Pogledaj u nebo

Da ima nas

Korak iznad duge – tanka linija
Opet tvoje misli govorim na glas
Koliko ću puta oterati strah
Samo da si tu i da ima nas

Prečicom do snova – korak ili dva
Koliko je samo kilometara
Pravim te od svega što mi neko da
Nek’ nam dobar vetar snove pogura

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
To što tamo vidiš – to smo ti i ja
Pogledaj u nebo – pogledaj u san
To se zove ljubav – to smo ti i ja

Opet mi o svemu – pričaj na sav glas
Ponekad o sreći – i da li ima nas..

Sve dane tvoje kupiću
Baš sve, reči što se nikad ne čuju
Sve grane što nam dušu spajaju
Toliko te volim – samo budi tu

Pogledaj u sunce, iznad oblaka
To što tamo vidiš – to smo ti i ja
Pogledaj u nebo – pogledaj u san
To se zove ljubav – to smo ti i ja

Pogledaj u nebo…..

Posted on 19/08/2008, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO, Video Charolija and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 59 коментара.

  1. Vrlo ljubavno! E, bas se vidi da si sva raspekmezena. Nemoj molim te, zajedno ste, volite se, i sto je najvaznije, oboje ste jaaaaaako pozitivni i optimisti. Malo li je?

    Свиђа ми се

  2. Da imam bilo koju rec da kazem, nemam….cutim…..

    Свиђа ми се

  3. drveniadvokat

    jao, kako su vam slatka dečica :))))))
    ja se raspilavila, izgleda i meni vreme ide :)))
    super si uradila filmić, prelep je!!!

    Свиђа ми се

  4. Dudo nisam bila raspekmezena kada sam ovo pravila. Svi smo bili zdravi. Ponela me pesma. Divna je! 😀

    Свиђа ми се

  5. Draga Zelena ako ti dodje nesto da kazes, ti slobodno opleti. 😆

    Свиђа ми се

  6. Advokatice, izgleda da ti je vreme. Pocni sto pre da radis nesto po pitanju dece. 😀

    Свиђа ми се

  7. Znas ti kako izgleda blizanacka radoznalost. Krenem od kraja a do pocetka ni ne stignem. Tako se desilo i ovde. Izvini, nisam pustila „spot“ a da jesam, sve bi mi bilo jasno. Divna ste vi druzina, bicete srecni, zauvek. Lepo si to sve slozila.

    Свиђа ми се

  8. WauW! Sjajno! 😀

    Свиђа ми се

  9. E moja Dudo ko da je nama lako! Ne znam dal` sam koju knjigu ikada pročitala, a da bar nisam prelistala one poslednje. 😆

    Свиђа ми се

  10. Hvala Afroditta. 😀

    Свиђа ми се

  11. Znam, nije nam lako! Uspevam ponekad i da procitam knjigu od pocetka, kako i dolikuje. Ali je trebalo mnogo godina vezbe. Divna su ti decica, jos jedanput izvini za moju budalastinu. 😮

    Свиђа ми се

  12. Ma šta se izvinjavaš Dudo! Kakvu budalaštinu umemo da napravimo, ovo nije ništa. 😆

    Свиђа ми се

  13. Davno sam ovde bila, a uvek je tako lepo, ne znam ponekada bih skoro pa mogla plakati kako ste lepi(pod ovim podrazumevam ono lepse od fizicke lepote)
    pozz

    Свиђа ми се

  14. Idete li sutra na skakanje? Nisi nam rekla (a mozda sam i propustila) kako je bilo u Italiji i Austriji?
    Kako je ćalac? Kako decica?

    Свиђа ми се

  15. Idemo naravno, u Italiji je bilo fenomenalno, o tome ću da napišem poseban post, a u Austriju nismo otišli zbog novonastale zdravstvene situacije. Jbga, sledeće godine ćemo ići sigurno! 😀

    Свиђа ми се

  16. to se zove ljubav, da 😀

    Свиђа ми се

  17. Draga Naivna, razumem šta hoćeš da kažeš. Žao mi je što smo prestale da se posećujemo redovno, ali nema veze ide zima, pa ćemo imati više vremena.
    Bila sam i ja kod tebe, ali nisam imala komentara.
    Uvek si dobrodošla! 😀

    Свиђа ми се

  18. Lost i ja kažem da se to zove ljubav, bar ja tako mislim! 😀

    Свиђа ми се

  19. Ok, zdravlje, pa sve ostalo. To sto vas dvoje imate, sigurno je prava, pravcata ljubav. Nemam sta da dodam a ni da oduzmem. Ja imam ljubavi samo za moju decu, onu pravu! Naravno, volim i sestru, njenu decu, i sve ostalo, ali deca… Nema te vage koja bi to izmerila. Uostalom, ti to vrlo dobro znas. Ostala sam sama, zato sto nisam izabrala kafanu, nego decu. I nisam pogresila. On je jos uvek tamo, po svom izboru, ali bez dece. A moglo je biti sve mnogo srecnije.

