarnacija u sledećem životu ću da se rodim kao muško i to ne sa jednim, nego ima da imam tri kurca, da se zna da sam pravo muško. Onda ću moći mrtav ladan da spavam kao top celu noć, jer imam čvrst san i ne čujem decu kako plaču. Pa šta ću kad čvrsto spavam? Moći ću bez ikakvih problema da sednem u kola i odem čas do grada da završim neka posla, jer će žena da ostane kući sa decom, a to čas će da se pretvori u tri sata, jer je naravno gužva u gradu. Ja ću biti zadužen da zaradim pare, a sve ostalo ko da ima neke veze sa životom. To, ko će da kuva, rađa, pere, čisti, pegla, čuva i da mi puši, nema veze. Naći ću neku ženu i baš me briga. Voleću je ko Boga, ljubiću je i kuvaću joj kafu ujutru i sve će da bude u redu. Ređaću na policu diplome, medalje i pehare i milina jedna. Samo još da dočekam, pa da se rodim ko muško. Kakve sam sreće, ne da neću imati tri kurca, nego ću opet da se rodim ko kukavno žensko. Jebem ti život i reinkarnaciju.

Zahvaljujući Dedi i Drvenom advokatu ovaj post sada ima i prigodan prilog. Hvala.

Posted on 25/01/2009, in SVAŠTA NEŠTO, TVOJE TELO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 59 коментара.

  1. Kao muskarac ne mogu da te utesim.
    A kako bi pospesio zensku pljuvacinu po nama muskima, evo da zapalim vatru: nije ni nama lako muskima, veruj mi !! 😛 😀
    Znam da ce da mi jebu kevu sada, al neka ide zivot…:P

    Свиђа ми се

  2. E svaka ti cast, ziva bila, rece ga ko da sam ti suflirala! Ovo isto ja urlicem po kuci svaki treci dan (mislim, na tri dana mi kulminira besnjenje), al jos pride psujem! 👿

    Свиђа ми се

  3. Moram da priznam da vam nije lako brisati prašinu sa tolikih pehara, mada šta vas briga ima ko i to da odradi za vas. Bez obzira što je toliko teško biti muško ja jedva čekam. 😀

    Свиђа ми се

  4. Psujem i ja Sanja, ali niko me ne jebe 2%… svi su u fazonu „šta ti je, što si nervozna?“, pa se i sama pitam dal sam stvarno poludela kad mi smeta lom i razbacane stvari po kući. Danas mi kaže „šta je ušlo u tebe“, kažem „đavo verovatno“, a on mrtav ladan kaže, „pa prošetaj malo do crkve“. Ne reče „idi u provod malo“, nego u crkvu… Bože me oprosti. Popizdim tako, pa se posle sama sebi smejem. 😀

    Свиђа ми се

  5. ….hahha, jel’ da dodam nesto,…
    e da nema nas kud bi otiso ovaj svet 😛

    Свиђа ми се

  6. Opleti Saro slobodno, sve što ti na srcu leži. 😀 Najmešnije ili najtužnije ili nejluđe ili kako god mi je kada reši nešto da uradi, a onda prvo što kaže „e dodaj mi …“, šta god. Grrrr….

    Свиђа ми се

  7. Nije to bas sve tako kao sto ti vidis, trebalo bi da pogledas i sa nase (muske) strane. 😉

    Свиђа ми се

  8. Fly baš zato što i gledam i sa vaše muške strane, jedva čekam da se reinkarniram u muškarca. A to da nije tako, eno ga primer u sobi…igra 148 partiju preferansa.

    Свиђа ми се

  9. 😀

    Свиђа ми се

  10. Što bi rekla electra, ako se ja rasgoropadim … al’ ti nemam vremena, jer moram da filujem tortu, pad da pravim kroasane, da okupam decu, da operem sudove, da spremim ručak za sutra i da opeglam veš!

    A kad ću i da l’ ću, pojma nemam!

