Moj Marko

marko2.jpg

Ti spavaš…
Gledam te, udišem te…
Svet je podudaran, ovde noć,
negde na nekom mestu dan…
Ovde nežnost,
tamo negde nasilje…
Ovde početak, negde kraj!
U kojem trenutku svojih snova ćeš se probuditi
i udostojiti me svog pogleda?

Voli te mama!

Posted on 05/02/2008, in NAŠA DEČURLIJA, SVAŠTA NEŠTO and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 37 коментара.

  1. samo sliku da si stavila, bez reci, ljubav se ne moze opisati…

    Свиђа ми се

  2. Deda znam da se ljubav ne moze opisati recima, ja imam potrebu da ponekad nesto napisem o njemu, ali ne umem.

    Свиђа ми се

  3. Marko,kako lijepo ime.

    Sladak je ko’ med. 😀

    Свиђа ми се

  4. I nema niceg lepseg od usnulog deteta, takav mir…

    Свиђа ми се

  5. Afrodita, obicno ljudi u danasnje vreme detetu daju ime jos mnogo pre nego i da se rodi, Marko je cekao skoro do rodjenja, a ova beba u stomaku ce mozda da saceka i da se rodi, pa da tek onda dobije ime. Bas mi je tesko dati detetu ime!

    Свиђа ми се

  6. Mahlat, …takav mir u svakom smislu te reci! Dok se uspava, ponekad me i iznervira, a kad zaspi ja bih ga probudila da ga gnjavim!

    Свиђа ми се

  7. kako ja volim decu…obozavam ih.
    vidi ga kako je lepom kako ima lepe okice.
    Siguran sam da nije od onih koji su se nocu budili cesto i plakali.
    Nema toga u njegovim ocima.

    Свиђа ми се

  8. Orpheus, potpuno si u pravu, skroz je mila i draga beba, nije neki nadrndani, place samo kada bas ne mozemo da pogodimo sta bi on to hteo! Sada ima 9 meseci i cesce se budi, nesto sanja, vrpolji se, raste… sastavlja i prve reci uz prve samostalne korake! Ponos moj!

    Свиђа ми се

  9. Prelepi bebac!

    Свиђа ми се

  10. Presladak je …..nema reci koje mogu da opisu tu ljubav…
    cmokic za Marka i mamu…
    pozz

    Свиђа ми се

  11. Hvala Punky, nije sto je moj, al` jeste sladak!

    Свиђа ми се

  12. Nema reci sigurno, ja ne umem da pisem o tim svojim ljubavima! Ljubimo i mi tebe!

    Свиђа ми се

  13. čekaj samo da ustane…pa da krene 🙂

    Свиђа ми се

  14. Mis moj, vec je krenuo polako, sada ima 9 meseci, a slikice su od ranije!

    Свиђа ми се

  15. kolko puta sam razmisljao da napisem nesto o deci, i nikad nemam reci , jednostavno , mrka kapa….a ljubavi bezgranicne…
    Vidim iz komentara da imamo isti problem, ako je to problem…

    Свиђа ми се

  16. Ljubac za malog Andjela.

    Свиђа ми се

  17. Deda, ma ne umem ni na komentar o deci da odgovorim.

    Свиђа ми се

  18. Ljubac i za tebe Zmaje!

    Свиђа ми се

  19. Sto rece, deda samo sliku da si izbacila bilo bi dovoljno…Miris bebe je najlepsi miris na svetu

    Свиђа ми се

  20. Nema na čemu…

    Свиђа ми се

  21. Jes vala Bubo, niko nema takav miris kao bebe 🙂

    Свиђа ми се

  22. Jos 54 dana i imacemo jos jednu bebu! Jedva cekam! Kako ce tek tada da nam mirise soba sa dve bebe, uh!

    Свиђа ми се

  23. harolijo,ostavila sam ovde komentar,nema ga?poslala sam ti i dva emaila!u vezi onoga sto si mi pisala ,napisi mi sve sto znas,jako me interesuje naravno!!!kako si samo uspela?
    p.s, poljubi sina i samo neka raste!!!

    Свиђа ми се

  24. ?????….ček da izračunam…

    Свиђа ми се

  25. 1. april!

    Свиђа ми се

  26. Ni ja ne umem o deci.

    Al zato umem da koristim smajlije. 😀
    I da ti kažem da verujem (drugima, nemam iskustva) da je lep bebin miris, i bebine okice, i bebe kao bebe, i da je svaka potpuno najlepša, i da je teško ili lako pričati ili pisati o njima, ali…

    Voli te mama!… je jako, jako dirljivo.

    p.s. Uh, kako bih ga slatko ištipala. 😀

    Свиђа ми се

  27. A tek bebin smeh… stipkas i golicas, a beba se krto smeje… uh, e tad bih ga pojela!

    Свиђа ми се

  28. shaputalica

    🙂

    Свиђа ми се

  29. 1 April ,na moj rodjendan :)Ima da bidne pijanke

    Свиђа ми се

  30. Nego sta Zmaje nego da ce da bidne pijanka, samo bez mene!

    Свиђа ми се

  31. Tebe ce naknadno da napijemo kad budes prestala da dojis 🙂

    Свиђа ми се

  32. na jesen 🙂 ….nego, ja opet računam 😉

    Свиђа ми се

  33. Ma kakva crna jesen, bice pre sigurno! Nisam ja protivnik dojenja dece, nego me nesto bas i nece taj posao! Gladna deca, a malo mleka, muka ziva, pa cim pocnes da ih dohranjujes oni posle nece da sisaju, pa onda ja mogu i da se napijem ko covek, pa mogu da skacem, pa da ostavim decu na par dana kod mojih i odmorim mozak i dusu i kukam sto nisu sa mnom … ziveo Aptamil! 🙄

    Свиђа ми се

  34. i Impamil! 🙂

    Свиђа ми се

  35. I Impamil naravno! :mrgreen:

    Свиђа ми се

  36. Kad ne umes o njemu onda pisi o sebi. Jer ponekad se mozes ugusiti od lepote i miline.

    Свиђа ми се

  37. Marko , lepoto jedna okata !!

    Свиђа ми се

Оставите одговор

