Sluđena

Danas sam sluđena. Svi smo kao na iglama. Naša „Georgina“ je noćas otišla u porodilište. Pukao joj je vodenjak i batica je odlučio da krene. Odlučio da krene, ali nešto se misli.

Zaboleo me stomak kao da se ja porađam i ne znam šta ću sa sobom. Nismo nas dve u krvnom srodstvu, ali nam deca jesu. Uh…

Srećna vam i Nova Godina… i da. Kad smo već kod rađanja i porađanja i Novih Godina. Rekoh vam ja da ćemo da pravimo novog člana čim dobijemo sedmicu na lotou. Prošle Nove Godine smo dobili peticu. Kad ono da ne poveruješ i ove Nove Godine ubodemo peticu.  Zanimljivo je da cele godine ubadamo samo trojke, a za NG peticu. Drago mi nekako. Nisu neke pare, ali za malo. Hehehe…

Ajde Nikola, ljubi te ujna.

E baš sam sluđena.

Posted on 14/01/2009, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , . Bookmark the permalink. 9 коментара.

  1. Evo i sa moje strane malo podrške. Biće sve u redu, opusti se malo 😀
    Ajde Nikola, ujna je nestrpljiva! 🙂

    Свиђа ми се

  2. Joj Suske hvala ti. Tako nestrpljivo čekam, da neko nešto kaže, da neko napiše komentar, da zazvoni telefon, da …da mi jave da se rodio još jedan Nikola i da je sve u redu. 😀

    Свиђа ми се

  3. Joj, da znas, mnogo je lakse kad si ti „akter“ nego kad cekas, pa premires od neizvesnosti. Saljem vam i ja poljupce i polako, sve ce biti ok. 😛

    Свиђа ми се

  4. Hvala Sanjice… nije nama lakše nego njoj, samo ni nama nije lako. Divan dan, presrećna sam, a do kraja dana ću se i napiti verovatno. 😀

    Свиђа ми се

  5. Ima li novosti? 😀

    Свиђа ми се

  6. Jok bre Suske…izludesmo. Ne javlja se doktorka na telefon. Otišla bih tamo, ali šta ću tamo?

    Свиђа ми се

  7. Nidžo, požuri, svi te čekamo! 😀
    ujna, je l se držiš! idi uplati loto i danas je neka nova godina! 😀

    Свиђа ми се

  8. Jel stigao Nidža? :)))

    Свиђа ми се

  9. Hallo ujna,ima li prinove? 😀

    Свиђа ми се

Оставите одговор