    A on – pa leži naravno, i šeta … kanale mislim! 👿

    Свиђа ми се

  11. Samo kukate kao neke zene bre…
    A imate vremena za blogovanje i twiter i facebook i one zenske forume, i za kafu sa komsinkama??? Nemoj sad da nabrojim koliko se mi muski mucimo u toku dana, pocev od razmisljanja … 😛 😀

    Свиђа ми се

  12. Suske moja…ja sam evo upravo završila jedan deo posla, a sada krećem sa spremanjem za školu i još malo kupanje i ostalo. On je upravo otišao da odveze Janu i to mu je najvažnije što je danas uradio, sem onog usranog dupeta od jutros.

    Свиђа ми се

  13. Možeš onda Deda da zamisliš koliko vredi jedna žena, kada sve to postigne. Od kada sam postavila ovaj post, pa do sada kuća već izgleda kao da nije po njoj akalo, bukalo, skakalo, jelo, spavalo, plakalo petoro dece. I njega računam u decu. On je još i bio dobar, nije se pomerio od kompijutera. Još samo kupatilo da sredim i sve je OK. 😉

    Свиђа ми се

  14. 🙂 a je l’ ti nekad na tu svu muku, kad se pozalis sto si zensko, istera cuveni muski adut „a kad sam ja bio u vojsci…“? ne znam samo na sta ce sad ovi omladinci da se vade, kad odradjuju vojku civilno i u istoj se pojave nekoliko puta u 9 meseci…

    Свиђа ми се

  15. Znaš kako sam ja u tim odsutnim trenucima radila? Skuvam kafu, sednem i zapalim cigaretu…deca plaču!!! Čujem. Hoćeš li nešto učiniti??? Ne mogu ništa sada. Vreme je za kupanje! Okupaj…i nahrani.
    Jebeš mi sve ako si ti normalna!!!
    Ne, a? 😉

    Свиђа ми се

  16. e, jebga, kad polegaju, krpa je moj drug 😕

    Свиђа ми се

  17. Suzana verovatno bi on to i spomenuo da ja ne bljujem vatru. Oči bi mu iskopala, ako bi tako nešto rekao. 😆

    Свиђа ми се

  18. E, draga moja, ni nedna od nas, verujem, nije bolje prosla, od tebe. Ali, ne bih volela ni u reinkarnaciji da budem „to“ ni sa tri kurca. Nema te sile. Kada vidim koliko su nesposobni (svaka cast svim muskima sa blogova, oni su pravi muski), ne bih volela da budem na njihovom mestu. Za ovih 14 godina, koliko sam razvedena i sama, naucila sam svasta, sto ne bih sigurno da je bio onaj „krele“ sa mnom. Volim sto znam da popravim cvikere, da promenim gajtan na pegli, da promenim osigurace (tamo dole gde se ne sme), da premestam namestaj sa decom, da, dok sam imala kola, vodim racuna i o njima, i da se ne hvalim vise, tu cu da stanem. Pa zar to nije uzviseno. Znam da ti je tesko, ali proci ce i to. Zato ti sluzi blog, pa se istresi. ZIVELE ZENE!

    Свиђа ми се

  19. Ja Zihi ne mogu da slušam da plaču. Između svega što stignem da uradim ja se i igram sa njima i ako ih je recimo danas bilo puna kuća. Kad deca polegaju, ja tada kuliram, recimo sada. Kuća ko bombona, deca okupana, sita, sređena, ne spavaju svi, ali me više i ne diraju, pušim pljugu, pijem pivce i slušam muzikicu. Dragi je malopre na sve ovo moje rečeno, zamolio da uđe u zapisnik da je po najvećem pljusku išao po pivo. Šta će mučenik, znam da ni njemu nije lako, preferans je umna igra. 😀

    Свиђа ми се

  20. Bas zato sto znam sta moze zena da uradi i koliko jedna zena vredi, divim se do imbecilnosti.
    Postujem i volim !!!
    Znas i sama da volim da se salim, pa sam u predhonim komentarima mozda malo i preterao, ali vojsku nisam spominjao, kao glavni adut ! LOL 😛 😀