    Свиђа ми се

  20. Draga Dudo, svako u životu bira ono što misli da mu je bolje i da mu više znači. Nekog kasnije stigne kajanje, a ima i onih koji i ne umeju da se pokaju.
    Volela bih da se već jednom odlučiš i da napraviš svoj blog. Ako ti treba bilo kakva pomoć, slobodno mi se obrati.

    Свиђа ми се

  21. Blog! Blog! Blog! Blog! :)))

    Свиђа ми се

  22. Čarolijo….bravo ženo hrabra! 😀

    Свиђа ми се

  23. Blog je zakon Advokatice! 😀

    Свиђа ми се

  24. Šta reći na „bravo“? Hvala Zihi, nadam se da si se lepo provela! Dobro nam došla! 😀

    Свиђа ми се

  25. Ah, napokon konekcija da mogu da pogledam.
    Malo je reći da sam uživala. Sjajan spot.
    Čarobno. Svi vi zajedno!!!

    Svako vam dobro želim! I biće – znam to.

    p.s. malo sam ja pekmezasta ovih dana, pa mi je ovaj spot naterao suze na oči. 😥

    Свиђа ми се

  26. Draga Šuškice, ja ga više i ne gledam, jer ne smem da plačem, ne smem da se predam. 😀

    Свиђа ми се

  27. Nazalost nisam pogledao Video, ali ne sumnjam da je dobar. Na prethodni post nisam imao reci, samo me je obuzela neka nervoza,… inace ja sam hipohondar tako da sve sto procitam na mene to jako utice.

    I ja vam od srca zelim sve najbolje, koliko dobro zelim sebi toliko zelim i vama.

    Pozdrav

    Свиђа ми се

  28. Ivane baš šteta što nisi mogao da vidiš mojih ruku delo! 😀 Šalim se! Ma nije ni važno, važno je da budemo živi i zdravi. I ja tebi želim sve najbolje, pre svega zdravlje, pa onda sve ostalo.

    Свиђа ми се

  29. Samo da te pozdravim, i da ti kazem da sam se ponovo vinuo u nebo, da osecam da sam se ponovo rodio, i da sam srecan sto je bio neko samnom ko razume moju ljubav prema visini.

    Свиђа ми се

  30. Dobri moj prijatelju, ne mogu da ti opišem koliko si me obradovao svojim javljanjem sa ovako lepim vestima. Predpostavljam kako si se osećao kada si se vratio nebu, jer sam imala priliku da i ja posle duže pauze osetim lepote letenja. Ne može se to rečima opisati, ali kao što sam kažeš kao da se čovek ponovo rodi.
    Jedva čekam tvoje nove priče.
    Pozdrav i plavo nebo

    Свиђа ми се

  31. heeheh vrlo bi rado promjenula dusice … samo maram jos da pogledam kako ovo ovdje sve fuksjonise sto bi se reklo mnogo ti hvala na tvojoj posjeti i tvome citanju dopadaju mi se ove slikice sa bebiocom primi puno toplih pozdrava od Mie

    Свиђа ми се

  32. Pozdrav svima…Oću i ja da se vinem i baš me drži euforija…

    Свиђа ми се

  33. Ti me uvek raznezis…

    Свиђа ми се

  34. Panky biće onako kako se ti i ja dogovorimo. Jedva čekam. 😀

    Свиђа ми се

  35. Mahlat dok sam ovo pravila i ja sam bila raznežena. Starija ćerka kad gleda, sve joj oči suze i pita me, „šta mi je bre mama? Ajde da gledamo još jednom da vidimo hoće li opet?“

    Свиђа ми се

  36. Puno srce je uvek dobrodošlo! 😀

    Свиђа ми се

  37. Ne mogu a da se ne odusevima podvigom na vasem aerodromu. Mislim da si ti jedina dusica kojoj mogu da vas pohvalim, a ti prenesi dalje. Citala sam juce u novinama o petnaestogodisnjem snu Milosa Mitica o skoku padobranom. Ali, posto je imao nezgodu i ostao, na zalost, kvadriplegicar. Konacno mu se taj sam ostvario a vidi se to i po njegovom osmehu. Sreca i zadovoljstvo i saznanje da i invalidi imaju pravo na normalan zivot. Svakia cast intruktoru Borisu Adamovu, na volji da ispuni ovu divnu zelju jos divnijem momku, koji je uspeo da se pomiri sa svojim invaliditetom, upise studije i ispuni svoju dugogodisnju zelju. Naravno, sve cestitke i VSS, i udruzenju „Sve je moguce“ i aero_klubu „Kikinda“ koji je obezbedio iskusnog instruktora koji je skocio tandem skog sa Milosem. LJUDI MOJI, DA SE DAJE MEDALJA ZA OVAKVE PODVIGE JA BIH VAM DODELILA ZLATO!

