Volim nebo

Jedna od najvažnijih stvari u padobranstvu, koja mora pred svaki skok da se uradi, je provera opreme. Dok se sve ne proveri po dva puta, ne ulazi se u avion.

Ništa manje važna stvar je i sleteti u vetar, na čist prostor, bez prepreka. Pogledajte šta sve može da se desi padobrancu, koji ne poštuje pravila. 😆

Posted on 28/12/2008, in Padobranstvo, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , . Bookmark the permalink. 21 коментара.

  1. 😆 hi, hi, hi …

  2. I ja Suske kažem hihihi, jadničak. 😀

  3. Koja katastrofa??? Izgleda da je bolje pod kravljim go..v…?lol
    U svakom slucaju, ko jednom skoci ne moze nista da ga spreci da i dalje skace !!!

  4. Kakvo idilicno sletanje u kaktuse 😀

  5. Znaci, sledeci put kad podjete svako po jednu serpicu i kisobran obavezno. :mrgreen: 😛

  6. ovako bi ja prosla. GArant 😀

  7. Deda neko je, ne znam tačno ko, skoro postavio onu pričicu o vrapcu i govancu, mene je ovaj crtani na to asocirao. 😀

  8. Walter, ništa manje idilično ne izgleda ni sletanje u kukuruze, kad porastu onako veliki za branje spremni. Jeste da je kaktus gori, ali za naše podneblje i kukuruz je opasan. 😆

  9. Sanja ja uvek izgubim kišobran, ali zato šerpicu uvek nosim sa sobom. 😆

  10. Mahlat kad promislim malo, tebi šta se sve dešava, uopšte nije isključeno da bi završila u kukuruzu, pošto kaktuse nemamo. 😀

  11. Eto kako ja pricicama o vrpacu asociram na govanca 😆
    Mukica 🙂

  12. Vrpac, neka nova vrsta jebote 🙄

  13. Drvena, ne znam jesi li gledala još koji crtać sa Bernardom u glavnoj ulozi. Šta mu se sve dešava, ovde je još i dobro prošao. 😀

  14. Daaa…Zelena ti si pisala o vrpacu. 😆 Čim sam videla da ga je posrala krava, setila sam se priče. Mada njemu mačka ne bi mogla ništa, ali zato ga je kaktus dokrajčio. 😀

  15. E, Charobna, moram da ti priznam, mnogo ti zavidim na letenju. Kako si uopšte počela da se baviš padobranstvom?

  16. Jadnicak….
    Ko pocne da se bavi padobranstvom prvo mu pustite kako je Bernard prosao jer nije postovao pravila… 🙂
    JADAN, a bas je cakan…

  17. Gemina nema razloga da mi zavidiš, skoči brate. 😀 Dok sam bila još mala devojčica u Kraljevu, odakle sam inače, je postojao padobranski klub, živela sam na 13. spratu i imala sam odličan pogled na sva vazdušna dešavanja. Tada sam poželela. Ja porasla, međutim klub se zatvorio, prolazile godine. Studirala sam u Nišu i igrom slučaja, sa svojim dečkom živela sa njegovim drugarima, koji su bili padobranci u 63.-oj padobranskoj. Ni tada nisam mogla da skočim, jer nije postojala obuka za civile. I opet prolazile godine, prolazile… rodila sam Jovanu i mislila da je moj san ostao samo san. Međutim, u 32 godini života mi se san i ostvario. Sasvim slučajno sam upoznala čoveka koji je imao svoj padobranski klub i tako… Sad sam gazdarica tog istog kluba i majka još dvoje, troje dece. Ne treba nikada odustajati od svojih snova, tu je nikada dozvoljeno da se kaže. 😀

  18. Sandra imamo jedan film koji puštamo svim đacima, bezbednost i vanredni postupci, moraćemo i Bernarda da uključimo u obavezni deo obuke, definitivno bi se uklopio. 😀

  19. Mečko je suvi genije, a i hoce ga sreća! 😀

  20. Branko odgledala sam skoro sve crtaće sa njim i definitivno je genije. Šta on sve zna da smisli to je čudo jedno. 😀

Оставите одговор