    Свиђа ми се

  21. Znam ja Dudo da ima mnogo težih „slučajeva“ od mog muža, ali isto i mislim da svaka od nas treba da se bori za sebe, sa mužem onakav kakav je. Sve zavisi od temperamenta. Ja ništa ne mogu da trpim i sve što mi smeta kažem. Ne mogu da grešim dušu, on sve uradi što ja zatražim od njega, pa na kraju ispada da je moj problem što nisam zahtevnija. Najviše mi smeta, što njemu ne smeta i što moram da kažem, osećam se ko neki zapovednik. Kako mu samo ne padne na pamet, da nešto uradi sam od sebe?

    Свиђа ми се

  22. ne znam, pukne čovek, treba mu pauza, i treba mi neko da priskoči…ako nema ko, ništa se strašno neće desiti za petnaestak minuta dok se ne prisaberem. Neka plaču, neka ruše, neka brljaju…čim napunim baterije, ko nova sam….ali samo petnaest minuta da ćutim i žmurim.
    U zapisnik naravno da uđe to za pivo, to je doprinos, ali stvarno, bez zezanja jeste.

    Свиђа ми се

  23. Znam dragi Deda, takav je i moj muž, nisi preterao. 🙂 A što se vojske tiče, izgleda da si i ti zabrinut za oči, pa bolje da ćutiš po pitanju vojske. Opasna Baba, nema šale. 😀

    Свиђа ми се

  24. Stvarno si me pronasla u onom tekstu – rece Deda i ostade ziv! Ne da sam te pronasla, nego ko po tebi da je krojen. :mrgreen:
    Divi se, al iz fotelje. To me podseti na onaj vic kad Crnogorac sedi ispred televizora, sa pivom u ruci i kaze zeni: „Mnogo mi zao kad te gledam kako se mucis sa tim sudovima“ a ona sva radosna, sa ocima punim nade ostavi sudove i pogleda u njega, „zatvori vrata od kuhinje.“ 😀

    Свиђа ми се

  25. Ide on Zihi tako kad treba, gde god da treba. Ušlo je u zapisnik sve. 🙂 Što se tiče pomoći sa strane, uvek je dobrodošla. Jedva čekam da mi dođe mama. Ne da mi radi ovde nešto, koliko da mogu bar da izađem na miru da prošetam. I ako njegova bukvalno živi u ulazu pored našeg, nisam je videla 5-6 dana, od pre neko veče kad ih je pričuvala dok smo išli na slavu. Za dve godine ostala je sa njima 4-5 puta. Ima žena obaveze oko pomaganja svojoj ćerki. To je drugi par opanaka, što kaže moj dragi.

    Свиђа ми се

  26. Hahahaha….Sanja….zato ću ja da kupim mašinu za sudove, da ne mora da se muči gledajući. 😆 Ne smem i neću da grešim dušu, što se sudova tiče, ume on da pere i te kako. 😀

    Свиђа ми се

  27. pljuga, pivce i muzikica 🙂 that’s my girl 🙂

    nego, sledeće nedelje, kada sva deca budu na okupu, skupaj im (čisto da ne budu gladni) i diži sidro. tutanj! neka ostane sam sa decom, gladnom, pospanom, ukakenom, pa će onda znati da ceni. i ne javljaj se na mob, neće im ništa biti ako 3h nisi tu . . .

    Свиђа ми се

  28. Drvena da znaš da si u pravu. Evo već danas počinjem da planiram gde ću da im pobegnem. 😀

    Свиђа ми се

  29. Kakve si srece rodices se ko ona indijska boginja sto joj izviru ruke gde god da pogledas. Bez kurca :mrgreen:

    Свиђа ми се

  30. Hahahaha…bre Mahlat…divna si, uvek me nasmejes. 😀

    Свиђа ми се

  31. Eeeee, zato se ja nisam udala 😛

    Свиђа ми се

  32. E zato si ti i najpametnija… 😀

    Свиђа ми се

  33. Što mi vredi što sam muško kad imam samo jedan…a i njega sam odavno prestao da koristim za pametne stvari.
    U pravu si, muški stvarno preteruju u smislu podele kućnih poslova.
    Svoju decu dok su bila mala presvlačio sam noću toliko puta da žena nije ni znala za to, kamo li ustajala.