    Свиђа ми се

  38. E stvarno me uvek zakopas, nekako mi se stegne u srcu, malo od srece, a malo od strepnje. Al znam da ce sve da bude OK, drugacije ne moze! Drz te se i sve najbolje.
    To sam inace ja, baba, al vise necu tako da se zovem… :mrgreen:

    Свиђа ми се

  39. evo mene opet malo skoknuh do tebe da te obavjestim da pogledas i da iskreno mi kazes svoje misljenje opet sam malo izmjenula kompletnu stranicu izvoli pogledati i nadam se da ce ti se ovaj put dopasti i s komentarcicima 🙂 primi puno toplih pozdrava od Mie

    Свиђа ми се

  40. zelenavrata

    Ovde su leteca cuda u koja ja verujem!

    Свиђа ми се

  41. Posle pohvala sledi i pitanje o muzicu, decici, skoli, skolici, tebi, kuvanju, skakanju i ostalom, po zelji?

    Свиђа ми се

  42. Predivni ste, puno ljubavi, nebo , muzika…sve , pozdrav 😆

    Свиђа ми се

  43. Draga Dudo, Miloš je ostvario svoj san i pokazao svima da od snova nikada ne treba odustajati. Bora je inače mnogo dobar i dečko i instruktor, a i Uroš koji je snimio skok. O VSS nemam baš neke reči hvale, ali nema veze. U ovoj priči je najvažniji Miloš i njegova spremnost i hrabrost da ide još jedan korak dalje. 🙂

    Свиђа ми се

  44. Draga Sanja, zvanično dobrodošla. Drago mi je da više nećeš biti „baba“! 😀 Hvala na lepim željama. 😀

    Свиђа ми се

  45. Srculence, rado ću doći kod tebe u goste. 😀

    Свиђа ми се

  46. Zelena leteća čuda su baš čuda. 😀

    Свиђа ми се

  47. Hvala Makaronice. 😀

    Свиђа ми се

  48. Jel znas kako izgleda kad te nesto ostavi bez teksta? E ovaj post je mene ostavio bez teksta. Odlicna pesma, jos bolji video. Ma neverovatan video. SJAJNO SJAJNO.

    Свиђа ми се

  49. Šta reći kad neko kaže sjajno sjajno? 😀

    Свиђа ми се

  50. Ne volim biti čmeljav, ali sada su mi oči kao da me netko lukom gađao a srce se steglo. Mislim da ti je sve jasno i da ne moram ništa dalje pojašnjavati.

    Свиђа ми се

  51. Dobri moj druže. Opet sam sada ovo pogledala, imam širok osmeh na licu i suze u očima. Svaki put tako. Ovaj spotić sam napravila sa toliko ljubavi, da se ta ljubav jednostavno oseća iz svake slike i iz svakog stiha ove pesme. Nije što sam ja ovo napravila i što je moja porodica u pitanju, onako totalno objektivno…ovde se oseća ljubav, koja ume da dirne i pokrene. Jako sam srećna. 😀

    Свиђа ми се

  52. Točno znam što osjećaš jer i ja sam radio filmiće u koje sam uložio najviše sebe, a onda sve ostalo- naravno glavna je tema bila ljubav. Mislio sam ih staviti na internet, ali nikada nisam iako sam izuzetno ponosan na to razdoblje svojeg života i na ono što sam imao – sada ionako ne bi imalo smisla da stavljam.
    Ovaj tvoj spotić stvrano pokreće i iz njega se osjeća ljubav.
    I onda ti meni kažeš gdje se žurim sa ženom i djecom – eeej, ja osjećam da mogu dati toliko sebe da je to čudo jedno. Hoću da živim!

    Свиђа ми се

  53. Divno druže. Lepo je kada tako mlad znaš šta hoćeš od života. Želim ti bar jedno petoro dece i ženu koja će umeti da ide kroz život zajedno sa tobom. 😀

    Свиђа ми се

  54. Hvala, hvala – i ja si to želim. Vjerujem da za sve postoji mjesto i vrijeme – prema tome sada uživam u ovakvom stanju, a kanije će biti drugačije i opet ću uživati.
    Inače mi se to ne događa, ali sada sam ostao bez riječi. No ipak imam jednu riječ za tvoju obitelj i tebe kao cjelinu – predivno!
    Želim vam sve najbolje, a znam da će i moje vrijeme doći. Onda ću se sjetiti Charolije i reći ‘eh, sada znam kako si se osjećala’ i zagrlit ću život.

    Свиђа ми се

  55. Da, ljubav.

    Свиђа ми се

  56. sanjar u prolazu

    „prečicom do sna – korak ili dva“ jedna stih a puno govori 🙂

    Свиђа ми се

  1. Повратни пинг: Charolija » Samo da ima nas (drugi jebani deo)

  2. Повратни пинг: #pratiblogere – padobranstvo kao život « Uspesi, padovi i život uopšte

  3. Повратни пинг: #pratiblogere – padobranstvo kao život | Džepna Venera blog

Оставите одговор