    Свиђа ми се

  34. Uuuuuuuuuuuuuuu….ovo bi ti potpisala moja mala 100%…Stim da ja kao muško ne mogu a da ne reknem nekaj u odbranu…Zamisli da ti i kafu ne kuva i ne menja pelene ujutru na usranim dupićima? 😉 To bi bilo još grđe…ovako treba „svakoga dana u svakom pogledu sve više da s napreduje“… 😀

    Свиђа ми се

  35. E da…šta će tri kurca? Za kuvanje kafe dovolan jedan! 😉 Znam da si bila besna kad si pisala, ali sam se ja siti ismejao…izvini…

    Свиђа ми се

  36. Punky…evo i ja se slatko sada smejem. 😀 Da ne kuva kafu ujutru i da mi ne pomaže toliko koliko mi pomaže, odavno bih ga za glavu skratila. 😀 hahahaha Stvarno šta će mi tri kurca?

    Свиђа ми се

  37. Orpheus izgleda da to oko ustajanja noću zavisi od toga ko ima čvršći san. Ko čuje decu taj mora i da ustaje. Kad bih i ja imala san ko moj muž, deca bi popadala u nesvest dok bi nas probudila. On ne čuje apsolutno ništa, ali zato ja čujem i kada se promeškolje. Ne stignu deca ni da zaplaču ja sam već uradila šta je trebalo. 😀

    Свиђа ми се

  38. trebaju ti tri kurca, jedan da te boli, drugim da jebeš mater onima što ne poštuju svoj deo ugovora i treći da uživaš 😀

    Свиђа ми се

  39. porodistarije

    haha, e jesam se dobro nasmejala…a znam da ti nije bilo lako.
    al’ ovo ti je ključ svega, sama si rekla:
    „Ne mogu da grešim dušu, on sve uradi što ja zatražim od njega, pa na kraju ispada da je moj problem što nisam zahtevnija. Najviše mi smeta, što njemu ne smeta i što moram da kažem, osećam se ko neki zapovednik. Kako mu samo ne padne na pamet, da nešto uradi sam od sebe?“
    meni još nije poznat taj mehanizam u njihovom mozgu koji im omogućava spontano sagledavanje pojmova i pojava kao što su: nered u kući i svi prateći elementi istog, zato, inhibirani neuviđanjem, potpuno su bespomoćni u tome.
    mada često se dešava isto i pošto im ukažeš na problem:
    primer:
    ja: ajde ljubim te da središ kupatilo danas.
    s: što? je l’ ćemo imati goste?
    ja: ne, i stalnom življu ove kuće treba čisto kupatilo.
    s: pa čisto je.
    ja: nije…
    s: šta mu nije čisto?
    onda ga samo zamolim da bez predrasuda pristupi opremi za ribanje i sigurno će napraviti neku promenu.
    mada ja tek ne smem da se žalim ni da sanjam! jes da je uglavnom na gurku, ali sam to spremna da zanemarim.
    a po pivo i cigare ide i sam, ne pita za vremenske uslove. 🙂
    ej, bre nek su nam živi i zdravi, kad zaređam malo tako po drugaricama i komšiluku, ma u dupe da ga ljubim, čega se nagledam i naslušam i „prinesi odnesi“ sindroma…
    MamaGaga

    Свиђа ми се

  40. ne volim tu reč ali – iskuliraj, to je jedini način. Klincima ne vrede ni oprane guze ni skuvani ručkovi ni sređena kuća ako pukneš. i drugi put s nama u kafanu! 😀

    Свиђа ми се

  41. Baš tako Drvena. Razrešili smo, čemu tri. 😀

    Свиђа ми се

  42. Gago juče sam pukla, ali eto već danas, što ti kažeš i dupe da mu ljubim. Sve mi nešto žao što sam se iznervirala. Nije on kriv što ne vidi ono što ja vidim. 😀 To što kažeš kakvih sve ima… Ne znam samo kako to žene trpe u kući. Ne da ne pomažu svojim ženama, nego još i zanovetaju. Još ću i da se rasplačem iz pokajanja. Treba stvarno da mu uručim medalju za sve što čini za mene i sve nas. 😀

    Свиђа ми се

  43. Lost…malo malo, pa se setim te kafane i kako nisam došla. Baš mi je žao. Ne umem ja da kuliram, moraću samo malo da spustim loptu i da priznam sebi da je dan prekratak za sve što bih ja volela da postignem da uradim, pa da ponešto ostavim i za sutra. 😉

    Свиђа ми се

  44. Ostadoh bez teksta….
    Kakav post !!! Kakvi komentari !!!

    Свиђа ми се

  45. Polako bre, mora natenane da shvati da delite obaveze musko je to! 🙂
    Slabo kapiramo to oko kuce i sve sto ide u „paketu“, ipak su zene sa Venere a muskarci sa Marsa, mora polako.

    Свиђа ми се

  46. e ne’š se vala još rasplakati od pokajanja 😉
    dobro je i zdravo za dušu i popizdeti, staviti s’ vremena na vreme sve i svakog na svoje mesto, presabrati se, izduvati, pa filozofirati.
    gledaj samo kakva divota se rađa na tastaturi u takvim stanjima. 🙂

    imam jedne poznanike koji se silno vole, divno slažu, ma idila…uglavnom ćute.

    MamaGaga

    Свиђа ми се

  47. Miff…neke stvari vi nikada ne ukapirate, a drugo nešto nikako ženama ne stiže do mozga, zato nam i jeste zanimljivo u međusobnim odnosima. 😉

    Свиђа ми се

  48. Sandra…imala si ovde baš svašta da vidiš. 😀

    Свиђа ми се

  49. Gago…ne rasplakah se, al` za dlaku. 😆 Nije loše ni ovakvo izduvavanje, ali ja bih se radije izduvala na neki drugi način. Ovo mu dođe ko neki pomoćan ventil. 😀

    Свиђа ми се

  50. E dobro je, taman sam mislila da cu morati da se pokajem i pocnem da hvalim! :mrgreen:
    Kako li se i ovo preokrenulo u njihovu korist? 😯

    Свиђа ми се

  51. Evo da tebe i druge zene malo oraspolozim,lol…

    Drveni advokat je nasla link a ja se setio ove teme…

    Свиђа ми се

  52. mala greska, al evo ispravke…

    Свиђа ми се

  53. 😆 😆 😆 Ma,da,iskuliraj! Covek igra preferans,ja bih ga ostavila na miru 😆 Ja se vise ne lozim na to plakanje i rintanje po kuci. Moram da imam svojih pet minuta i moze svet da se srusi (a nikad se ne srusi!)

    Свиђа ми се

  54. Vidiš Sanja kako se sve brzo menja. 🙄 Ni sama se čudom ne mogu načuditi. Kaže „došla mi žuta minuta, pa sam morao malo da se sredim.“ Sredio se uz gomilu partija preferansa i evo ga sad ko nov čovek. Sad što ta žuta minuta dolazi malo češće… šta reći. 😆

    Свиђа ми се

  55. Deda pesma odmah ide u prilog ovog posta. Da bude potpun. 😀

    Свиђа ми се

  56. Magi ne samo da se ne sruši, nego posle malo kuliranja postane još lepši. 😀

    Свиђа ми се

  57. Drage moje, nadrkajte trepavice pa u provod. Niko nece crci bez vas par sati, a mir u kuci zagarantovan. Kako da vas postuju ako same sebe ne postujete?
    Provereno i efikasno.

    Свиђа ми се

  58. Elektra ja čekam proleće, ne ide mi se nigde po ovoj vetrušini. 🙂

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Komentari i komentatori (prvi deo) « Charolija

Оставите одговор

